India-Forums

Gangaa
Gangaa

STUPID SPOILRES

nanny2002 Senior Member
nanny2002
nanny2002

Posted: 25 April 2016 at 11:12am | IP Logged
yeh spoilers sites sab sey barey fan hain SaGa  ki jab dekho koi naya spoiler ajata hai LOL
Samaj nahi ati konsa theek hai ya ghalat 

Itni agey ki to writet aur directer ney nahi sochi hoi hai jo yeh bol rahin...Kahan aya Sagar Ganga ko save karney ??Ouch
precape main yeh saaf hai hai keh Paga escaped...Where was Yash ??Confused

Acha hain tou so everyone's threatening to leave and quit the show let me tell them one thing that i willl never quit the show even u people go against me OuchCry

Kaya Karon pagal ho gayi hoon Saga key peechey EmbarrassedEmbarrassed

i know it hurts but i very well know that  t they are going to unite,get marreied ,love hate wala relation ship hoga ...aur dono bohat jald saath hoon gey thori takleef tou hum ko behi bardash karni hogi akahr paya iss hi ko kehtey hain na kaya chiye ...

1.. ek achi reunion with doing justice to on going drama and charater

2.. ya ek fast ending to a track jahan kuch samaj nahi ay aur sabb fazool lagey withso much fazool speed up and abrupt ending 

EVERY SHOW COMES TO A POINT OF HAVING A PAINFUL AND SAD TRACK PAR ISKA MATLAN YEH TOU NAHI HUM SAGA KO CHOR DAIN ??? ADISHAL KO CHORDAIN 

Guesswhat Senior Member
Guesswhat
Guesswhat

Posted: 25 April 2016 at 11:36am | IP Logged
Spoilers said Gangaa will get caught and sagar and Palash will rescue her... Then there discussion about the promo - Palash telling sagar that he does not deserve Gangaa.. Then there was a spoiler on saja consumation ... Story Asal mein kaha jaarahahai?
nanny2002 Senior Member
nanny2002
nanny2002

Posted: 25 April 2016 at 12:00pm | IP Logged
Where did palash said that and when 

• Page 1 of 1

Go to top