Sports/Cricket

India-Forums

   
Sports/Cricket
Sports/Cricket

||| IPL 2016: RPS v RCB ||| RCB won (Page 37)

Amanat. IF-Sizzlerz
Amanat.
Amanat.

Joined: 12 September 2012
Posts: 11699

Posted: 22 April 2016 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by GUNNER.

Originally posted by .Alpenglow

Originally posted by GUNNER.

Originally posted by .Alpenglow

Oh yeah LOL
Same here because of my love for AB & Starc (Miss him badly Unhappy)
Btw what's your name? Embarrassed

Shadi ho gyi bechare ki ab toh bhul jaa LOL btw hw r u ?

Seriously? Nothing gonna change my love for him. Cool
I'm great, how are you?

yupp,Australia ki women cricket ka pyar tha LOL kuch din pehle hi toh ki hai.
bhai behan wala pyar tha I know :P I am great too, so sunaa h u doing punjabi movies ? itne loan jo liye h,kangal production me jyada paisa lagaya jo tha. ROFL

keep saying whatever you want to. You will never know what true love is. LOL
I don't work with that KP, who said that to you? LOL

BeingBlunt IF-Stunnerz
BeingBlunt
BeingBlunt

Joined: 07 August 2010
Posts: 40201

Posted: 22 April 2016 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by -OutOfOrder-

Originally posted by BeingBlunt

Bad day for RPS. Faf fails. KP gets injured. Smith falls to a brillaint fielding. Ouch
These 2 aren't kohli and ABD. Ouch
ohh wait RCB bowlers are shit ..dont forget thatLOL
Still you need hitters. Pune dont have a lot. 
prathe IF-Stunnerz
prathe
prathe

Joined: 04 November 2009
Posts: 26934

Posted: 22 April 2016 at 11:35am | IP Logged
four by msdDisapprove
Skybully IF-Rockerz
Skybully
Skybully

Joined: 31 December 2015
Posts: 9698

Posted: 22 April 2016 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by prathe

Originally posted by Skybully

Originally posted by prathe

Originally posted by Skybully

Originally posted by prathe

@skybully fixes them with paratheLOLLOL behnaTongue
Parathe along with aalo ki sabzi. StarI'm most bukhad person here.

me too bukkad only thought i havent eaten parathe at allLOL


90/2 12.3 overs
Parathe nahi khaye abhi tak.. Shocked

yes am south indian na so paratas i havent eatenTonguei always heard that aloo parathe tastes gud
Awesome you gotta try onece.. i tried everything Veg&Non veg Both.

The following 1 member(s) liked the above post:

prathe

BeingBlunt IF-Stunnerz
BeingBlunt
BeingBlunt

Joined: 07 August 2010
Posts: 40201

Posted: 22 April 2016 at 11:36am | IP Logged
Originally posted by SHADESOFNATURE

Wish rps have more balls with them 

Even Non injured KP would have done. He would have kept the required run rate. 
Helee IF-Sizzlerz
Helee
Helee

Joined: 11 January 2016
Posts: 12001

Posted: 22 April 2016 at 11:36am | IP Logged
rahane out.
Amanat. IF-Sizzlerz
Amanat.
Amanat.

Joined: 12 September 2012
Posts: 11699

Posted: 22 April 2016 at 11:36am | IP Logged
Originally posted by -OutOfOrder-

Amanat Rahane in ur FL Opps well I don't think they will get any wicket now now hoping for no boundarys ROFLLOL

you can be happy now. LOL

Rahane Out!

The following 1 member(s) liked the above post:

-DevilPrincess.

-DevilPrincess. IF-Dazzler
-DevilPrincess.
-DevilPrincess.

Joined: 25 December 2013
Posts: 2563

Posted: 22 April 2016 at 11:36am | IP Logged
Rahane gone Rahane gone ohh yahParty

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sports/Cricket Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index