Tashan-e-Ishq

India-Forums

   
Tashan-e-Ishq
Tashan-e-Ishq

Hospital Ward #569: Karen is on MY Side (Page 4)

teddyyy IF-Rockerz
teddyyy
teddyyy

Joined: 13 April 2013
Posts: 8595

Posted: 21 April 2016 at 10:11pm | IP Logged
Originally posted by harshi2000

Originally posted by teddyyy

Originally posted by harshi2000

Originally posted by rainaM

Originally posted by harshi2000

Originally posted by teddyyy

Originally posted by rainaM

Originally posted by areeba_blossom



i need five more mins, i'll post the sad one. it's not much up to par butchalta hai, right


Sad one? Why you gotta break my heart like thatCry

I'm sad and tired so I'm prolly gonna cry. Raina I'll kiss and make up with you if you send me a hug after I read itLOL

Okay I think I am disturbing your privacy just gonna leave


ROFLROFLNo! someone has to stay and mediate!


Acha! I have to mediate when u guys are making out Confused

LMFAO OH THATS WHY SHE WANTED TO LEAVE I'm so slow

We said make up****LOL


Ohhh! God! My gutter mind
haw haye we are bachas here ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

__Harshi__

__Harshi__ IF-Rockerz
__Harshi__
__Harshi__

Joined: 21 March 2016
Posts: 6680

Posted: 21 April 2016 at 10:13pm | IP Logged
Originally posted by teddyyy

Originally posted by harshi2000

Originally posted by teddyyy

Originally posted by harshi2000

Originally posted by rainaM

Originally posted by harshi2000

Originally posted by teddyyy

Originally posted by rainaM

Originally posted by areeba_blossom



i need five more mins, i'll post the sad one. it's not much up to par butchalta hai, right


Sad one? Why you gotta break my heart like thatCry

I'm sad and tired so I'm prolly gonna cry. Raina I'll kiss and make up with you if you send me a hug after I read itLOL

Okay I think I am disturbing your privacy just gonna leave


ROFLROFLNo! someone has to stay and mediate!


Acha! I have to mediate when u guys are making out Confused

LMFAO OH THATS WHY SHE WANTED TO LEAVE I'm so slow

We said make up****LOL


Ohhh! God! My gutter mind

haw haye we are bachas hereROFL

Okay even I am a baccha n probably I might be younger than u
But what to do influenced by u guys LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Hospital Ward #568: I LOVE NEMO

2 3 4 5

Author: teddyyy   Replies: 32   Views: 355

teddyyy 32 355 21 April 2016 at 10:02pm by kardooks
Hospital Ward #567: Karen is a Bawse

2 3 4

Author: kardooks   Replies: 30   Views: 356

kardooks 30 356 21 April 2016 at 9:36pm by kardooks
Hospital Ward #566 Finding Nemo

2 3 4

Author: kardooks   Replies: 27   Views: 310

kardooks 27 310 21 April 2016 at 9:14pm by Tranquility123
Hospital Ward #565: Night Owls

2 3 4 5

Author: areeba_blossom   Replies: 32   Views: 331

areeba_blossom 32 331 21 April 2016 at 9:06pm by Anisha-k.
IF has a new groubie: Karen aka kardooks

2 3 4

Author: --Jenelle--   Replies: 24   Views: 630

--Jenelle-- 24 630 09 April 2016 at 8:35pm by teddyyy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Tashan-e-Ishq Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index