Ek Duje Ke Vaaste

India-Forums

   
Ek Duje Ke Vaaste
Ek Duje Ke Vaaste

ShraMan/NiMik AT#36 - Pyaar Dosti Hai <3 (Page 43)

zindgidilse IF-Sizzlerz
zindgidilse
zindgidilse

Joined: 16 June 2014
Posts: 18019

Posted: 22 April 2016 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by -Shilpaa-

So it was not so good..
Thank god.. I won't  be able to watch it before Sunday,anywayLOL
shravan holding sumo outside tiwari house and last five min is good to see Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

-Shilpaa-

nammy_25 IF-Sizzlerz
nammy_25
nammy_25

Joined: 21 July 2011
Posts: 13842

Posted: 22 April 2016 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by zindgidilse

Originally posted by nammy_25

kAHIN TERI KHAMOSHIYAN JEET NA JAYE PYAAR SE...Unhappy
don't worry LOL
Ab yeh khamosh hi nhi rehte ROFL

lekin chachi ne toh saara maza hi kharab kar diya Ouch
_SJ_ Goldie
_SJ_
_SJ_

Joined: 21 November 2013
Posts: 1910

Posted: 22 April 2016 at 11:21am | IP Logged
Wohoo AT no 36Party...

ramnath is the weakest person Angry...



BTW nowadays shravu is on full majnu mode...he wants sumo to drop him off outside everydayHeartHeartEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

orion23

zindgidilse IF-Sizzlerz
zindgidilse
zindgidilse

Joined: 16 June 2014
Posts: 18019

Posted: 22 April 2016 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by nammy_25

Originally posted by zindgidilse

Originally posted by nammy_25

Originally posted by zindgidilse

Originally posted by Sanika.

Aaj ka episode dekhne layak tha ki skip marungi tou bhi chalega?
I am getting tired of this Khosla track, khatam karo.
Is this is an inkling of what will come in aage ke epis- chachik berating sumo and her crying and shit?Disapprove
watch first 15 min and last five min LOL

dekh maine bhi same comment dala... *same pinch*
ouch LOL chubha mujhe LOL
Our telepathy Cool

chubne ke liye hi toh diya LOL
bas chubhne wali hi cheezein doya kar ti mujhe Broken Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

nammy_25

KostinsQueen IF-Sizzlerz
KostinsQueen
KostinsQueen

Joined: 07 July 2010
Posts: 16361

Posted: 22 April 2016 at 11:21am | IP Logged
Agar OLV & spoilers nahi ayaa Hotha tho ROFL
Our poor hearts lol ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

faii44-AnnieQueen-poppinss

FangirlForever IF-Dazzler
FangirlForever
FangirlForever

Joined: 24 July 2015
Posts: 4445

Posted: 22 April 2016 at 11:22am | IP Logged
Sani starting ke aur ending ke 5 -5 min dekhle 
ShrMan scene tha 
Aur woh RamJi Shra scene
bas !

The following 2 member(s) liked the above post:

-AnnieQueen--AvadaKedavra-

_Eternity_ IF-Stunnerz
_Eternity_
_Eternity_

Joined: 06 July 2010
Posts: 28720

Posted: 22 April 2016 at 11:23am | IP Logged
Originally posted by _SJ_

Wohoo AT no 36Party...

ramnath is the weakest personAngry...



BTW nowadays shravu is on full majnu mode...he wants sumo to drop him off outside everydayHeartHeartEmbarrassed


# boyfriend mode on hai kabse uska.. LOL
ShaitaanKiKhala IF-Stunnerz
ShaitaanKiKhala
ShaitaanKiKhala

Joined: 12 April 2013
Posts: 34500

Posted: 22 April 2016 at 11:24am | IP Logged
Epi was not that bad guys ...i like it !WinkLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ShraMan/NiMik AT#37 - Kuch To Hai Tere Mere Darmiyan

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1191   Views: 12669

BinKuchKahe. 1191 12669 25 April 2016 at 12:35am by rekha.366
ShraMan/NiMik AT#35 - Hai Hai Mirchi Uff Uff Mirchi

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1195   Views: 14406

BinKuchKahe. 1195 14406 22 April 2016 at 6:17am by KostinsQueen
ShraMan/NiMik AT#34 - Tum Dena Saath Mera

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1194   Views: 14930

BinKuchKahe. 1194 14930 21 April 2016 at 12:11am by rekha.366
nimik updates (new)

2 3 4 5 6

Author: Ri21   Replies: 40   Views: 2830

Ri21 40 2830 20 April 2016 at 11:32am by shivani_agl
Let the ship sail #NiMik

2 3 4 5

Author: s.sayra   Replies: 38   Views: 2370

s.sayra 38 2370 20 April 2016 at 9:35am by s.sayra

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Duje Ke Vaaste Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index