Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon... Ek Baar Phir

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon... Ek Baar Phir
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon... Ek Baar Phir

WE WANT ASHLOK PART 2 (Page 2)

Saibhargav Goldie
Saibhargav
Saibhargav

Joined: 07 February 2015
Posts: 1877

Posted: 21 April 2016 at 4:54am | IP Logged
Originally posted by rd0309

It was indeed a wonderfully knitted story, loving every bit of it. Reading again and again. Your writing has improved a lot.The last part made me emotional as well where they said Iss pyaar ko kya naam Doon Ek Baar Phir! '!
thanks a lot Big smile
wat can i say Embarrassed u ppl read it and njoyed it thats a lot to me and u dupatta daalna bhool gaye LOL
oho IPKKND EBP is always special to us

The following 1 member(s) liked the above post:

rd0309

Saibhargav Goldie
Saibhargav
Saibhargav

Joined: 07 February 2015
Posts: 1877

Posted: 21 April 2016 at 4:58am | IP Logged
Originally posted by ..optimist..

ROFL
Too good Sai ROFL
Kamaal kar diya tum ne toh... Maza aa gaya Clap
Directors toh main aur Anu buss naam ke liye hain... Actual director toh Sai hi hai LOL
Lekin buss dikhaane ke liye woh Dhoni ko train karne gaya hai LOL
Ashlok ka romance poora kar diya tum ne toh... Day Dreaming
Transparent Dupatte ke aad se WinkLOL
Loved the double shooting concept Clap 
Aur haan... Sab ne bohot badhiya acting ki hai Clap Isliye sab ko meri taraf se ek hug Hug

Loved it Sai Star
Keep writing bhai Big smile
thank u sisssy instead i should thank u
u got that idea if not i would never get this u made me to do it
u liked it right
i was shaking my hands wen writing it if it was not liked then it would trouble u too but u liked it thats more than enough to me
thanks a lot sis actually thought to update OS but suddenly i got this idea and penned down
hmm ek aur scene add karna chaha lekin ye hi bohut badi hogayi isiliye roka anyway u liked it right thanksa  lot
yes aapne hi karvaya sabko acting LOL
thank u so much for bringing such wonderful innovative ideas u keep on writing sissy ur bhai always supports u we mechies should bring Ashlok back Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

..optimist..

Saibhargav Goldie
Saibhargav
Saibhargav

Joined: 07 February 2015
Posts: 1877

Posted: 21 April 2016 at 5:00am | IP Logged
Originally posted by ..optimist..

Btw, did I mention that you wrote a lot better than me? WinkClapStar Big smile

NO a big no
i m ur student dont say like that.
u made me to think like this if u hadnt posted that yesterday i couldnt have got this idea a lot thanks to u wrote it beautifully i cant even edit it nicely u r teacher to me if u say like this i stop writing samajla Angry

The following 1 member(s) liked the above post:

..optimist..

..optimist.. IF-Sizzlerz
..optimist..
..optimist..

Joined: 02 November 2012
Posts: 15635

Posted: 21 April 2016 at 5:08am | IP Logged
Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

ROFL
Too good Sai ROFL
Kamaal kar diya tum ne toh... Maza aa gaya Clap
Directors toh main aur Anu buss naam ke liye hain... Actual director toh Sai hi hai LOL
Lekin buss dikhaane ke liye woh Dhoni ko train karne gaya hai LOL
Ashlok ka romance poora kar diya tum ne toh... Day Dreaming
Transparent Dupatte ke aad se WinkLOL
Loved the double shooting concept Clap 
Aur haan... Sab ne bohot badhiya acting ki hai Clap Isliye sab ko meri taraf se ek hug Hug

Loved it Sai Star
Keep writing bhai Big smile
thank u sisssy instead i should thank u
u got that idea if not i would never get this u made me to do it
u liked it right
i was shaking my hands wen writing it if it was not liked then it would trouble u too but u liked it thats more than enough to me
thanks a lot sis actually thought to update OS but suddenly i got this idea and penned down
hmm ek aur scene add karna chaha lekin ye hi bohut badi hogayi isiliye roka anyway u liked it right thanksa  lot
yes aapne hi karvaya sabko acting LOL
thank u so much for bringing such wonderful innovative ideas u keep on writing sissy ur bhai always supports u we mechies should bring Ashlok back Big smile

So we are the Mechies team, haan? WinkCoolLOL
Sure, we will bring Ashlok back Embarrassed

And ofcourse I love this one... StarClap
Waiting for your OS Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

Saibhargav

Saibhargav Goldie
Saibhargav
Saibhargav

Joined: 07 February 2015
Posts: 1877

Posted: 21 April 2016 at 5:09am | IP Logged
Originally posted by ..optimist..

Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

ROFL
Too good Sai ROFL
Kamaal kar diya tum ne toh... Maza aa gaya Clap
Directors toh main aur Anu buss naam ke liye hain... Actual director toh Sai hi hai LOL
Lekin buss dikhaane ke liye woh Dhoni ko train karne gaya hai LOL
Ashlok ka romance poora kar diya tum ne toh... Day Dreaming
Transparent Dupatte ke aad se WinkLOL
Loved the double shooting concept Clap 
Aur haan... Sab ne bohot badhiya acting ki hai Clap Isliye sab ko meri taraf se ek hug Hug

Loved it Sai Star
Keep writing bhai Big smile
thank u sisssy instead i should thank u
u got that idea if not i would never get this u made me to do it
u liked it right
i was shaking my hands wen writing it if it was not liked then it would trouble u too but u liked it thats more than enough to me
thanks a lot sis actually thought to update OS but suddenly i got this idea and penned down
hmm ek aur scene add karna chaha lekin ye hi bohut badi hogayi isiliye roka anyway u liked it right thanksa  lot
yes aapne hi karvaya sabko acting LOL
thank u so much for bringing such wonderful innovative ideas u keep on writing sissy ur bhai always supports u we mechies should bring Ashlok back Big smile

So we are the Mechies team, haan? WinkCoolLOL
Sure, we will bring Ashlok back Embarrassed

And ofcourse I love this one... StarClap
Waiting for your OS Wink
hmmm ab aap hi kahiye OS kab update karna hain

The following 1 member(s) liked the above post:

..optimist..

..optimist.. IF-Sizzlerz
..optimist..
..optimist..

Joined: 02 November 2012
Posts: 15635

Posted: 21 April 2016 at 5:10am | IP Logged
Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

Btw, did I mention that you wrote a lot better than me? WinkClapStar Big smile

NO a big no
i m ur student dont say like that.
u made me to think like this if u hadnt posted that yesterday i couldnt have got this idea a lot thanks to u wrote it beautifully i cant even edit it nicely u r teacher to me if u say like this i stop writing samajla Angry

Haha... No mere bhai... You already are a good writer... And I am not as good to teach anyone yaar... I myself am still learning WinkEmbarrassed
It was a lovely part two Star

The following 1 member(s) liked the above post:

Saibhargav

..optimist.. IF-Sizzlerz
..optimist..
..optimist..

Joined: 02 November 2012
Posts: 15635

Posted: 21 April 2016 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

ROFL
Too good Sai ROFL
Kamaal kar diya tum ne toh... Maza aa gaya Clap
Directors toh main aur Anu buss naam ke liye hain... Actual director toh Sai hi hai LOL
Lekin buss dikhaane ke liye woh Dhoni ko train karne gaya hai LOL
Ashlok ka romance poora kar diya tum ne toh... Day Dreaming
Transparent Dupatte ke aad se WinkLOL
Loved the double shooting concept Clap 
Aur haan... Sab ne bohot badhiya acting ki hai Clap Isliye sab ko meri taraf se ek hug Hug

Loved it Sai Star
Keep writing bhai Big smile
thank u sisssy instead i should thank u
u got that idea if not i would never get this u made me to do it
u liked it right
i was shaking my hands wen writing it if it was not liked then it would trouble u too but u liked it thats more than enough to me
thanks a lot sis actually thought to update OS but suddenly i got this idea and penned down
hmm ek aur scene add karna chaha lekin ye hi bohut badi hogayi isiliye roka anyway u liked it right thanksa  lot
yes aapne hi karvaya sabko acting LOL
thank u so much for bringing such wonderful innovative ideas u keep on writing sissy ur bhai always supports u we mechies should bring Ashlok back Big smile

So we are the Mechies team, haan? WinkCoolLOL
Sure, we will bring Ashlok back Embarrassed

And ofcourse I love this one... StarClap
Waiting for your OS Wink
hmmm ab aap hi kahiye OS kab update karna hain

Hehe... I would say, aaj mut karna... Let everyone read this one...
And anyways you will update the next episode of your FF, right?

So I suggest that you post your OS tomorrow Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Saibhargav

Saibhargav Goldie
Saibhargav
Saibhargav

Joined: 07 February 2015
Posts: 1877

Posted: 21 April 2016 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by ..optimist..

Originally posted by Saibhargav

Originally posted by ..optimist..

Btw, did I mention that you wrote a lot better than me? WinkClapStar Big smile

NO a big no
i m ur student dont say like that.
u made me to think like this if u hadnt posted that yesterday i couldnt have got this idea a lot thanks to u wrote it beautifully i cant even edit it nicely u r teacher to me if u say like this i stop writing samajla Angry

Haha... No mere bhai... You already are a good writer... And I am not as good to teach anyone yaar... I myself am still learning WinkEmbarrassed
It was a lovely part two Star
hmm nahi yaar senior tho senior hi hota hain
u know ur ff is the best f i have ever read and ur writing was jus hooked me to read it again and again all kudos to u i thought to decrease my frequency of posting but after seeing ur interest i too  couldnt stop writing thanks to uWink


Edited by Saibhargav - 21 April 2016 at 5:17am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ashlok ff: Journey of Ashlok's love updated last chapter 44

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: Saibhargav   Replies: 301   Views: 45514

Saibhargav 301 45514 05 May 2016 at 2:32am by syvalini
Ashlok ff: Journey of Ashlok's love (Season 2) updated Last Part 60

2 3 4 5 6 7 ... 129 130

Author: Saibhargav   Replies: 1033   Views: 59871

Saibhargav 1033 59871 23 March 2016 at 7:38am by syvalini
An Ashlok OS -New life for Ashlok !!

2 3

Author: crazygul   Replies: 19   Views: 8147

crazygul 19 8147 11 March 2015 at 3:46am by Subhashiniiiii
ASHLOK'S CONFRONTATION (AShlok's Close Moves ).

2 3

Author: akashavani   Replies: 22   Views: 3688

akashavani 22 3688 04 February 2015 at 4:04am by akashavani
Pic Story Of Ashlok:- Ashlok Romance Break During Work

2

Author: k.taddy1234   Replies: 11   Views: 4872

k.taddy1234 11 4872 21 November 2014 at 10:08pm by k.taddy1234

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon... Ek Baar Phir Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index