Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

FF | Where Have You Been All My Life #2 | New Thread Opened...! (Page 130)

Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 4:54am | IP Logged
Originally posted by sririt

So loved it, Shagun you are gone, you got enough dosage from everyone. IshRa are really crazy.

Thank you Embarrassed

Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 4:55am | IP Logged
Originally posted by Mdwst

gayu awesome update.
Loved the confrontation
And the aftermath in their bedroom
And Puttar despo ... ROFL " I want it, tonight "lol
Can't wait for the next

Thank you Viji... Embarrassed
Glad you enjoyed the update
Yeah puttar is despo LOL
Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 4:59am | IP Logged
Originally posted by gargpoo

This is jst superb...
Raman ws right ...adi has lost his innocence thanks to shagun...
Loved ishita ...she scolded adi bt cant c him crying...like father like son..
Ishita the jkr is back...
The way she dealt with shagun ws jst superb..slapped her n declared he is only mine...
Puttar enjoying...n showed shagun her place...
In room ...the scene ws so cute..
U r only mine ...yes i m..awww it ws so adorable...
Puttar is so despo...i want it i want it ...hahaha
Waiting for next

Thank you Poonam
Glad you enjoyed the update.
Thank you so much for your comments as well Embarrassed
Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 5:01am | IP Logged
Originally posted by sush_rddt

Omg hahahhaha
I loved the shagun and isshit face off hahahah...
And lolz the way ishu gave back...
Loved everything.. hahaha the end. .. omg hahahhaha
Update soon

Thank you Sush
Glad you enjoyed it Embarrassed
Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 5:01am | IP Logged
Originally posted by SuryaIshraholic

Relief..
Glad shagun track is over now..
Thoroughly I enjoyd it lot..


Yeah it's partially over Embarrassed
Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 5:03am | IP Logged
Originally posted by srujanaroy

glad that shagun is out now

thanks for pm


Yeah she's out Big smile
ishrasoul IF-Sizzlerz
ishrasoul
ishrasoul

Joined: 21 June 2015
Posts: 17848

Posted: 24 May 2016 at 5:04am | IP Logged
Update asap...Evil Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

FreedomOfSpeechGaya3sb

Gaya3sb IF-Sizzlerz
Gaya3sb
Gaya3sb

Joined: 27 November 2014
Posts: 10314

Posted: 24 May 2016 at 5:06am | IP Logged
Originally posted by apoo91

Awesome update!! Absolutely loved it..
Shagun ki band bajadi ishita ne.. so many slaps.. she needs to realize what a mess she has created of her life..
Omg!! They can't find the contraceptive n kids banging the doorROFL
Waiting for next..

Thank you for the comment... Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF || I Wish You Were My First Love #2 || Teaser@128 New Thread Opened

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: Gaya3sb   Replies: 1122   Views: 62138

Gaya3sb 1122 62138 27 April 2016 at 12:49pm by ...Forever...
YHM: New man in Shagun's life, next track will focus on her love life

Author: smritishah   Replies: 0   Views: 1472

smritishah 0 1472 31 July 2015 at 3:56am by smritishah
Bollywood life article A new man in ishita life

2 3

Author: Ash1911   Replies: 16   Views: 3796

Ash1911 16 3796 09 April 2015 at 1:43am by Mehak_KPian
reel life incident happen in real life

2

Author: ...EhSaas...   Replies: 10   Views: 4381

...EhSaas... 10 4381 23 July 2014 at 11:23am by ...EhSaas...
Reel life couple Karan and Divyanka cannot see eye-to-eye in real life

2 3

Author: ALUJNA21   Replies: 23   Views: 8661

ALUJNA21 23 8661 02 January 2014 at 11:14pm by Snigdha_Khanam

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index