Ek Duje Ke Vaaste

India-Forums

   
Ek Duje Ke Vaaste
Ek Duje Ke Vaaste

OLV- shraman acting as husband wife (Page 4)

Ri21 IF-Sizzlerz
Ri21
Ri21

Joined: 23 April 2014
Posts: 20332

Posted: 19 April 2016 at 7:02am | IP Logged
Originally posted by pearl100

Tfs Ri Big smile the way that guy on the right was looking at suman had me in splits LOL Waiting for this track.


HOPEFULLY WE LL GET THIS TOM LOL

Ri21 IF-Sizzlerz
Ri21
Ri21

Joined: 23 April 2014
Posts: 20332

Posted: 19 April 2016 at 7:03am | IP Logged
Originally posted by prc_fan1


OMGGG CAN'T WAIT FOR THE ACTUAL SCENE TO AIR!!

SUMAN SCREAMING AT SHRAVAN WITH FULL HAQ, LIKE A WIFEY. Day DreamingAND HER NAME IS PUSHPALOLLOL
SHRAVAN'S REACTION WHEN THE GUY GIVES IN TO HER REQUEST AFTER NAGGING LIKE A WIFE IS SO GIF-WORTHY. HE'S LIKE WTH WHY WAS I EVEN TRYINGLOLLOL

And of course I love how NiMik are chatting & laughing in between shotsHeart

The CVs always know how to keep viewers glued..I've realised whenever there are people unhappy with an episode, the next day either we get a super amazing episode or a lovely OLV. Is someone here from the PH? SHOW YOURSELF, WHOEVER YOU ARE.LOL


THE WASHROOM PART. OMG ROFL
HE BANGS HIS HEAD 
ISE MERE WASHROOM JANE SE BHI PROBLEM HAI ROFL
N YEA INBTW SHOTS NIMIK Heart

REGARDING THIS CVS I LOVE THEM Heart
mineforever IF-Sizzlerz
mineforever
mineforever

Joined: 01 January 2014
Posts: 10706

Posted: 19 April 2016 at 7:07am | IP Logged
Originally posted by Ri21

Originally posted by mineforever

YAY!
Excited to c it..
though I wish they were playing a romantic husband and wife Day Dreaming
This part better be airing this week..


romantic maza nahi ata. this one is actually funny

and yea this ll be airing this week only

Cant wait to c it.. Day Dreaming
Its going to b so much fun.. Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Ri21

Ri21 IF-Sizzlerz
Ri21
Ri21

Joined: 23 April 2014
Posts: 20332

Posted: 19 April 2016 at 7:11am | IP Logged
Originally posted by mineforever

Originally posted by Ri21

Originally posted by mineforever

YAY!
Excited to c it..
though I wish they were playing a romantic husband and wife Day Dreaming
This part better be airing this week..


romantic maza nahi ata. this one is actually funny

and yea this ll be airing this week only

Cant wait to c it.. Day Dreaming
Its going to b so much fun.. Smile


yesBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

mineforever

Vishakha2092 Senior Member
Vishakha2092
Vishakha2092

Joined: 10 April 2016
Posts: 724

Posted: 19 April 2016 at 7:19am | IP Logged
OMG!!!!!... M so excited just reading the title!!!...yayyy!!
s.sayra Senior Member
s.sayra
s.sayra

Joined: 01 March 2016
Posts: 409

Posted: 19 April 2016 at 7:24am | IP Logged
Omg can't wait.

And namik at 'zameen jaidad' goof ups. Haha and his reactions. He's too cute. ROFL
And NiMik of course Heart

Edited by s.sayra - 19 April 2016 at 7:24am
Sneha.ko IF-Sizzlerz
Sneha.ko
Sneha.ko

Joined: 14 March 2012
Posts: 11731

Posted: 19 April 2016 at 7:26am | IP Logged
omg tfs Embarrassed
OmaRamdass IF-Rockerz
OmaRamdass
OmaRamdass

Joined: 03 November 2006
Posts: 9399

Posted: 19 April 2016 at 7:30am | IP Logged
Oh so thus is what namik meant in his instagram post today 
Interesting track - I can't wait 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ShraMan[Dark 18+]- His bride , his playdoll {ch3 up 19June}

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: PanchaliKaArjun   Replies: 187   Views: 54706

PanchaliKaArjun 187 54706 03 February 2017 at 9:58pm by Mariumharis
||*Timeless Hues* : A ShraMan Paradise|| Pg 20- Ch 9&10- Pms later

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: -Wandstruck.   Replies: 158   Views: 23601

-Wandstruck. 158 23601 28 November 2016 at 7:33pm by Joyness
Stolen Kisses #1: On The Run || A ShraMan OS/Drabble Series

2 3 4 5 6 7 8

Author: AajKuchMatBolna   Replies: 56   Views: 12650

AajKuchMatBolna 56 12650 23 October 2016 at 11:43pm by evaviego
ShraMan FF A Different Kind Of Light

2

Author: Starwalker.   Replies: 11   Views: 2079

Starwalker. 11 2079 23 September 2016 at 6:56am by Joyness
ShraMan/NiMik AT#33 - Jahan Main Jaati Hoon Wahi Chale Aate Ho

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1200   Views: 16610

BinKuchKahe. 1200 16610 19 April 2016 at 11:41am by --Amulya--

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Duje Ke Vaaste Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index