Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Ashish Crazies#3(Invitees Only) (Page 39)

-Mano- IF-Addictz
-Mano-
-Mano-

Joined: 10 June 2014
Posts: 58336

Posted: 19 April 2016 at 4:02am | IP Logged
Originally posted by Thushi

Stern SmileDead dont even say that .. star group seems the only channel who doesnt has this track btw ghost they tried no ??? i mean during SKR promo we have seen ishima show had that track LOL

han they did
But atleast it was not real ghost naLOLLOL
I saw in SBS that it was just actingOuchLOL

Really Tamanna was good but no TRP's
Even Dahleez is doing poorly TRP wise
SKR repeat got more TRP in that slot than Dahleez
But seems like it's a decent show

Btw did u see
DD ETR going for a leap
DD and that ml not part of it
Hope the news is true
DD is wasted on that crap show

The following 2 member(s) liked the above post:

ThushiJanakivallav

-Mano- IF-Addictz
-Mano-
-Mano-

Joined: 10 June 2014
Posts: 58336

Posted: 19 April 2016 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by Thushi

no no i dont mean show like gopi bahu or ishima i mean bahus like them ... the way they call  amma ji ... maa ji ... nd we will be death DeadROFL

They will call like that in such shows only
U mean their tone naROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

ThushiJanakivallav

-Mano- IF-Addictz
-Mano-
-Mano-

Joined: 10 June 2014
Posts: 58336

Posted: 19 April 2016 at 4:06am | IP Logged

The following 2 member(s) liked the above post:

ThushiJanakivallav

Thushi IF-Stunnerz
Thushi
Thushi

Joined: 02 December 2014
Posts: 42563

Posted: 19 April 2016 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by Krishna_Sourav

Mahan bahu famous actress baggage of Fans n Forum turn war zone

this is why i dont want any famous ppl next to ashu ... LOL

btw i dont think ashu show had any mahan bahu except his first show ... RSSI was crap anyway 

nd RR though fans used to say she did that this but i feel rudy luv was selfless 

why fans always thing if the fl reunit the son nd mother that they achived something .. infact in RR case the mother deserv to be punished didnt cared abt the son nd left him in such young age Cry nd the father was showing his anger on son nd when his wife comeback he slap the same boy Angry

The following 2 member(s) liked the above post:

Janakivallav-Mano-

Janakivallav IF-Addictz
Janakivallav
Janakivallav

Joined: 04 March 2009
Posts: 60066

Posted: 19 April 2016 at 4:10am | IP Logged
Thushi I still clueless y Rudra was blame his mom abandon him but all forgive that woman n his father spoil his childhood then ...
what mahan thing are FL do anything will mahan n if its by famous actress then make temple do Arti of FL
Mano nope let me...
Mano yes news round in a corner we r hoping that its true DD will leave ETR now 

The following 2 member(s) liked the above post:

Thushi-Mano-

-Mano- IF-Addictz
-Mano-
-Mano-

Joined: 10 June 2014
Posts: 58336

Posted: 19 April 2016 at 4:12am | IP Logged
Originally posted by Thushi

Originally posted by Krishna_Sourav

Mahan bahu famous actress baggage of Fans n Forum turn war zone

this is why i dont want any famous ppl next to ashu ... LOL

btw i dont think ashu show had any mahan bahu except his first show ... RSSI was crap anyway 

nd RR though fans used to say she did that this but i feel rudy luv was selfless 

why fans always thing if the fl reunit the son nd mother that they achived something .. infact in RR case the mother deserv to be punished didnt cared abt the son nd left him in such young age Cry nd the father was showing his anger on son nd when his wife comeback he slap the same boy Angry

That track of RR tested my patience
I mean Paro trying to make Rudra patch up with his Mom
Specially when she left once again in midnight 
Also when Paro was supporting ShantanuDead

The one best thing of RR was 
It was not the regular story
For example if u take Paro alone
Paro never trusted Mohini
she Never took all the crap thrown at her 
in the name of being good bahu
Even in such scary situation she used to give back to Rudra
She was not the typical bahu types

But that Mala track was totally out of character for Paro 
Even Rudra trusting Shantanu later was not believableAngry 
But then that was when TRP hit bottom and they tried all crap to fix it


Edited by -Mano- - 19 April 2016 at 4:23am

The following 2 member(s) liked the above post:

ThushiJanakivallav

Thushi IF-Stunnerz
Thushi
Thushi

Joined: 02 December 2014
Posts: 42563

Posted: 19 April 2016 at 4:13am | IP Logged
Originally posted by -Mano-


han they did
But atleast it was not real ghost naLOLLOL
I saw in SBS that it was just actingOuchLOL

Really Tamanna was good but no TRP's
Even Dahleez is doing poorly TRP wise
SKR repeat got more TRP in that slot than Dahleez
But seems like it's a decent show

Btw did u see
DD ETR going for a leap
DD and that ml not part of it
Hope the news is true
DD is wasted on that crap show

lol but we havnt watch all sp show there might be some real ghost to anyway who care until our ashu show doesnt has LOL

sp tried many show nothing worked for them lyk bd  then aham sharma show  there were few which went off aire before skr 

now yeah tamanna , nd dahleez but i feel they should have gave them a diff slot our show gave at least some trp in repeat think if it was in a new slot they would have got that show nd skr trp LOL

nd that too when we have cricket why did they change as our last repeat telecst got highest .. should have rethink about it 

oh yeah saw the news its gud for DD ... even fans wanted her out of thst crap ... hope they wont do the same with mb nd make her gayatri child Dead make the ml she can come with new show LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Janakivallav-Mano-

Thushi IF-Stunnerz
Thushi
Thushi

Joined: 02 December 2014
Posts: 42563

Posted: 19 April 2016 at 4:16am | IP Logged
Originally posted by -Mano-

Originally posted by Thushi

no no i dont mean show like gopi bahu or ishima i mean bahus like them ... the way they call  amma ji ... maa ji ... nd we will be death DeadROFL

They will call like that in such shows only
U mean their tone naROFL

han their tone Dead but when u check the same show in tamil it will luk diff LOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Janakivallav-Mano-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ashish Crazies#2(Invitees Only)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Mano-   Replies: 1188   Views: 20301

-Mano- 1188 20301 17 April 2016 at 5:36am by Thushi
~|| TwiNjistan by Crafting Crazies || Research and Development ||~

2 3

Author: CuteMonsta   Replies: 23   Views: 1537

CuteMonsta 23 1537 29 March 2016 at 6:43am by CuteMonsta
Team Crafting Crazies || Tashan-E-Masti CC ||

2 3 4 5 6

Author: Abhisheking   Replies: 42   Views: 1057

Abhisheking 42 1057 17 February 2016 at 7:50am by ColorDreams
Ashish Crazies#1(Invitees Only)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Mano-   Replies: 1195   Views: 20505

-Mano- 1195 20505 18 September 2015 at 6:05am by Thushi
Heaven Devils#8 : A CC for the Crazies

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: love_iqbal_khan   Replies: 164   Views: 6524

love_iqbal_khan 164 6524 18 January 2015 at 4:14pm by love_iqbal_khan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index