Swaragini

India-Forums

   
Swaragini
Swaragini

!*RagYa AT #32 *Meri Aashiqui tumse hi*! (Page 35)

rbb1 IF-Achieverz
rbb1
rbb1

Joined: 25 June 2006
Posts: 103971

Posted: 19 April 2016 at 11:04am | IP Logged
Originally posted by PriyankaS.


Ragin ka devar means AP can be pregnant too LOL
lol that would so weirdo

The following 1 member(s) liked the above post:

Mages

sudhi03 IF-Sizzlerz
sudhi03
sudhi03

Joined: 11 August 2011
Posts: 13594

Posted: 19 April 2016 at 11:04am | IP Logged
Originally posted by dreamyrose

Originally posted by rbb1

Originally posted by VIMAL.M




LOL Seriously Shomi pregnant .RS can do anything for ratings.
lol
that's called the out of the box thinking of RS ROFL 

RS is seriously crazyROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

dreamyroseMages

dreamyrose IF-Rockerz
dreamyrose
dreamyrose

Joined: 05 June 2012
Posts: 5020

Posted: 19 April 2016 at 11:05am | IP Logged
Originally posted by rbb1

Originally posted by dreamyrose

that's called the out of the box thinking of RS ROFL
yes when will they think outside the box for Raglak
its high time and really hope we some hot and passionate romance for RagLak that would have never been imagined which would burn the screens that to without a helicopter

The following 3 member(s) liked the above post:

temishfansudhi03Mages

sudhi03 IF-Sizzlerz
sudhi03
sudhi03

Joined: 11 August 2011
Posts: 13594

Posted: 19 April 2016 at 11:05am | IP Logged
Originally posted by PriyankaS.

Originally posted by rbb1

Originally posted by PriyankaS.

Shomi is pregnant? Toh future mein ragini ka devar bhi aa sakta hai ROFL
yes Ragini's friend can come agree and make Raglak story better

Ragin ka devar means AP can be pregnant too LOL


ROFLROFL

priyanka this is hilariousLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

PriyankaS.Mages

sky_fighter IF-Sizzlerz
sky_fighter
sky_fighter

Joined: 23 June 2012
Posts: 15287

Posted: 19 April 2016 at 11:06am | IP Logged
Originally posted by Mages

Originally posted by Shinning_AD

What is this SanLak VS Swaragini now? any new track? 

yup its Sanlak v/s Swaragini...Cry
sanlak kya hai 
sanskar and lakshya ?

The following 1 member(s) liked the above post:

Mages

dreamyrose IF-Rockerz
dreamyrose
dreamyrose

Joined: 05 June 2012
Posts: 5020

Posted: 19 April 2016 at 11:06am | IP Logged
Originally posted by rbb1

Originally posted by dreamyrose


</div>
<div>
awww Embarrassedit would be really nice to see teju posting some TeMish pics
I hope she does soon it will be nice
true that.

The following 1 member(s) liked the above post:

Mages

dreamyrose IF-Rockerz
dreamyrose
dreamyrose

Joined: 05 June 2012
Posts: 5020

Posted: 19 April 2016 at 11:07am | IP Logged
Originally posted by sudhi03

Originally posted by dreamyrose

Originally posted by rbb1

Originally posted by VIMAL.M




LOL Seriously Shomi pregnant .RS can do anything for ratings.
lol
that's called the out of the box thinking of RS ROFL 

RS is seriously crazyROFLROFL
LOLLOLLOLLOLLOL true that.

The following 2 member(s) liked the above post:

sudhi03Mages

sudhi03 IF-Sizzlerz
sudhi03
sudhi03

Joined: 11 August 2011
Posts: 13594

Posted: 19 April 2016 at 11:08am | IP Logged
Originally posted by sky_fighter

Originally posted by Mages

Originally posted by Shinning_AD

What is this SanLak VS Swaragini now? any new track? 

yup its Sanlak v/s Swaragini...Cry
sanlak kya hai 
sanskar and lakshya ?

yeah

The following 1 member(s) liked the above post:

Mages

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
RaGya HD Scenes / RaGya HD Screen Caps [ Updated : 9/2 ]

2 3 4

Author: TeriGalliyan.   Replies: 28   Views: 6339

TeriGalliyan. 28 6339 21 January 2017 at 5:03am by ShikhaAgrawal
Ragya/Raglak OS: Leaving was the best decision

2 3

Author: rbb1   Replies: 19   Views: 4040

rbb1 19 4040 19 April 2016 at 12:08pm by rbb1
ragya fans plz read :: solid reason 2 stop ragya marriage

Author: deepikagupta9   Replies: 9   Views: 2237

deepikagupta9 9 2237 15 February 2016 at 1:08pm by simmi.friends03
Teri Meri Meri Teri Prem Kahaani Hai Mushkil...

2

Author: ..Roopal..   Replies: 10   Views: 2177

..Roopal.. 10 2177 14 August 2015 at 3:36am by bushra2222
RagYa wedding done, now we want SwaSan scenes without involving RagYa

Author: rittu_deep   Replies: 5   Views: 1842

rittu_deep 5 1842 11 August 2015 at 4:09pm by -PhoenixD-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Swaragini Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index