Ek Duje Ke Vaaste

India-Forums

   
Ek Duje Ke Vaaste
Ek Duje Ke Vaaste

ShraMan/NiMik AT#27 - Parampara, Anushashan, Prathishta (Page 110)

Ri21 IF-Sizzlerz
Ri21
Ri21

Joined: 23 April 2014
Posts: 20308

Posted: 13 April 2016 at 11:25am | IP Logged
Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by _Eternity_

Originally posted by shinaa

Originally posted by _Eternity_

Precap boring
g]what is it?


Ramnath asking shra u stay her for tiwari g..
Mausa g saying to sumo that you pick that mata ki murti and vighan has occurred..
All tense..

OMGGG

RAMNATH ASKS SHRAVAN TO STAY FOR TIWARI JI

matlab it's not just by-the-way respect, Ramnath REALLY does consider them family & genuinely care about them too Heart

*WRONG INTERPRETATION*

He was a little gussa "you stayed here for tiwari ji !?"

Oh :(

Ramnath get your shit together bro he's YO TIWARI JI. LIKE HE'S YO BAE.

ROFL


I FEEL KAMEENI LL GET TROLLED TOMORROW
RAMNATH LL BE SUPPORTING SHRAVAN
AND RAMNATH MIGHT KNOW SOMETHING ABOUT KHOSLA

bepannaahpyaar. IF-Rockerz
bepannaahpyaar.
bepannaahpyaar.

Joined: 16 November 2014
Posts: 6634

Posted: 13 April 2016 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by Sneha.ko

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by Sneha.ko

Originally posted by shinaa

Originally posted by _Eternity_

Precap boring
g]what is it?
yes
Friday accha wala dalenge
weekend par hamara Dil jalayenge Ouch




ROFLROFLROFL

Kya comment mara hai ROFLROFL Wah wah! Wah wah!

But so true thoROFLROFLROFL
tarif k liye sukhriya Big smile
I feel pw "Sumo" hota to kya maza aata band baj jati shrvu ki ROFL

LOOOL omg nooo i would've crieed
itna bhi cliche nahi hai humara Shravan nahi humare writers ROFL
-Shilpaa- IF-Dazzler
-Shilpaa-
-Shilpaa-

Joined: 13 December 2010
Posts: 4916

Posted: 13 April 2016 at 11:30am | IP Logged
Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by _Eternity_

Originally posted by shinaa

Originally posted by _Eternity_

Precap boring
g]what is it?


Ramnath asking shra u stay her for tiwari g..
Mausa g saying to sumo that you pick that mata ki murti and vighan has occurred..
All tense..

OMGGG

RAMNATH ASKS SHRAVAN TO STAY FOR TIWARI JI

matlab it's not just by-the-way respect, Ramnath REALLY does consider them family & genuinely care about them too Heart

*WRONG INTERPRETATION*

He was a little gussa "you stayed here for tiwari ji !?"

Oh :(

Ramnath get your shit together bro he's YO TIWARI JI. LIKE HE'S YO BAE.

kittooo..  too much you areROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

bepannaahpyaar.

bepannaahpyaar. IF-Rockerz
bepannaahpyaar.
bepannaahpyaar.

Joined: 16 November 2014
Posts: 6634

Posted: 13 April 2016 at 11:31am | IP Logged
Ok so quick nickname count:
Nikia: Selfie Stick
Namik: The Nikster, #Teammate, The Flying Dutta ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ri21

bepannaahpyaar. IF-Rockerz
bepannaahpyaar.
bepannaahpyaar.

Joined: 16 November 2014
Posts: 6634

Posted: 13 April 2016 at 11:32am | IP Logged
Originally posted by -Shilpaa-

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by FangirlForever

Originally posted by .SankaDevi.

Originally posted by _Eternity_

Originally posted by shinaa

Originally posted by _Eternity_

Precap boring
g]what is it?


Ramnath asking shra u stay her for tiwari g..
Mausa g saying to sumo that you pick that mata ki murti and vighan has occurred..
All tense..

OMGGG

RAMNATH ASKS SHRAVAN TO STAY FOR TIWARI JI

matlab it's not just by-the-way respect, Ramnath REALLY does consider them family & genuinely care about them too Heart

*WRONG INTERPRETATION*

He was a little gussa "you stayed here for tiwari ji !?"

Oh :(

Ramnath get your shit together bro he's YO TIWARI JI. LIKE HE'S YO BAE.

kittooo..  too much you areROFLROFL

ROFL

Ji shukhriya Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Shilpaa-

KostinsQueen IF-Sizzlerz
KostinsQueen
KostinsQueen

Joined: 07 July 2010
Posts: 15574

Posted: 13 April 2016 at 11:32am | IP Logged
Shilpa. ..tho main ek stool bhi leke javoongI Shravan ke pass heheee...lamba bandha hai...
Kriti...aaj thera Mata Rani Guy ko Jaan se Maarne ki icha thi..huhhh

Ria...I just saw Namik"s Insta update. ..ohhh goddd His Hashtags r always hit..hehee

The following 1 member(s) liked the above post:

-Shilpaa-

Ri21 IF-Sizzlerz
Ri21
Ri21

Joined: 23 April 2014
Posts: 20308

Posted: 13 April 2016 at 11:33am | IP Logged
Originally posted by .SankaDevi.

Ok so quick nickname count:
Nikia: Selfie Stick
Namik: The Nikster, #Teammate, The Flying Dutta ROFL


Day Dreaming
bepannaahpyaar. IF-Rockerz
bepannaahpyaar.
bepannaahpyaar.

Joined: 16 November 2014
Posts: 6634

Posted: 13 April 2016 at 11:33am | IP Logged
Originally posted by hasinig89

Shilpa. ..tho main ek stool bhi leke javoongI Shravan ke pass heheee...lamba bandha hai...
Kriti...aaj thera Mata Rani Guy ko Jaan se Maarne ki icha thi..huhhh

Ria...I just saw Namik"s Insta update. ..ohhh goddd His Hashtags r always hit..hehee

And MERA mata rani guy? Woh mera sir dard hai ok, don't like him at all LOL

LOOOL I knoww, I love how Nikita forgot that they were shooting and started taking it seriously LOL
These two are just GOALLLSS

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Questions you'd like to ask NiMik

2 3 4 5

Author: BinKuchKahe.   Replies: 38   Views: 2550

BinKuchKahe. 38 2550 05 May 2016 at 3:16am by Flibbertigibbet
ShraMan/NiMik AT#28 - Dekha Jo Tujhe Yaar..Dil Mein Baji Guitar

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1115   Views: 14480

BinKuchKahe. 1115 14480 15 April 2016 at 12:51am by --Amulya--
ShraMan/NiMik AT#26 - Chumma Chumma De De :)

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: BinKuchKahe.   Replies: 1155   Views: 13689

BinKuchKahe. 1155 13689 13 April 2016 at 2:59am by zindgidilse
New NiMik IV - ADORABLEEEE

2 3 4 5

Author: BinKuchKahe.   Replies: 32   Views: 3099

BinKuchKahe. 32 3099 13 April 2016 at 2:51am by ..Singularity..
Nimik Appreciation thread

Author: Yoga4life   Replies: 1   Views: 460

Yoga4life 1 460 13 April 2016 at 1:42am by Ri21

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Duje Ke Vaaste Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index