Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

India-Forums

   
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

BOMBAY VELVET BO collections and REVIEWS (Page 38)

briahna IF-Sizzlerz
briahna
briahna

Joined: 05 August 2012
Posts: 14526

Posted: 14 May 2015 at 11:46am | IP Logged
i am glad anu and ranbir are not thrashed for their performances. for their brilliant performances only, i will see the movie.
anu has ddd and ranbir has tamasha to cash in.
good for them.

The following 2 member(s) liked the above post:

Teddy_luvprincessunara

princessunara IF-Stunnerz
princessunara
princessunara

Joined: 06 December 2007
Posts: 48979

Posted: 14 May 2015 at 11:53am | IP Logged
Just asking. What does a pov kinda like this might mean? He doesn't go around ass licking right?


Such A Great Movie #BombayVelvet ..Excellent Work Dear @karanjohar ,,,@AnushkaSharma ,,,#RanbirKapoor And @TheVivaanShah ..

ps: I am just fishing..
SoreThumb IF-Sizzlerz
SoreThumb
SoreThumb

Joined: 03 August 2013
Posts: 11209

Posted: 14 May 2015 at 11:56am | IP Logged
Originally posted by rogerrocks

Originally posted by SoreThumb


It sure is..esp after the two disasters and first promo of bv where he was kinda dissed
Missed this ranbir so much

Oh i totally know what you mean..He is just so effortlessly natural & nonchalant onscreen, its a shame he has been away for so long..The reviews of Roy were quite disturbing tbh..Ranbir never really got such scathing reviews post Wake Up Sid..He was always praised for his performance so to think that he looked like a zombie was very disturbing LOL   I cant wait to watch this Ranbir onscreen..When he wants to, he can be really good..So yeah, hoping for the best LOL

Roy was a disaster and ranbir sleep walked through the movie.. I dunno what he was thinking while shooting for the movie..maybe the fact that both jacky and rampal are wooden added to his laziness but thats no excuse..it was almost after  one and half years that a movie with him in a substantial role was releasing..and he acts like a zombie..such a disappointment esp when one knows he has potential
I am just so glad that he has worked hard for BV and is getting praised.
I would love for the movie to work but that seems a hard task, but at least he scored and anushka too

The following 2 member(s) liked the above post:

princessunararogerrocks

rogerrocks IF-Stunnerz
rogerrocks
rogerrocks

Joined: 02 October 2012
Posts: 44680

Posted: 14 May 2015 at 12:05pm | IP Logged
Originally posted by SoreThumb


Roy was a disaster and ranbir sleep walked through the movie.. I dunno what he was thinking while shooting for the movie..maybe the fact that both jacky and rampal are wooden added to his laziness but thats no excuse..it was almost after  one and half years that a movie with him in a substantial role was releasing..and he acts like a zombie..such a disappointment esp when one knows he has potential
I am just so glad that he has worked hard for BV and is getting praised.
I would love for the movie to work but that seems a hard task, but at least he scored and anushka too

He looked like he was forced to shoot at gun point LOL  Cos Ranbir is the kinda guy who can rise above a flawed script and/ a wooden co-star..Case in point is Rockstar LOL  So i was really surprised that he looked & acted like a zombie..Even in a film like Barfi where PC was bloody brilliant ( and IMO she had the more challenging role), i couldn't take my eyes off Ranbir..He is that good..Am just hoping i see that Ranbir in BV..I really want BV to do well but worst case scenario, if the film doesn't score, i really hope his performance is praised..The least we can expect LOL

The following 5 member(s) liked the above post:

TheSmurfsSoreThumbScorpio_Velvetpallavi25princessunara

Scorpio_Velvet IF-Sizzlerz
Scorpio_Velvet
Scorpio_Velvet

Joined: 18 November 2013
Posts: 10845

Posted: 14 May 2015 at 12:06pm | IP Logged
Originally posted by princessunara

Just asking. What does a pov kinda like this might mean? He doesn't go around ass licking right? 


Such A Great Movie #BombayVelvet ..Excellent Work Dear @karanjohar ,,,@AnushkaSharma,,,#RanbirKapoor And @TheVivaanShah ..

ps: I am just fishing..

Yea, but he's also an art house kinda guy. Bound to like such movies. Will have to wait and see how general audience accept it. 

The following 3 member(s) liked the above post:

maha70nkapoor001princessunara

hedwig_fawkes Goldie
hedwig_fawkes
hedwig_fawkes

Joined: 18 December 2005
Posts: 2007

Posted: 14 May 2015 at 12:10pm | IP Logged
Originally posted by rogerrocks

Originally posted by SoreThumb


Roy was a disaster and ranbir sleep walked through the movie.. I dunno what he was thinking while shooting for the movie..maybe the fact that both jacky and rampal are wooden added to his laziness but thats no excuse..it was almost after  one and half years that a movie with him in a substantial role was releasing..and he acts like a zombie..such a disappointment esp when one knows he has potential
I am just so glad that he has worked hard for BV and is getting praised.
I would love for the movie to work but that seems a hard task, but at least he scored and anushka too

He looked like he was forced to shoot at gun point LOL  Cos Ranbir is the kinda guy who can rise above a flawed script and/ a wooden co-star..Case in point is Rockstar LOL  So i was really surprised that he looked & acted like a zombie..Even in a film like Barfi where PC was bloody brilliant ( and IMO she had the more challenging role), i couldn't take my eyes off Ranbir..He is that good..Am just hoping i see that Ranbir in BV..I really want BV to do well but worst case scenario, if the film doesn't score, i really hope his performance is praised..The least we can expect LOL

I think Ranbir is also really influenced by his director. He has a personal connect with Imtiaz and Anurag pushed him a lot in this role (getting him drunk and all). He will deliver if his director cares. Like I thought he was awful in AA because clearly Sid Anand dgaf.


Edited by hedwig_fawkes - 14 May 2015 at 12:11pm

The following 3 member(s) liked the above post:

SoreThumbprincessunararogerrocks

SoreThumb IF-Sizzlerz
SoreThumb
SoreThumb

Joined: 03 August 2013
Posts: 11209

Posted: 14 May 2015 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by rogerrocks

[
He looked like he was forced to shoot at gun point LOL  Cos Ranbir is the kinda guy who can rise above a flawed script and/ a wooden co-star..Case in point is Rockstar LOL  So i was really surprised that he looked & acted like a zombie..Even in a film like Barfi where PC was bloody brilliant ( and IMO she had the more challenging role), i couldn't take my eyes off Ranbir..He is that good..Am just hoping i see that Ranbir in BV..I really want BV to do well but worst case scenario, if the film doesn't score, i really hope his performance is praised..The least we can expect LOL

@ bold: Which is why it was disappointing to see him like a zombie in Roy..the story was twisted and complicated but at least on paper he has a workable character 

@red: fingers crossed

The following 1 member(s) liked the above post:

rogerrocks

rogerrocks IF-Stunnerz
rogerrocks
rogerrocks

Joined: 02 October 2012
Posts: 44680

Posted: 14 May 2015 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by hedwig_fawkes


I think Ranbir is also really influenced by his director. He has a personal connect with Imtiaz and Anurag pushed him a lot in this role (getting him drunk and all). He will deliver if his director cares. Like I thought he was awful in AA because clearly Sid Anand dgaf.

Which is quite surprising..Cos i always thought Ranbir is not the kinda guy who relies on his director..Meaning he can perform well either ways..Unlike say a Kareena who needs a good director to extract the best from her..Guess not..Besharam & Roy cleared my misconception LOL

P.S. More than anything, i still feel Ranbir does well if he relates to the character & is convinced by the script..


Edited by rogerrocks - 14 May 2015 at 12:19pm

The following 5 member(s) liked the above post:

hedwig_fawkesSoreThumbScorpio_VelvetprincessunaraSharif.Badmaash

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Dolly Ki Doli Reviews+ Boxoffice REVIEWS ON PG1, DT notePg 40

2 3 4 5 6 7 ... 65 66

Author: CineFanLuver   Replies: 523   Views: 56530

CineFanLuver 523 56530 19 May 2015 at 11:47pm by *Dev.*
ROCKSTAR Reviews - ALL REVIEWS POST HERE

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: -Mmmmm-   Replies: 1030   Views: 105772

-Mmmmm- 1030 105772 08 December 2011 at 5:37am by zaara.khan
Raajneeti Reviews: First one up (ALL Reviews Here)

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: Mistyy   Replies: 248   Views: 52504

Mistyy 248 52504 14 August 2010 at 4:47pm by .shona.
PYAAR IMPOSSIBLE Reviews here + member reviews

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: Niti_Angel   Replies: 72   Views: 27089

Niti_Angel 72 27089 13 January 2010 at 9:05pm by Dexterkichokri
REVIEWS REVIEWS REVIEWS!

Author: preity*zinta   Replies: 0   Views: 3775

preity*zinta 0 3775 08 November 2007 at 1:48pm by preity*zinta

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index