Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

|firefliesHaven|MaNan AT#112|'Together, we'll survive this' - Manik (Page 63)

Souma.N IF-Dazzler
Souma.N
Souma.N

Joined: 21 August 2005
Posts: 3573

Posted: 13 May 2015 at 5:38am | IP Logged
We were missing the pani awkwardness na...
Lo aa gaya...watch the promo

Niti does not seem too happy and uttu does not know where to stop.

He sarcastically says that they are pretending as if they were forcefully made to do the episode 

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 13 May 2015 at 5:40am | IP Logged
Originally posted by Souma.N

We were missing the pani awkwardness na...
Lo aa gaya...watch the promo

Niti does not seem too happy and uttu does not know where to stop.

He sarcastically says that they are pretending as if they were forcefully made to do the episode 


i swear Uttu just made it ten times worse than it actually was LOL god i don't think i'll be able to watch the ACTUAL interview, uhh all the cringes 

The following 2 member(s) liked the above post:

farry148Endurance

NushIsh Goldie
NushIsh
NushIsh

Joined: 19 June 2012
Posts: 1454

Posted: 13 May 2015 at 5:42am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

COOCHI COOCHIII https://www.youtube.com/watch?v=govoRu__w00
LOOK NOW, ASAP ASAPPP! 

Omg when will this come out. 
Endurance IF-Stunnerz
Endurance
Endurance

Joined: 03 August 2011
Posts: 29799

Posted: 13 May 2015 at 5:42am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

Originally posted by Souma.N

We were missing the pani awkwardness na...
Lo aa gaya...watch the promo

Niti does not seem too happy and uttu does not know where to stop.

He sarcastically says that they are pretending as if they were forcefully made to do the episode


i swear Uttu just made it ten times worse than it actually wasLOLgod i don't think i'll be able to watch the ACTUAL interview, uhh all the cringes
SHIT that was so so so awkward ..


Uttooo Niti is gonna kill him ... Her expression when asked about kiss LOL

Endurance IF-Stunnerz
Endurance
Endurance

Joined: 03 August 2011
Posts: 29799

Posted: 13 May 2015 at 5:44am | IP Logged
AQSA need to get a life how many promos she'll give .. just give the damn IV-_-

The following 1 member(s) liked the above post:

-Cherry-

NushIsh Goldie
NushIsh
NushIsh

Joined: 19 June 2012
Posts: 1454

Posted: 13 May 2015 at 5:44am | IP Logged
Originally posted by CooChi

Originally posted by -Cherry-

@stardust: beautifully saidClap
@Coochi: seriously soha deserves a hug from us because we got some hella cute stuff man, like the drunk scene and everything, Thank you soha jee.

You liked Drunk Manik?! LOL
I liked the Pillow fight sequence and Zara si instrumental playing in bg. Day Dreaming
They were so couple -ly! Day Dreaming

I loved the pillow fights. Have watched it so many times

The following 2 member(s) liked the above post:

Srujana7.MaNan-Cherry-

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 13 May 2015 at 5:44am | IP Logged
Originally posted by Endurance

Originally posted by -Cherry-

Originally posted by Souma.N

We were missing the pani awkwardness na...
Lo aa gaya...watch the promo

Niti does not seem too happy and uttu does not know where to stop.

He sarcastically says that they are pretending as if they were forcefully made to do the episode


i swear Uttu just made it ten times worse than it actually wasLOLgod i don't think i'll be able to watch the ACTUAL interview, uhh all the cringes
SHIT that was so so so awkward ..


Uttooo Niti is gonna kill him ... Her expression when asked about kiss LOL


ROFL ROFL  it was sooo bad man. The actual interview is going to be PaNi being awkward AF. Oh Niti was not having fun, if looks could kill then Uttu would be dead right then! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Stardust09

missviolet Goldie
missviolet
missviolet

Joined: 07 March 2013
Posts: 1185

Posted: 13 May 2015 at 5:44am | IP Logged
Umm what is that video?? Im from phoneLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Nandini knows Manik the most (Manik & Dhruv)

Author: naddiya26   Replies: 6   Views: 2211

naddiya26 6 2211 25 April 2015 at 6:00pm by Monstuholic4evr
Manik..Manik..Manik

2 3

Author: Piya_Malik   Replies: 23   Views: 9307

Piya_Malik 23 9307 04 March 2015 at 3:29pm by Monstuholic4evr
MaNan MaNan MaNan...the best...Cabir the jaan...(edited...updated)

Author: MaNanmatic_Sana   Replies: 2   Views: 13910

MaNanmatic_Sana 2 13910 23 February 2015 at 7:40am by 8seetha
I LOVE MANIK..I LOVE MANIK..I LOVE MANIK

Author: kaveriadiga8   Replies: 0   Views: 4497

kaveriadiga8 0 4497 30 January 2015 at 6:40am by kaveriadiga8
Manik Manik manik :)

2

Author: Mimi2609   Replies: 10   Views: 5094

Mimi2609 10 5094 30 January 2015 at 2:55am by Nandinimurti

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index