Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Jaula DeOre (54)#MO::Fiesta (Page 83)

.SiaRa. IF-Stunnerz
.SiaRa.
.SiaRa.

Joined: 24 September 2010
Posts: 33430

Posted: 23 May 2015 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

Originally posted by ..RiskTaker..

besttti am i replying late ?
ya u ar ..why is tht?? .. thought u might be busy..


was making this



LOLz sorry Embarrassed

what u doing ?
waw amazing creation Thumbs UpStar... its ok..mi nada mas LOL

..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48471

Posted: 23 May 2015 at 1:43pm | IP Logged
Originally posted by -AriaNe-

Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

ohh thts great u will get rain soon Big smile... ohh okk Embarrassed


Hope so Embarrassed...

how was ur day ?
inshallah <3... i was moody all day now am ok LOL  y tu?? Embarrassed


moody is always amazing right LOL... me was hmmm wala day i don't know how it passed but i was happy all day don't know the reason Embarrassed
kinda ya LOL...hmm  i see..Embarrassed


YES YES it is amazing LOL n shall we start acting crazy Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

.SiaRa.

.SiaRa. IF-Stunnerz
.SiaRa.
.SiaRa.

Joined: 24 September 2010
Posts: 33430

Posted: 23 May 2015 at 1:52pm | IP Logged
Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

ohh thts great u will get rain soon Big smile... ohh okk Embarrassed


Hope so Embarrassed...

how was ur day ?
inshallah <3... i was moody all day now am ok LOL  y tu?? Embarrassed


moody is always amazing right LOL... me was hmmm wala day i don't know how it passed but i was happy all day don't know the reason Embarrassed
kinda ya LOL...hmm  i see..Embarrassed


YES YES it is amazing LOL n shall we start acting crazy Wink
hehehe not sure am not in de mood ROFL
..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48471

Posted: 23 May 2015 at 1:53pm | IP Logged
u r replaying late ROFL 

The following 1 member(s) liked the above post:

.SiaRa.

..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48471

Posted: 23 May 2015 at 1:57pm | IP Logged
Originally posted by -AriaNe-

hehehe not sure am not in de mood ROFL


That's not a problem i will get u in the mood wait LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.SiaRa.

.SiaRa. IF-Stunnerz
.SiaRa.
.SiaRa.

Joined: 24 September 2010
Posts: 33430

Posted: 23 May 2015 at 1:59pm | IP Logged
Originally posted by ..RiskTaker..

u r replaying late ROFL 
ohh  think i got distracts ROFL
.SiaRa. IF-Stunnerz
.SiaRa.
.SiaRa.

Joined: 24 September 2010
Posts: 33430

Posted: 23 May 2015 at 2:00pm | IP Logged
Originally posted by ..RiskTaker..

Originally posted by -AriaNe-

hehehe not sure am not in de mood ROFL


That's not a problem i will get u in the mood wait LOL
hehe u always do TongueLOL
..Lujain.. IF-Stunnerz
..Lujain..
..Lujain..

Joined: 13 March 2011
Posts: 48471

Posted: 23 May 2015 at 2:06pm | IP Logged
look who is here

UV



U know my pc has been working since yesterday :(

The following 1 member(s) liked the above post:

.SiaRa.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Jaula DeOre (53)#MO::Hear me out

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: .SiaRa.   Replies: 1102   Views: 13696

.SiaRa. 1102 13696 10 May 2015 at 1:31am by ..Lujain..
Jaula DeOre (52)#MO::Freaky Like Me

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: ..Lujain..   Replies: 1107   Views: 16724

..Lujain.. 1107 16724 20 April 2015 at 2:21am by .SiaRa.
Jaula De Ore # 51 (MO) Amigos para siempre

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: .SiaRa.   Replies: 1133   Views: 18598

.SiaRa. 1133 18598 05 March 2015 at 9:52am by ..Lujain..
Jaula De Ore # 50 (MO) Shining Gold

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: .SiaRa.   Replies: 1104   Views: 28101

.SiaRa. 1104 28101 02 February 2015 at 2:37am by .SiaRa.
Jaula De Ore # 49 (MO) ::El Viajero

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: ..Lujain..   Replies: 1081   Views: 16406

..Lujain.. 1081 16406 30 November 2014 at 12:55pm by ..Lujain..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index