Nisha Aur Uske Cousins

India-Forums

   
Nisha Aur Uske Cousins
Nisha Aur Uske Cousins

Happy Mothers Day! (Page 3)

Taherianforeva Senior Member
Taherianforeva
Taherianforeva

Joined: 19 February 2015
Posts: 614

Posted: 10 May 2015 at 12:31am | IP Logged
Anu and Stella are the naughtiest bacchas in the forum ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Puzzle_

Anagha. IF-Sizzlerz
Anagha.
Anagha.

Joined: 25 March 2013
Posts: 22873

Posted: 10 May 2015 at 12:40am | IP Logged
Originally posted by Taherianforeva

Anu and Stella are the naughtiest bacchas in the forum ROFL
yup we areROFLROFLROFL
that is why she is my biwiROFLROFLROFL
and our coupe name is abinu(abi+anu)ROFLROFLROFL
stella's name is abiEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

_Puzzle_

Taherianforeva Senior Member
Taherianforeva
Taherianforeva

Joined: 19 February 2015
Posts: 614

Posted: 10 May 2015 at 12:47am | IP Logged
Originally posted by anulovessarun

Originally posted by Taherianforeva

Anu and Stella are the naughtiest bacchas in the forum ROFL

yup we areROFLROFLROFL
that is why she is my biwiROFLROFLROFL
and our coupe name is abinu(abi+anu)ROFLROFLROFL
stella's name is abiEmbarrassed

Abinu Embarrassed
Cute Embarrassed
Rab ne bana di Jodi ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Puzzle_

Anagha. IF-Sizzlerz
Anagha.
Anagha.

Joined: 25 March 2013
Posts: 22873

Posted: 10 May 2015 at 12:48am | IP Logged
Originally posted by Taherianforeva

Originally posted by anulovessarun

Originally posted by Taherianforeva

Anu and Stella are the naughtiest bacchas in the forum ROFL

yup we areROFLROFLROFL
that is why she is my biwiROFLROFLROFL
and our coupe name is abinu(abi+anu)ROFLROFLROFL
stella's name is abiEmbarrassed

Abinu Embarrassed
Cute Embarrassed
Rab ne bana di Jodi ROFL
haanROFLROFLROFL
rab ki sabse badi galti is our jodiROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Puzzle_

Taherianforeva Senior Member
Taherianforeva
Taherianforeva

Joined: 19 February 2015
Posts: 614

Posted: 10 May 2015 at 12:49am | IP Logged
Originally posted by anulovessarun

Originally posted by Taherianforeva

Originally posted by anulovessarun

Originally posted by Taherianforeva

Anu and Stella are the naughtiest bacchas in the forum ROFL

yup we areROFLROFLROFL
that is why she is my biwiROFLROFLROFL
and our coupe name is abinu(abi+anu)ROFLROFLROFL
stella's name is abiEmbarrassed

Abinu Embarrassed
Cute Embarrassed
Rab ne bana di Jodi ROFL

haanROFLROFLROFL
rab ki sabse badi galti is our jodiROFLROFLROFL

Haha.. N y u think so ? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Puzzle_

Anagha. IF-Sizzlerz
Anagha.
Anagha.

Joined: 25 March 2013
Posts: 22873

Posted: 10 May 2015 at 12:51am | IP Logged
Originally posted by Taherianforeva


Haha.. N y u think so ? LOL
kyunki hamari family expand karte karte India ki population se bhi bada ho gayaROFLROFLROFL
u knw i have one more biwiROFLROFLROFL
nishaROFLROFLROFL
anisha rockzROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Taherianforeva_Puzzle_

Taherianforeva Senior Member
Taherianforeva
Taherianforeva

Joined: 19 February 2015
Posts: 614

Posted: 10 May 2015 at 12:57am | IP Logged
Originally posted by anulovessarun

Originally posted by Taherianforeva


Haha.. N y u think so ? LOL

kyunki hamari family expand karte karte India ki population se bhi bada ho gayaROFLROFLROFL
u knw i have one more biwiROFLROFLROFL
nishaROFLROFLROFL
anisha rockzROFLROFLROFL


ROFLROFLROFL

LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Anagha.

..preethi.. IF-Sizzlerz
..preethi..
..preethi..

Joined: 05 August 2011
Posts: 22338

Posted: 10 May 2015 at 1:09am | IP Logged
Me & my mom are more like friends.. we share everything, we fight equally though..LOL iam more close to my mom than my dad..! till now there is no scerects btw me & my mom! even if i share any problem or mistake instead of scolding me she or misunderstanding she solves the problem without me getting hurtEmbarrassed she is a amazing cook! cool & selfless!! since iam only child i never felt that i want any sibling & i dint have much friends too! i never wanted one too! bcz my mom been a friend & sibling & fullfilled their place! she understands me & gives me everything even before i ask her! iam so blessed to have a mom like her! EmbarrassedHeart

Happty mothers day mumma HugHeart& all mothers out there!Embarrassed

I Love you mummaHug

The following 5 member(s) liked the above post:

TaherianforevaKri_19__Puzzle_-abz-Anagha.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Niraj ss|#Happy Realization#| upadted part 15 * pg 39 * 29-4-15

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: Gautamyagya04   Replies: 312   Views: 34870

Gautamyagya04 312 34870 17 August 2015 at 10:32am by _Puzzle_
Happy Birthday to you Farah!!!!!!

2 3 4

Author: Rinu08   Replies: 28   Views: 2451

Rinu08 28 2451 08 May 2015 at 11:18am by _Puzzle_
wish kabira happy birthday!!!!

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: Anagha.   Replies: 76   Views: 4684

Anagha. 76 4684 05 May 2015 at 8:01am by Anagha.
NiBir AT#33|*Happy Birthday kabir i wish we will be together forever*|

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: ..preethi..   Replies: 1127   Views: 18272

..preethi.. 1127 18272 03 May 2015 at 10:59am by .LiveLaughLove.
Kabir's Happy aur Sad Wala B'day

Author: -Abhiya-   Replies: 3   Views: 797

-Abhiya- 3 797 27 April 2015 at 2:59pm by Lifez_Beautiful

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Nisha Aur Uske Cousins Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index