Shastri Sisters

India-Forums

   
Shastri Sisters
Shastri Sisters

#AnuRaj Paradise#EDT#AnuRaj-||Open||#Thread-23 (Page 94)

shrividhya IF-Sizzlerz
shrividhya
shrividhya

Joined: 23 June 2013
Posts: 10414

Posted: 10 May 2015 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by poorva22

Originally posted by shrividhya

Originally posted by poorva22

Originally posted by shrividhya

hi poitu and sahar!!!!Big smile frankly speaking now oli i  have started planning for todays quiz!!!Cry i am clueless whether ill be able to finsh before 8Cry

koi baat nahi late night rakho ya phir keep it for 2morrow and btw m writing anuraj sr... raat akeli hai bhuj gaye diyeWinkBlushing
ooohhh,...Day Dreaming

anu ka mood off hoga aur woh rajju ka sr wala milk peete peete gaayegi... ab toh ye raat akeli hai chalo bhujha hi doon diye aur saare candles ko phook maar degiWinkLOL
omg omg omg pls!!!! i am waiting for this!!!! i cant waitDay Dreaming

Cinnamon_Kisses IF-Sizzlerz
Cinnamon_Kisses
Cinnamon_Kisses

Joined: 12 November 2014
Posts: 15879

Posted: 10 May 2015 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by shrividhya

Originally posted by poorva22

Originally posted by shrividhya

Originally posted by poorva22

Originally posted by shrividhya

hi poitu and sahar!!!!Big smile frankly speaking now oli i  have started planning for todays quiz!!!Cry i am clueless whether ill be able to finsh before 8Cry

koi baat nahi late night rakho ya phir keep it for 2morrow and btw m writing anuraj sr... raat akeli hai bhuj gaye diyeWinkBlushing
ooohhh,...Day Dreaming

anu ka mood off hoga aur woh rajju ka sr wala milk peete peete gaayegi... ab toh ye raat akeli hai chalo bhujha hi doon diye aur saare candles ko phook maar degiWinkLOL
omg omg omg pls!!!! i am waiting for this!!!! i cant waitDay Dreaming

phir massage time pehle anu to rajju phir rajju to anuWink
_habiba_ IF-Dazzler
_habiba_
_habiba_

Joined: 09 January 2015
Posts: 3245

Posted: 10 May 2015 at 5:14am | IP Logged
Originally posted by hanii_0

Originally posted by poorva22

Originally posted by hanii_0

Guys I really don't knw...Plz ask this question to channel..actors r th last person to knw abt it..we the team of S.S r always there fr fans

3 retweets7 favorites

ok but mood off kaarne se better hai kal k epi ka wait karo phir pataa chal jaaega what is the status of ss
ryt 

Hi Poorva,  how are u?? 

U are absolutely right!  Eagerly waiting for tomorrow!  Mood off karne se kuch nehi milne wala... Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

hanii_0

shrividhya IF-Sizzlerz
shrividhya
shrividhya

Joined: 23 June 2013
Posts: 10414

Posted: 10 May 2015 at 5:15am | IP Logged
poitu!!! u r killing meBlushing i have to prepare for the quiz alsoD'ohi dont know what to do!!! peeche my mom is watching heartless movie!!!Broken Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

hanii_0_habiba_

Cinnamon_Kisses IF-Sizzlerz
Cinnamon_Kisses
Cinnamon_Kisses

Joined: 12 November 2014
Posts: 15879

Posted: 10 May 2015 at 5:16am | IP Logged
Originally posted by _habiba_

Originally posted by hanii_0

Originally posted by poorva22

Originally posted by hanii_0

Guys I really don't knw...Plz ask this question to channel..actors r th last person to knw abt it..we the team of S.S r always there fr fans

3 retweets7 favorites

ok but mood off kaarne se better hai kal k epi ka wait karo phir pataa chal jaaega what is the status of ss
ryt 

Hi Poorva,  how are u?? 

U are absolutely right!  Eagerly waiting for tomorrow!  Mood off karne se kuch nehi milne wala... Big smile


correct habiba and i feel ye saari colors ki strategy hai to create anxiety and all this is just a publicity gimmick!

The following 1 member(s) liked the above post:

hanii_0

shrividhya IF-Sizzlerz
shrividhya
shrividhya

Joined: 23 June 2013
Posts: 10414

Posted: 10 May 2015 at 5:16am | IP Logged
hello habiba!!! i downloaded an emoji keyboard!!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

_habiba_

Cinnamon_Kisses IF-Sizzlerz
Cinnamon_Kisses
Cinnamon_Kisses

Joined: 12 November 2014
Posts: 15879

Posted: 10 May 2015 at 5:18am | IP Logged
Originally posted by shrividhya

poitu!!! u r killing meBlushing i have to prepare for the quiz alsoD'ohi dont know what to do!!! peeche my mom is watching heartless movie!!!Broken Heart

LOL chal ye last waalaa
UNKI EK NAZAR MEIN KITNA NASHA KYA MAIN BATAAOON
UNKA EHSAAS MEETHI SAZAA HAI KAISE SAMJHAAOON
KHWAABON MEIN HAA MERE KHUDA RANG BHAR RAHE HAI
UNKA HUNOON AUR MERI JAAN EK KAR RAHE HAI...Embarrassed

Cinnamon_Kisses IF-Sizzlerz
Cinnamon_Kisses
Cinnamon_Kisses

Joined: 12 November 2014
Posts: 15879

Posted: 10 May 2015 at 5:20am | IP Logged
CHALO GUYS SEE U AT NIGHT PAPPA KO HELP KARNI HAISmile AND MISHTU PLS LET ME KNOW UR HAALE DIL NOWWink WAISE RAJJU WAS SHIRTLESS HAA WHEN HE WAS DOING MASSAGEBlushing 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ANURAJ FUN QUIZ ( REMINDER SET PAGE 68)

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: shrividhya   Replies: 536   Views: 10519

shrividhya 536 10519 24 May 2015 at 12:02pm by Manan_love123
#AnuRaj Paradise#EDT#AnuRaj-||Open||#Thread-22

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Happy..   Replies: 1199   Views: 16721

..Happy.. 1199 16721 07 May 2015 at 11:37am by Cinnamon_Kisses
#AnuRaj Paradise#EDT#AnuRaj-||Felt More Than Expressed||#Thread-21

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ..Happy..   Replies: 1200   Views: 14297

..Happy.. 1200 14297 03 May 2015 at 9:43am by Cinnamon_Kisses
#AnuRaj Paradise#EDT#AnuRaj-||Felt More Than Expressed||#Thread-20

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Happy..   Replies: 1196   Views: 16111

..Happy.. 1196 16111 29 April 2015 at 11:30am by iqrak
#AnuRaj Paradise#EDT#AnuRaj-||*||#Thread-19

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ..Happy..   Replies: 1201   Views: 19364

..Happy.. 1201 19364 24 April 2015 at 11:02am by iqrak

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Shastri Sisters Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index