Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Kaise yeh Shodiyaan # 3 -IO- Chacha nazuk hai, Chachi ashleel hai. (Page 99)

queenoftimbaktu Senior Member
queenoftimbaktu
queenoftimbaktu

Joined: 07 November 2014
Posts: 663

Posted: 09 January 2015 at 9:02pm | IP Logged
Originally posted by -Mischievous-

Hear this... "Parth was being 'Sher' when SHE was on sets but after she left, he went to take a nap"... LOL... Iska kuch nahi ho sakta... 

Hahaha..These two will fizzle out soon. Such lameness. LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82LamheChurakeEXOL

EXOL IF-Sizzlerz
EXOL
EXOL

Joined: 02 June 2011
Posts: 19492

Posted: 09 January 2015 at 9:02pm | IP Logged
Originally posted by OneThatGotAway

Originally posted by nneeiill

Originally posted by OneThatGotAway

Array on the bright side .. PP sounds butthurt that  Niti and Uttu are so close ... such #PaNiPheelz ROFL

kaise???... kaise kar leti ho ye tum...ROFL

GENIUS hoon mai .. GENIUS LOL

CC ka naam dekho. Not only am I a genius ... I also do bhavishya baani ROFL

i know right...ROFL..what fun LOL

u r PaNI's official fortune teller .. 


The following 4 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82LamheChurakePrincessAshVik

LamheChurake IF-Sizzlerz
LamheChurake
LamheChurake

Joined: 24 February 2008
Posts: 11662

Posted: 09 January 2015 at 9:03pm | IP Logged
Originally posted by queenoftimbaktu

You know I feel Vikku's equation with Parth and Disha has changed. From the unfollowing on insta to not tweeting and retweeting anything about Parth. I guess Vikku realized what a plain gadha Parth and his bandariya are in real. 

I wishhh change  hota Ouch
But Vikku and PP saath mein BCL dekhne gaye. 

Like  Samya said ... they shud Ban Kaju nutcase from the sets. Enougj with the drama

The following 3 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82EXOL

EXOL IF-Sizzlerz
EXOL
EXOL

Joined: 02 June 2011
Posts: 19492

Posted: 09 January 2015 at 9:04pm | IP Logged
2 hours in the vanity with cajuben and uske baad nap...ye shoot kab karta hai by god LOL
our show ko le doobegi ye CN...isko koi movie me le lo re...koi toh ise kaam dhoAngry

The following 2 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82

-Mischievous- IF-Dazzler
-Mischievous-
-Mischievous-

Joined: 28 November 2013
Posts: 2524

Posted: 09 January 2015 at 9:05pm | IP Logged
LostBoy UNFOLLOWED Parth on Insta...LOL... Shit got real... And Parth <iska KUCH nahi ho sakta... He is willing to give it up all for some immature little twat... Such a noob..
Kay, I'm off to bed... Had a long day... Have Fun :)

The following 3 member(s) liked the above post:

queenoftimbaktuLamheChurakeEXOL

queenoftimbaktu Senior Member
queenoftimbaktu
queenoftimbaktu

Joined: 07 November 2014
Posts: 663

Posted: 09 January 2015 at 9:05pm | IP Logged
Originally posted by nneeiill

Originally posted by queenoftimbaktu

You know I feel Vikku's equation with Parth and Disha has changed. From the unfollowing on insta to not tweeting and retweeting anything about Parth. I guess Vikku realized what a plain gadha Parth and his bandariya are in real. 

and lets see what  show will he get next?? LOL with this attitude no PH will take him..
all PH should have some contract like if u have a gf..keep her away from sets..


Show? What show? Don't you know Karan Johar. Steveen Pheelzberg. Chris Nolan. All are waiting outside his house to sign him for their next venture? Abhi yeh toh sirf movies karega. Aise chote-mote shows toh Niti jaise talented and adorable and loveable ladki ke liye hai

The following 3 member(s) liked the above post:

diva82LamheChurakeEXOL

EXOL IF-Sizzlerz
EXOL
EXOL

Joined: 02 June 2011
Posts: 19492

Posted: 09 January 2015 at 9:05pm | IP Logged
Originally posted by OneThatGotAway

Originally posted by nneeiill

@rafzie :
vikku had liked niti ka sad post...

Shukaaarrr .


Please Vikku, my parmeshwar Bae. Mujhe mere pyaar pe bharosa hai.

PLEASE give Raju and Kaju a reality  check. Please. _/\_

parameshwar is growing brains..time for celebrations LOL


Edited by nneeiill - 09 January 2015 at 9:07pm

The following 1 member(s) liked the above post:

LamheChurake

EXOL IF-Sizzlerz
EXOL
EXOL

Joined: 02 June 2011
Posts: 19492

Posted: 09 January 2015 at 9:06pm | IP Logged
Originally posted by -Mischievous-

LostBoy UNFOLLOWED Parth on Insta...LOL... Shit got real... And Parth <iska KUCH nahi ho sakta... He is willing to give it up all for some immature little twat... Such a noob..
Kay, I'm off to bed... Had a long day... Have Fun :)

lostboy did that couple of weeks ago itself...

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82LamheChurake

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kaise yeh shodiyaan # 4 - IO - No bashing, Vinamra pranam only _/\_

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: LamheChurake   Replies: 1202   Views: 85041

LamheChurake 1202 85041 05 February 2015 at 10:02am by EXOL
Kaise yeh shodiyaan #1 - Strictly IO. (Do not PM for invites)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: LamheChurake   Replies: 1193   Views: 60174

LamheChurake 1193 60174 24 December 2014 at 12:20am by sauris
DSDMG#8 Ishq Leta Hai Kaise Imtehaan *KaJen*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: _Flamestar_   Replies: 1196   Views: 17135

_Flamestar_ 1196 17135 24 August 2014 at 12:51am by ria1891
HTHT#48 Tum bin jiya jaye kaise *Missing u KSG*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ar-n-only-ar   Replies: 1198   Views: 17514

ar-n-only-ar 1198 17514 08 June 2014 at 2:27pm by ar-n-only-ar
WLRC #37 Of course, Tumhari side hai na chup kaise reh sakti hai

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: LOLWAsAalu   Replies: 1220   Views: 14855

LOLWAsAalu 1220 14855 24 January 2014 at 11:20am by vandana.sagar

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index