Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Kaise yeh Shodiyaan # 3 -IO- Chacha nazuk hai, Chachi ashleel hai. (Page 83)

.Lilith. IF-Rockerz
.Lilith.
.Lilith.

Joined: 08 October 2010
Posts: 5640

Posted: 09 January 2015 at 8:30am | IP Logged
Originally posted by AreYaar

Originally posted by OneThatGotAway


CC was original Bad Warmer.
Mohen toh came along kuch dinon pehlay and by then CC had become the gum that had be chewed on far too long. Sans any flavour  and chipku as hell.

CC psycho hai but yeh sab sun ke I kinda feel sorry for her nowConfused...


And Mohena...seriously do none of these women have any self-respect? :S

Aur KAS aisa ko stud toh hai nahinConfusedLOL...just can't account for tastes.




CC sounds like Navya to me! I don't think I can ever feel sorry for her. WHERE'S your self-respect girrrlll?? 

And KAS ka seriously mujhe samajh nahin aata! May be girls find good dancers hot? Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82AreYaar

LamheChurake IF-Sizzlerz
LamheChurake
LamheChurake

Joined: 24 February 2008
Posts: 11663

Posted: 09 January 2015 at 8:30am | IP Logged
Originally posted by charminggenie

I am just gonna love Rafs DP - Dude you are a Tiva-Shipper, Hugsss! My Ziva heart misses her so much, cannot even enoy NCIS without her. Tony and she were best. Going to find a corner and cry...the parting scenes...Miss her so much. 

Omg Genieee !!! Why haven't  we talked abt this before! ? I was beginning  to think IF pe koi inko jaanta hi nahin hai LOL

So true man... I miss Ziva so very much ... such a freaking  awesome Lady-Ninja she was ... Tony ka muh ITNA na ho gaya hai jabse woh gayi Broken HeartDisapprove

#HurtedPheelz #IWillGoDownWithMyShip

Waise kab se rumours sun rahi hoon Season 12 mein wapas ayegi :/

The following 1 member(s) liked the above post:

charminggenie

queenoftimbaktu Senior Member
queenoftimbaktu
queenoftimbaktu

Joined: 07 November 2014
Posts: 663

Posted: 09 January 2015 at 8:34am | IP Logged
And all this while I thought Utkarsh and Niti were dating! 
Kaju is weird. Just like CC. They make a great Chipku bond. 

Also in all her interviews CC did look down. Never knew about this whole triangle thing. 

@Shelly Niti ko Sashtang Dandavat Pranam. This woman needs sanity. Hence Zain enters. 

Ps: I love the name Zain. ZainTi should happen. Happen NOW. Since PP is delusional. 

The following 3 member(s) liked the above post:

diva82.Lilith.AreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 110650

Posted: 09 January 2015 at 8:37am | IP Logged
I like the name Zain too...and he really has managed to endear himself in his scenes as Abhi...barring the lameass scenes with Mukti...but he's managed to make a mark for himself. 

Vikku ko thodi der loyalty dikhaa le beta and next show mein you may be cast as a lead...lol...tab tak thodi bahut aur acting bhi seekh lega.




Edited by AreYaar - 09 January 2015 at 8:38am

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82.Lilith.

charminggenie IF-Stunnerz
charminggenie
charminggenie

Joined: 28 December 2007
Posts: 27140

Posted: 09 January 2015 at 8:38am | IP Logged
Rfs - Dude I cried buckets, like legit fangirl wale. Shit Ziva is boss, i cannot stop jumping seeing your DP- that scene was so beautiful. She was love . Tony is not the same man, Michael and Cote were so awesome- professional and super cute. I love NCIS but I don't like the new girl, she is too weird. 
OMG cannot wait for her return , plz make that happen man, hayee all their moments-Sigh , I am freaking out!! Tiva be the real deal man, they did the "will they", won't they" dance so beautifully . Gibbs be their big daddy. Love

The following 1 member(s) liked the above post:

LamheChurake

queenoftimbaktu Senior Member
queenoftimbaktu
queenoftimbaktu

Joined: 07 November 2014
Posts: 663

Posted: 09 January 2015 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by shelly_08





CC sounds like Navya to me! I don't think I can ever feel sorry for her. WHERE'S your self-respect girrrlll?? 

And KAS ka seriously mujhe samajh nahin aata! May be girls find good dancers hot? Ermm


And there were people who wanted/begged/cried to Vikku asking him to get KAS on board. 

The following 1 member(s) liked the above post:

.Lilith.

LamheChurake IF-Sizzlerz
LamheChurake
LamheChurake

Joined: 24 February 2008
Posts: 11663

Posted: 09 January 2015 at 8:39am | IP Logged
@Anu - I just watched the frandship explanation  scene tum logon ke kehne pe. Tried feelin it.. Nope. Still hating it. LOL Yaar I know its not cliched. And naya hai. But  its just not what  I want. That F-Word just KILLED it for me. Once and for all. Upar se Soha..  Dead khair. 
@Shellz -  Maatey be omniscient   _/\_ Haan yaar .. thodi khiski hui toh mai bhi hoon .. occupational  hazards I guess .. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Lilith.

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 110650

Posted: 09 January 2015 at 8:43am | IP Logged
Originally posted by OneThatGotAway

@Anu - I just watched the frandship explanation  scene tum logon ke kehne pe. Tried feelin it.. Nope. Still hating it. LOL Yaar I know its not cliched. And naya hai. But  its just not what  I want. That F-Word just KILLED it for me. Once and for all. Upar se Soha..  Dead khair. 
@Shellz -  Maatey be omniscient   _/\_ Haan yaar .. thodi khiski hui toh mai bhi hoon .. occupational  hazards I guess .. LOL


So what DO you want exactly? Do elaborate...I'm all ears.

To just use the word FRIEND is enough of a show killer for you? LOL even after she CLARIFIED it...bas tumhein word hi nazar aata hai, CONTEXT nahin...waah Rafi Maata...MAHAAN hain aapClap


Soha toh chalo is still a valid reason to be put off...I'm put off by her portions too but I think the way they handled the MaNan conversations yesterday were a win for me...I still see potential and feel a connection to these characters.

The following 4 member(s) liked the above post:

diva82.Lilith.PrincessAshVikLamheChurake

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kaise yeh shodiyaan # 4 - IO - No bashing, Vinamra pranam only _/\_

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: LamheChurake   Replies: 1202   Views: 85126

LamheChurake 1202 85126 05 February 2015 at 10:02am by EXOL
Kaise yeh shodiyaan #1 - Strictly IO. (Do not PM for invites)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: LamheChurake   Replies: 1193   Views: 60184

LamheChurake 1193 60184 24 December 2014 at 12:20am by sauris
DSDMG#8 Ishq Leta Hai Kaise Imtehaan *KaJen*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: _Flamestar_   Replies: 1196   Views: 17166

_Flamestar_ 1196 17166 24 August 2014 at 12:51am by ria1891
HTHT#48 Tum bin jiya jaye kaise *Missing u KSG*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ar-n-only-ar   Replies: 1198   Views: 17537

ar-n-only-ar 1198 17537 08 June 2014 at 2:27pm by ar-n-only-ar
WLRC #37 Of course, Tumhari side hai na chup kaise reh sakti hai

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: LOLWAsAalu   Replies: 1220   Views: 14880

LOLWAsAalu 1220 14880 24 January 2014 at 11:20am by vandana.sagar

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index