Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

Parth Samthaan /Manik AT #19 (Page 134)

.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55439

Posted: 31 December 2014 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by Ireena7

Originally posted by Edna_Philip

Originally posted by Ireena7

hope to see u all at 12 amHug
Hope so...I think I will stay awake...LOLLOL
came only for few mins and see I got u here Hug
got ur PM I won't wish u now...I will wish u at 12 am LOLLOLLOL
u must stay awake LOLLOLLOL
I have 0% confident on myself so only sent PM now...ROFL
I will try to stay awake...

The following 1 member(s) liked the above post:

Ireena7

Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 31 December 2014 at 9:31am | IP Logged
Simi u made edit for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriously I can't blv it...u edit for me
oh damn I am damn lucky yaar CryCryCry
getting emotional

The following 1 member(s) liked the above post:

.Leprechaun.

.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55439

Posted: 31 December 2014 at 9:32am | IP Logged
You made that edit Simmy???Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

Ireena7

Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 31 December 2014 at 9:33am | IP Logged
Simi pls edit ur post on first only then I will reply...pls yaar...it's such  a  beautiful post and pls don't mention that B'day thing...Embarrassed
.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55439

Posted: 31 December 2014 at 9:33am | IP Logged
Originally posted by Ireena7

Simi u made edit for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriously I can't blv it...u edit for me
oh damn I am damn lucky yaar CryCryCry
getting emotional
No edit for you from my side for becoming sizzler Cuz...cuz...cuz...
I wont tell  you...Evil Smile Wait and keep thinking...LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ireena7

Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 31 December 2014 at 9:34am | IP Logged
Originally posted by Edna_Philip

You made that edit Simmy???Shocked
yeah Edu she made it for me..can u blv it???
damn her first edit I guess for me...it has to be on my testimonial EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

.Leprechaun.

.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55439

Posted: 31 December 2014 at 9:35am | IP Logged
Originally posted by Ireena7

Originally posted by Edna_Philip

You made that edit Simmy???Shocked
yeah Edu she made it for me..can u blv it???
damn her first edit I guess for me...it has to be on my testimonial EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
She loves you so much IreenaEmbarrassed
manan_flab IF-Rockerz
manan_flab
manan_flab

Joined: 30 November 2014
Posts: 8145

Posted: 31 December 2014 at 9:36am | IP Logged
Originally posted by Ireena7

Simi u made edit for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriously I can't blv it...u edit for me
oh damn I am damn lucky yaar CryCryCry
getting emotional

yeah just tried to do sometthing but cudnt do something really gud Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

.Leprechaun.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Manik..Manik..Manik

2 3

Author: Piya_Malik   Replies: 23   Views: 8953

Piya_Malik 23 8953 04 March 2015 at 3:29pm by Monstuholic4evr
Manik needed that 1 Push, she came to see him- Manik caps

2

Author: MFRanjini   Replies: 11   Views: 6251

MFRanjini 11 6251 04 March 2015 at 3:25pm by Monstuholic4evr
angry manik ya lover boy manik

Author: sunshine_94   Replies: 1   Views: 2477

sunshine_94 1 2477 26 December 2014 at 11:30am by kresham
Transition of Monster Manik to Nandini's Manik...

Author: Sue101   Replies: 8   Views: 5587

Sue101 8 5587 19 December 2014 at 9:15am by Monstuholic4evr
Manik Monkey Malhotra EDITED(Manik cutie Malhotra)

2 3

Author: crystalfairy95   Replies: 23   Views: 5838

crystalfairy95 23 5838 10 December 2014 at 9:05pm by crystalfairy95

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index