Bigg Boss 8

India-Forums

   
Bigg Boss 8
Bigg Boss 8

Job application for a permanent position at BiggBoss house (Page 3)

TheBoss IF-Sizzlerz
TheBoss
TheBoss

Joined: 06 October 2011
Posts: 20088

Posted: 29 December 2014 at 12:37pm | IP Logged
Originally posted by --SH7_Sunny--

Cha gaya Guru tu cha gaya Clap ROFL ROFL
 

Upen is perfect for that position in BB coz he is workless, useless, and spineless.

I will recommend ppl to give this job to Upen Big smile

Im sure he will say if you want something done right, do it yourself and go back to sleep or doing whatever he does.

Doodh_Ki_Dhuli IF-Dazzler
Doodh_Ki_Dhuli
Doodh_Ki_Dhuli

Joined: 18 October 2013
Posts: 3504

Posted: 29 December 2014 at 12:38pm | IP Logged
EWW that picture. Whenever i see these ego maniac so called "celebrities" that are considered "hot" in India, my thoughts go out to the women there.
what about a normal person? how can they possibly look. 

The following 6 member(s) liked the above post:

devsriyaPooja--CaptiveFreedom-CmPunk123--PinaColada-TheBoss

KunwaariDaayan IF-Stunnerz
KunwaariDaayan
KunwaariDaayan

Joined: 11 September 2009
Posts: 28892

Posted: 29 December 2014 at 1:04pm | IP Logged
LOL Trust u to find such an ugly pic...eeewww...you wanna give us all nightmares for the rest of our lives?LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

devsriyaTheBoss

TheBoss IF-Sizzlerz
TheBoss
TheBoss

Joined: 06 October 2011
Posts: 20088

Posted: 29 December 2014 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by shaz2009

LOL Trust u to find such an ugly pic...eeewww...you wanna give us all nightmares for the rest of our lives?LOL

I still remember the days when you used to brighten up my Facebook newsfeed with your selfies and bring all kinds of halal thoughts in my mind being the eye candy you were. Damn Zuckerberg banned that account of mine, and with it you were gone too. LOL


Edited by TheBoss - 29 December 2014 at 1:06pm

The following 1 member(s) liked the above post:

KunwaariDaayan

MuguetDScorpion IF-Rockerz
MuguetDScorpion
MuguetDScorpion

Joined: 16 September 2014
Posts: 8991

Posted: 29 December 2014 at 1:08pm | IP Logged
A Job that allows him to sleep, sit, gossip. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

TheBoss

MistyDawn IF-Rockerz
MistyDawn
MistyDawn

Joined: 03 January 2010
Posts: 9321

Posted: 29 December 2014 at 1:14pm | IP Logged
I find that airporti jallad guy more pleasant to look at than Upen.. Dead Nice pic you got btw..Thumbs Up totally suits his profile and ''charming'' selfLOL

The following 4 member(s) liked the above post:

devsriyaMuguetDScorpion-PinaColada-TheBoss

Doodh_Ki_Dhuli IF-Dazzler
Doodh_Ki_Dhuli
Doodh_Ki_Dhuli

Joined: 18 October 2013
Posts: 3504

Posted: 29 December 2014 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by shaz2009

LOL Trust u to find such an ugly pic...eeewww...you wanna give us all nightmares for the rest of our lives?LOL

when i see pictures like that, i go through a cleansing ritual, clean my contact lens then look at cute pictures of cats and real hotties for 5 minutes to lessen the trauma 

The following 1 member(s) liked the above post:

devsriya

MuguetDScorpion IF-Rockerz
MuguetDScorpion
MuguetDScorpion

Joined: 16 September 2014
Posts: 8991

Posted: 29 December 2014 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by MistyDawn

I find that airporti jallad guy more pleasant to look at than Upen.. Dead Nice pic you got btw..Thumbs Up totally suits his profile and ''charming'' selfLOL

So agree with you. AJ is so cute. Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gautam thanked biggboss

2 3 4 5 6 7 8

Author: _Khaleesi_   Replies: 63   Views: 5403

_Khaleesi_ 63 5403 02 January 2015 at 5:29pm by -Deepzz-
Gautam thanked biggboss

2 3 4 5 6 7 8

Author: _Khaleesi_   Replies: 63   Views: 5403

_Khaleesi_ 63 5403 02 January 2015 at 5:29pm by -Deepzz-
Gautam thanked biggboss

2 3 4 5 6 7 8

Author: _Khaleesi_   Replies: 63   Views: 5403

_Khaleesi_ 63 5403 02 January 2015 at 5:29pm by -Deepzz-
Suggest best permanent nick name for gautam, to use on forum

Author: tanya.91   Replies: 7   Views: 2083

tanya.91 7 2083 14 October 2014 at 1:51am by *Dev.*
Suggest best permanent nick name for gautam, to use on forum

Author: tanya.91   Replies: 7   Views: 2083

tanya.91 7 2083 14 October 2014 at 1:51am by *Dev.*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss 8 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index