Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

PrAja/RoSal Paradise #143 : HoTumWahiJiseDekhkarHumSabBhoolJayein (Page 141)

SaJanLuv14 IF-Rockerz
SaJanLuv14
SaJanLuv14

Joined: 19 November 2008
Posts: 5394

Posted: 23 February 2015 at 1:42am | IP Logged
Originally posted by Hiral_Halwa

haha thanks WinkWink u dont always need a taj mahal to prove a lovestoryTongueWinkWink

lol yeah, OMG those days were super hilarious, phoolians and even some neutral viewers would come up with such antic fake praphool connection in history stories, just to prove phool's non existent importanceLOLLOLShocked specially the moti mahal one was outstanding piece of fan fictionROFL

no harm in dreaming and writing FFs - but duh the FFs were promoted as real historyShockedShockedShocked but stop passing phool off as some real important historical personLOLLOLLOL 

then badi band baji thi unki for spreading fake stories both on FB and IFLOLLOL and boohoo phoolians cried for all the anyaay done with themLOLLOLLOL

That is definitely true but many don't realize that. The love stories of ancient times just had a different touch and feel to them. I miss that in today's shows. 

They were pure, chaste, a bit of every element, even the bad things. 

omg...imagine if the PH did Taj Mahal's love story or Laila Majnu ROFL if they keep on doing this, they'll start burning their crew out.

Hanuman is going to come out some time in March, forget MP, but I think Ashoka will feel that change too. 

The following 1 member(s) liked the above post:

-FreeLancer-

SaJanLuv14 IF-Rockerz
SaJanLuv14
SaJanLuv14

Joined: 19 November 2008
Posts: 5394

Posted: 23 February 2015 at 1:46am | IP Logged
Hey Deepu! You came just when I'm about to get off. 
This place needs to become more active again Ouch

@Momo: replies on pg 134Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

deeptiya-FreeLancer-

-FreeLancer- IF-Stunnerz
-FreeLancer-
-FreeLancer-

Joined: 22 December 2012
Posts: 26758

Posted: 23 February 2015 at 1:47am | IP Logged
Originally posted by deeptiya

I m so gonna limit myself with rosal and my previous likings in the name of shows
matlab?WinkWink

The following 1 member(s) liked the above post:

deeptiya

deeptiya IF-Sizzlerz
deeptiya
deeptiya

Joined: 17 June 2014
Posts: 10600

Posted: 23 February 2015 at 1:47am | IP Logged
Hahaha... Preleap days were awesome... I was the neutral one... I used to be quiet when all proolian fights used to happen... I was the decent one LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SaJanLuv14

deeptiya IF-Sizzlerz
deeptiya
deeptiya

Joined: 17 June 2014
Posts: 10600

Posted: 23 February 2015 at 1:49am | IP Logged
Originally posted by SaJanLuv14

Hey Deepu! You came just when I'm about to get off.
This place needs to become more active againOuch

@Momo: replies on pg 134Big smile
hey... Embarrassed ... Koi Ni Ho jayega active...we just need a push LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SaJanLuv14

SaJanLuv14 IF-Rockerz
SaJanLuv14
SaJanLuv14

Joined: 19 November 2008
Posts: 5394

Posted: 23 February 2015 at 1:50am | IP Logged
9 more pages to go LOL How long have we been on this thread?

The following 1 member(s) liked the above post:

deeptiya

deeptiya IF-Sizzlerz
deeptiya
deeptiya

Joined: 17 June 2014
Posts: 10600

Posted: 23 February 2015 at 1:50am | IP Logged
Originally posted by Hiral_Halwa

Originally posted by deeptiya

I m so gonna limit myself with rosal and my previous likings in the name of shows

matlab?WinkWink
   LOL u know on what I am drooling most
deeptiya IF-Sizzlerz
deeptiya
deeptiya

Joined: 17 June 2014
Posts: 10600

Posted: 23 February 2015 at 1:52am | IP Logged
Y I can't see momo Confused

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PrAja/RoSal Paradise #142 : HaiApnaDilTohAwara

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Moumimon   Replies: 1197   Views: 30536

Moumimon 1197 30536 29 December 2014 at 7:27am by ...Jes...
PrAja/RoSal Paradise #141 : Mujhse Hi Aaj Mujhko Mila De

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ...Jes...   Replies: 1196   Views: 19939

...Jes... 1196 19939 22 November 2014 at 10:26pm by Moumimon
PrAja/RoSal Paradise #140 : Saath Tumhare Hai Suhana Har Safar

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ...Jes...   Replies: 1196   Views: 23018

...Jes... 1196 23018 11 November 2014 at 10:10am by _Poulomi_
PrAja/RoSal Paradise #139 : Mere Kan-Kan Mein Tum Hi Ho

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ...Jes...   Replies: 1201   Views: 25235

...Jes... 1201 25235 06 November 2014 at 7:25am by Krupali
PrAja/RoSal Paradise #138 : Ek Mulaqat Hai Zaruri

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ...Jes...   Replies: 1192   Views: 23127

...Jes... 1192 23127 02 November 2014 at 8:00pm by ...Jes...

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index