Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

Parth Samthaan /Manik AT #17 (Page 37)

.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55430

Posted: 29 December 2014 at 7:45am | IP Logged
Originally posted by Rhea_13

yup i will...i am watching all eps...>>!!
kyy has made me fall in love wid itself ...after so many days EmbarrassedEmbarrassed
Its the second show which I am officially mad at...
Is that Selena in your DP?

The following 1 member(s) liked the above post:

kiminonawa

_keertu_ IF-Sizzlerz
_keertu_
_keertu_

Joined: 23 July 2012
Posts: 15819

Posted: 29 December 2014 at 7:45am | IP Logged
BlushingSillyDay Dreaming hayeee Manik nd MaNanEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Srujana7.MaNan

ImSherlocked. IF-Sizzlerz
ImSherlocked.
ImSherlocked.

Joined: 23 April 2013
Posts: 12827

Posted: 29 December 2014 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by Paro_rudra

hi patakaa


Hey. Watched the episode??

I am gonna watch it again now.Embarrassed
_Dimples_ IF-Stunnerz
_Dimples_
_Dimples_

Joined: 22 February 2013
Posts: 26892

Posted: 29 December 2014 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by Rhea_13

[QUOTE=Paro_rudra
CWT means Ermm
okk...plz don't feel awkward now 
its a little abominable...i know !!
bt its :- chaep without tape ...she is always flirting i.e. chaep in hindi ROFL
without tape...kyunki she is always commenting on some or the other...ROFL
so...its a very common abbreviation for me at least
don't feel strange now ROFL for heaven's sake ROFL
[/QUOTE]
i dnt get it..i m a tube light D'oh

edu
i will try  posting caps  ok?LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

kiminonawa.Leprechaun.

Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 29 December 2014 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by -Patakaa-

Originally posted by Ireena7

Originally posted by -Patakaa-

Hey guys!!

Today's episode was hawtEmbarrassed. Iru post expressions naLOL

hello dear...I can't today's epi was too much hawt..I feel embarrass 


Hahah ya point. But Manik was too hot in black. *Drooling*

yeah he was just like maardaala

Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 29 December 2014 at 7:47am | IP Logged

Originally posted by _keertu_

BlushingSillyDay Dreaming hayeee Manik nd MaNanEmbarrassed

Blushing

.Leprechaun. IF-Addictz
.Leprechaun.
.Leprechaun.

Lightsaber of CC
Joined: 28 May 2013
Posts: 55430

Posted: 29 December 2014 at 7:47am | IP Logged
Originally posted by ShivinkiJas

Literally loved the epi. '''
I watched full episode with mom,dad,bhai m we were continously laughing at manik's mischievousness he was damn gud but i changed channel when on bed Parth hold Nandu hands mujhe sharam aa gayyi Precap i knew it i knew it ... N love the connection of Fab. 5 kaise sabh bhage n aliyas reaction oh god pata ni kya kiya hoga guse mein ..omg ...n nandu kya fight karti ho be

 
Why did you change the channel?D'oh
kiminonawa IF-Rockerz
kiminonawa
kiminonawa

Joined: 18 May 2014
Posts: 8551

Posted: 29 December 2014 at 7:47am | IP Logged
Originally posted by _keertu_

ROFLi think ur trying to take the WU from my mouth shooo go nd watchROFL
mission jet set go ...LOL
abhi i am not hving much time,,,,,,needa go ;) 

The following 1 member(s) liked the above post:

.Leprechaun.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Manik..Manik..Manik

2 3

Author: Piya_Malik   Replies: 23   Views: 8849

Piya_Malik 23 8849 04 March 2015 at 3:29pm by Monstuholic4evr
Manik needed that 1 Push, she came to see him- Manik caps

2

Author: MFRanjini   Replies: 11   Views: 6193

MFRanjini 11 6193 04 March 2015 at 3:25pm by Monstuholic4evr
angry manik ya lover boy manik

Author: sunshine_94   Replies: 1   Views: 2471

sunshine_94 1 2471 26 December 2014 at 11:30am by kresham
Transition of Monster Manik to Nandini's Manik...

Author: Sue101   Replies: 8   Views: 5546

Sue101 8 5546 19 December 2014 at 9:15am by Monstuholic4evr
Manik Monkey Malhotra EDITED(Manik cutie Malhotra)

2 3

Author: crystalfairy95   Replies: 23   Views: 5774

crystalfairy95 23 5774 10 December 2014 at 9:05pm by crystalfairy95

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index