Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Puritans Extraordinaire #1: The World's Ending. (IO) (Page 13)

.JustaDream IF-Stunnerz
.JustaDream
.JustaDream

Joined: 11 November 2008
Posts: 36079

Posted: 02 January 2015 at 5:05am | IP Logged
Helloo!

look who is here Cool

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

-Aliya- IF-Sizzlerz
-Aliya-
-Aliya-

Joined: 27 March 2009
Posts: 15170

Posted: 03 January 2015 at 10:22am | IP Logged
I thought I'd never come across another female character as confused as Riddhima but I think Nandini came very close to that LOL Manik couldn't deal with her mixed signals
http://i.imgur.com/cVjcjTC.gif HAAAN HOON MAIN MONSTER! i love that Niti calls him Monster Manik off screen too :P

http://nazarlaayena.tumblr.com/post/107001806056/manik-nandini-manan-tujhko-jo-paaya - this is gorgeous Nori! thankyou for linking me to your tumblr...although i wish you would re-open your gallery again, even if it is just for showing your creations and not taking any requests Embarrassed

RIDA YOU WON'T IGNORE ME FOR TOO LONG Evil Smile 
FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19720

Posted: 03 January 2015 at 12:38pm | IP Logged
SOMEBODY SHOULD GO AND FALL IN A DITCH Ermm
-Aliya- IF-Sizzlerz
-Aliya-
-Aliya-

Joined: 27 March 2009
Posts: 15170

Posted: 03 January 2015 at 12:43pm | IP Logged
^^omg Monster RIDA alert
-Aliya- IF-Sizzlerz
-Aliya-
-Aliya-

Joined: 27 March 2009
Posts: 15170

Posted: 03 January 2015 at 12:45pm | IP Logged
i still need to comment on your vids Rida..imma go do that now but first i need to post this because its too hilare
 - cockblockedROFL

 Manik: WHAT THE. 

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19720

Posted: 03 January 2015 at 12:45pm | IP Logged
IN FACT FALL DOWN A MOUNTAIN. Ermm No survival chances.Ermm
FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19720

Posted: 03 January 2015 at 12:49pm | IP Logged
IGNORES SOMEONE!!



^^ THIS SCENE WAS HILARIOUS!ROFL tbh, that kiss part came a little too abruptly and Nandini's reaction was too bland! i would've liked a little breathlessness from her side. I've always particularly loved SA's reactions in such scenes. not always but mostly. ROFL but my manik be so tharki! like his abrupt almost kisses are too funny.ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

-Aliya- IF-Sizzlerz
-Aliya-
-Aliya-

Joined: 27 March 2009
Posts: 15170

Posted: 03 January 2015 at 12:55pm | IP Logged
LOL whenever he's even within 5 miles of nandini, he goes in for the kiss hoping for the best. gotta applaud his perseverance ROFL 
She probably expects it now. every time he comes near her, she's ready to cock block him hahaha

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ISS SUDDEN ENDING KO MAIN KYA NAAM DOON

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: MainePyaarKiya   Replies: 222   Views: 11189

MainePyaarKiya 222 11189 28 November 2012 at 7:38am by Tony_StraK786
The Humongous Never Ending Crushers CC

2 3 4 5 6 7 ... 84 85

Author: ..-..Riya..-..   Replies: 678   Views: 19047

..-..Riya..-.. 678 19047 24 October 2010 at 10:29pm by ..-..Riya..-..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index