Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

[S-L-R] CC # 526 [Open for all IFians] next thread on pg 1 (Page 11)

-WhySoSerious- IF-Sizzlerz
-WhySoSerious-
-WhySoSerious-

Joined: 14 December 2010
Posts: 13946

Posted: 29 December 2014 at 2:15pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

2 more days till new year
@nasghar: whats ur name? sorry i forget


Yup .. 2014 flew by fast lol
My name is Naiha .. it's ok :)

The following 1 member(s) liked the above post:

_Meena_

_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65528

Posted: 29 December 2014 at 2:16pm | IP Logged
Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

so what ru guys planning for the new year since its around the corner? any plans or resolutions?


I'm just gonna be spending New Years with my family n friends at home .. not any plans as of yet n I didn't think abt any resolutions LOL I will be just the way I am :D what abt u? Any plans or resolutions?
my friends n i r gonna go party at a club on new year's eve n then on new years day im gonna spend some time with family ...no i dont have any resolutions planned either

The following 1 member(s) liked the above post:

-WhySoSerious-

_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65528

Posted: 29 December 2014 at 2:17pm | IP Logged
Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

2 more days till new year
@nasghar: whats ur name? sorry i forget


Yup .. 2014 flew by fast lol
My name is Naiha .. it's ok :)
ok Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-WhySoSerious-

-WhySoSerious- IF-Sizzlerz
-WhySoSerious-
-WhySoSerious-

Joined: 14 December 2010
Posts: 13946

Posted: 29 December 2014 at 2:18pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

so what ru guys planning for the new year since its around the corner? any plans or resolutions?


I'm just gonna be spending New Years with my family n friends at home .. not any plans as of yet n I didn't think abt any resolutions LOL I will be just the way I am :D what abt u? Any plans or resolutions?
my friends n i r gonna go party at a club on new year's eve n then on new years day im gonna spend some time with family ...no i dont have any resolutions planned either


Oh wow .. that's great .. hope u have fun :D

The following 1 member(s) liked the above post:

_Meena_

_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65528

Posted: 29 December 2014 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

so what ru guys planning for the new year since its around the corner? any plans or resolutions?


I'm just gonna be spending New Years with my family n friends at home .. not any plans as of yet n I didn't think abt any resolutions LOL I will be just the way I am :D what abt u? Any plans or resolutions?
my friends n i r gonna go party at a club on new year's eve n then on new years day im gonna spend some time with family ...no i dont have any resolutions planned either


Oh wow .. that's great .. hope u have fun :D
thanks and same 2 u 2...happy new yr in advanceLOLWink

The following 1 member(s) liked the above post:

-WhySoSerious-

-WhySoSerious- IF-Sizzlerz
-WhySoSerious-
-WhySoSerious-

Joined: 14 December 2010
Posts: 13946

Posted: 29 December 2014 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

2 more days till new year
@nasghar: whats ur name? sorry i forget


Yup .. 2014 flew by fast lol
My name is Naiha .. it's ok :)
okEmbarrassed


I don't have to remember ur name cuz ur name is on ur UN ROFL
-WhySoSerious- IF-Sizzlerz
-WhySoSerious-
-WhySoSerious-

Joined: 14 December 2010
Posts: 13946

Posted: 29 December 2014 at 2:20pm | IP Logged
Originally posted by _Meena_

Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

Originally posted by nasghar

Originally posted by _Meena_

so what ru guys planning for the new year since its around the corner? any plans or resolutions?


I'm just gonna be spending New Years with my family n friends at home .. not any plans as of yet n I didn't think abt any resolutions LOL I will be just the way I am :D what abt u? Any plans or resolutions?
my friends n i r gonna go party at a club on new year's eve n then on new years day im gonna spend some time with family ...no i dont have any resolutions planned either


Oh wow .. that's great .. hope u have fun :D
thanks and same 2 u 2...happy new yr in advanceLOLWink


Aww thanks .. happy new year in advance to u too.. hope u have a great year ahead Big smile
StormX Senior Member
StormX
StormX

Joined: 17 August 2014
Posts: 353

Posted: 29 December 2014 at 2:34pm | IP Logged
Originally posted by nasghar

Originally posted by StormX

Originally posted by nasghar

Hello
Smile hello


What's ur name? :)
Smile i'm kaviraj &you?!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-WhySoSerious-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Thread #4 Crazy Friend *STRICTLY INVITES* thread link on pg 121

2 3 4 5 6 7 ... 126 127

Author: Persiko   Replies: 1011   Views: 29958

Persiko 1011 29958 02 October 2015 at 6:13am by not.here
SLR CC # 527 (open for all IFians) next thread on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 131 132

Author: -WhySoSerious-   Replies: 1051   Views: 17761

-WhySoSerious- 1051 17761 14 January 2015 at 3:30pm by -WhySoSerious-
[S^L^R] CC # 525 (open for all IFians) next thread on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: -WhySoSerious-   Replies: 1027   Views: 18655

-WhySoSerious- 1027 18655 04 January 2015 at 1:41pm by -WhySoSerious-
^S'L'R^ CC# 523 [open for all IFians] nxt thrd link on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 131 132

Author: Zzzzz.   Replies: 1051   Views: 25313

Zzzzz. 1051 25313 20 December 2014 at 6:25pm by -WhySoSerious-
^S'L'R^ CC# 522 [open for all IFians] next thrd link on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: Zzzzz.   Replies: 1058   Views: 31549

Zzzzz. 1058 31549 13 December 2014 at 7:09am by Trouble_king

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index