Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

IshRa&DivAn #39 |HO HO HO!| (Page 17)

VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 9:44pm | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

My godShockedShocked..kasturi..I really have no words yaarConfusedConfused..Everything is lifted form KTHShockedShocked..Even Sujal gets slapped by Piyush mom when he asks Kashish hand for marriage in the death ceremony..Same to same copy kar diyaConfusedConfused..Same situation in Kasturi..Seriously Kasturi did it have any original contant at all?..ConfusedErmm


Yesss such a copy from KTH aishu..
and yes saashtang dhand vrat pranam for u for watching Kasturi ROFL Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

Anju.sitsme_aish

VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 9:46pm | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Vashu i think three wise men is a pub/disc/clubTongue..Actually three wise men is a cocktailBig smileBig smile


Ohhh partying ah ?! Wink Cocktail ...Like sex on the beach !! Wink ROFL ROFL
but one thing makes me happy is .. he said he will meet his fans ..he iss a private person never mingles that easily...I am glad his fans go and meet him and make his new year a memorable one ! Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

fariza91itsme_aish

VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 9:47pm | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by VasuKaShlicious


Dunno if she is there or not yaar I guess have seen some pics related to telly calendar party !


aaah okies Vashu..don care really..Tongueonly DIVAN and my forbidden thoughtsTongue


Yess only DivAn ...and I would defo pray for the best for both ! be it togeda also Embarrassed Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

Divan.Poojaitsme_aish

VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 9:49pm | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by SwtuAryan_Ishra

Achaa..she can tease him that Sab dekthi hoon..
WinkBig smile
But when he wearing those glasses,she s saying No.. Tongue LOL





She looks damn cute even with her hair all messed upBig smileEmbarrassed..makes her look more sexyBlushing


Yess I guess someone felt the same and distracted himself and also her saying SPECS !! Wink Blushing

The following 3 member(s) liked the above post:

SwtuAryan_IshraDivan.Poojaitsme_aish

SwtuAryan_Ishra Goldie
SwtuAryan_Ishra
SwtuAryan_Ishra

Joined: 11 November 2012
Posts: 1511

Posted: 27 December 2014 at 9:52pm | IP Logged

The following 4 member(s) liked the above post:

fariza91Anju.sDivan.Poojaitsme_aish

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20472

Posted: 27 December 2014 at 9:53pm | IP Logged
Originally posted by VasuKaShlicious


Yesss such a copy from KTH aishu..
and yes saashtang dhand vrat pranam for u for watching Kasturi ROFL Tongue

LMAOROFL No Vashu not watching it..Just trying to get stills of KP..and I end up seeing couple of scenes in btw..they have just ripped off KTHConfused
itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20472

Posted: 27 December 2014 at 9:54pm | IP Logged
Originally posted by VasuKaShlicious

Originally posted by aishu_divan

Vashu i think three wise men is a pub/disc/clubTongue..Actually three wise men is a cocktailBig smileBig smile


Ohhh partying ah ?! Wink Cocktail ...Like sex on the beach !! Wink ROFL ROFL
but one thing makes me happy is .. he said he will meet his fans ..he iss a private person never mingles that easily...I am glad his fans go and meet him and make his new year a memorable one ! Big smile

BWahhahahaaha..ho sakta hai..LOLLOL I just googled this info..Tongue mujhe bhi pata nahi tha..LolLOL
Yup even i was surprised, but Thats so sweet of him to make time for his fansBig smile lucky fans whoever get to meet himSmile
.Yashu IF-Dazzler
.Yashu
.Yashu

Joined: 09 October 2014
Posts: 2673

Posted: 27 December 2014 at 9:54pm | IP Logged
Originally posted by VasuKaShlicious

Originally posted by aishu_divan

Originally posted by VasuKaShlicious



Ohhh Let's see on 31st Dec Tongue waise dubai kyun?! For telly calendar 2015 for FDL Ouch ???


Really?..FDL in telly calendar..ShockedShockedErrmmm ok..Ermm


Dunno if she is there or not yaar I guess have seen some pics related to telly calendar party !
she is guest there

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ishra ishra ishra:-)

2

Author: v.s.k_fangirl   Replies: 13   Views: 15517

v.s.k_fangirl 13 15517 04 May 2015 at 6:29am by Muku007
divan new selfie...2nd new add DT description respect divan pls urgent

2 3 4 5 6 7 ... 30 31

Author: yhmdivan   Replies: 240   Views: 47100

yhmdivan 240 47100 29 November 2014 at 11:33am by Shee_xaan
DivAn Changed my mood.....luv u DivAn

Author: Lata_ishra   Replies: 8   Views: 4418

Lata_ishra 8 4418 28 November 2014 at 1:49pm by prati_25
more pics of divan updated new divan pic

2 3

Author: yhmdivan   Replies: 20   Views: 9534

yhmdivan 20 9534 12 October 2014 at 4:09am by dhaakshu
Divan Dance pics...N Div with Amir..new Divan pic at Pg 7

2 3 4 5 6 7 8

Author: DivSoumya   Replies: 56   Views: 19340

DivSoumya 56 19340 29 June 2014 at 6:21am by JUHI.HI

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index