Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

IshRa&DivAn #39 |HO HO HO!| (Page 133)

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 21211

Posted: 29 December 2014 at 11:05am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by -IshRaDivAn-



I didn't notice it that much.. but it looked like she was looking at Adi and Raman hugging than the 3 of them. Airhead was in the frame...Confused

Anyways watever balloonhead does is surely gonna backfire on her..Big smileBig smile I still have my faith in CVs..there's no way she can get back into Ishra's life..they are way too much in love for her plans to succeed..only thing is that I hope they become aware of it soon..and play the same game back with her..Maza ayegaEvil Smile Shagun ko bakra bante hue dekhte..LOL



Yes!! Its going to backfire for sure..LOL This track is so not about her..its only about Adi..
Ohh I can't wait to see their love winning over her nonsense tricks..Embarrassed

There seems to be a party seq coming up..looking at KP's pic.. IshRa ka dance nahi maang rahi mai TongueLOL Romance bhi nahi maang rahi..ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

.TIA.itsme_aish

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 21211

Posted: 29 December 2014 at 11:06am | IP Logged
Gonna make the rest of the gifs later..Stern Smile
My net is being shitty and my PC is in a tantrum mood too..
UFFF! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20472

Posted: 29 December 2014 at 11:08am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-



Yes!! Its going to backfire for sure..LOL This track is so not about her..its only about Adi..
Ohh I can't wait to see their love winning over her nonsense tricks..Embarrassed

There seems to be a party seq coming up..looking at KP's pic.. IshRa ka dance nahi maang rahi mai TongueLOL Romance bhi nahi maang rahi..ROFL

@ bold: ClapClap Same here..Big smileBig smile

@blue: Haan ..mat maang..tabhi humko milega sab kuchTongue..LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Scribble_Tweety-HoneyDukes-

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20472

Posted: 29 December 2014 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-

Gonna make the rest of the gifs later..Stern Smile
My net is being shitty and my PC is in a tantrum mood too..
UFFF! LOL

Yeah..and Im breaking my head over PS..ConfusedStern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyDukes-

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 21211

Posted: 29 December 2014 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan


@ bold: ClapClap Same here..Big smileBig smile

@blue: Haan ..mat maang..tabhi humko milega sab kuchTongue..LOL


Maangte hain toh sirf BKT milta hai so na maangna hi better hai..LOLLOL
U think we can khallassofy this thread today.?? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20472

Posted: 29 December 2014 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-



Maangte hain toh sirf BKT milta hai so na maangna hi better hai..LOLLOL
U think we can khallassofy this thread today.?? LOL

I think we can..Im experimenting some gifs..Lol..so woh post kardoongi yaha par..once I figure it out..and theres your gifs too..Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyDukes-

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 21211

Posted: 29 December 2014 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by -IshRaDivAn-

Gonna make the rest of the gifs later..Stern Smile
My net is being shitty and my PC is in a tantrum mood too..
UFFF! LOL

Yeah..and Im breaking my head over PS..ConfusedStern Smile


Awww..why re.? I know its so annoying in the beginning but ek baar pata chal jaaye toh sab theek ho jaata hai..
Need any help.? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

.TIA. IF-Dazzler
.TIA.
.TIA.

Joined: 11 October 2014
Posts: 3629

Posted: 29 December 2014 at 11:13am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by -IshRaDivAn-



Yes!! Its going to backfire for sure..LOL This track is so not about her..its only about Adi..
Ohh I can't wait to see their love winning over her nonsense tricks..Embarrassed

There seems to be a party seq coming up..looking at KP's pic.. IshRa ka dance nahi maang rahi mai TongueLOL Romance bhi nahi maang rahi..ROFL

@ bold: ClapClap Same here..Big smileBig smile

@blue: Haan ..mat maang..tabhi humko milega sab kuchTongue..LOL
Ohhh Thts how it works Kyaa LOLLOL
Pehle bolts yaar main bhi nahin mangtiWink...mujhe Santa n mrs. Santa ka romance chahiye tha...
But Ishra scene was just I wish d editor had nt cut itAngry.
Loads more to come I feel.

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ishra ishra ishra:-)

2

Author: v.s.k_fangirl   Replies: 13   Views: 15527

v.s.k_fangirl 13 15527 04 May 2015 at 6:29am by Muku007
divan new selfie...2nd new add DT description respect divan pls urgent

2 3 4 5 6 7 ... 30 31

Author: yhmdivan   Replies: 240   Views: 47118

yhmdivan 240 47118 29 November 2014 at 11:33am by Shee_xaan
DivAn Changed my mood.....luv u DivAn

Author: Lata_ishra   Replies: 8   Views: 4423

Lata_ishra 8 4423 28 November 2014 at 1:49pm by prati_25
more pics of divan updated new divan pic

2 3

Author: yhmdivan   Replies: 20   Views: 9546

yhmdivan 20 9546 12 October 2014 at 4:09am by dhaakshu
Divan Dance pics...N Div with Amir..new Divan pic at Pg 7

2 3 4 5 6 7 8

Author: DivSoumya   Replies: 56   Views: 19343

DivSoumya 56 19343 29 June 2014 at 6:21am by JUHI.HI

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index