Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

SW Symphonies-Silk Pouches and Horned Helmets on 147 (Page 86)

Ashu25 IF-Rockerz
Ashu25
Ashu25

Joined: 28 March 2010
Posts: 9034

Posted: 02 January 2015 at 7:45am | IP Logged
ROFL LOL LOL LOL ..Kitna hasayegi yeh bandi yar ..lol.. She is dumb.. Totalllt totally dumb.. Appa is mad.. He knowsthey look good wid each other. He shd give it a thought.. Nooovanduuu dont add fuel to d fire yaar.. Ur sis dumb... Tu yoh samajh use.. Ufff

The following 1 member(s) liked the above post:

columbia

Nisha0604 IF-Rockerz
Nisha0604
Nisha0604

Joined: 11 August 2014
Posts: 9027

Posted: 02 January 2015 at 7:47am | IP Logged
Originally posted by ashu9

ROFL LOL LOL LOL ..Kitna hasayegi yeh bandi yar ..lol.. She is dumb.. Totalllt totally dumb.. Appa is mad.. He knowsthey look good wid each other. He shd give it a thought.. Nooovanduuu dont add fuel to d fire yaar.. Ur sis dumb... Tu yoh samajh use.. Ufff

UNDOUBTEDLY!!

IKRLOL

I mean in HER MIND she cant stop thinking about himBlushing
So JUST ASSUMES HE IS TOOLOL
columbia IF-Dazzler
columbia
columbia

Joined: 05 July 2011
Posts: 2743

Posted: 02 January 2015 at 7:54am | IP Logged
The person who dissaped me is Vandu 
What the??? Totally thot she would catch on 
And what's up with yhe continued crush Appa has on. R&B 
It's from samyukta tho ghar bhejtey
And this girl D'oh
Sathiya gayi hai 

The following 2 member(s) liked the above post:

JyoeAshu25

Nisha0604 IF-Rockerz
Nisha0604
Nisha0604

Joined: 11 August 2014
Posts: 9027

Posted: 02 January 2015 at 7:57am | IP Logged
Originally posted by columbia

The person who dissaped me is Vandu 
What the??? Totally thot she would catch on 
And what's up with yhe continued crush Appa has on. R&B 
It's from samyukta tho ghar bhejtey
And this girl D'oh
Sathiya gayi hai 

See Sam knows her as her Dad's service provider na?
She knows her parents too but she just sent it to the office and asked Dad or Bro to send it downstairs

Or just ordered it and had it sent to Excelsior and had a peon deliver it
Nothing wrong in that

Vandu HAS NO IDEA WHAT HE LOOKS LIKE
SHE WILL FIND OUT SOON
Jaldi pata lag jaayega to maza khatam naWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Ashu25

Wings-of-Fire IF-Rockerz
Wings-of-Fire
Wings-of-Fire

Joined: 04 June 2010
Posts: 8667

Posted: 02 January 2015 at 8:01am | IP Logged
That was so funny!!!!! Unexpected but utterly funny. Based on the previous encounters I thought...Anyways, loved it.

p.s. You know I'm not a fan of romance when it comes to literature. I'm more of a fantasy, mythology, si-fi loving girl. I'm actually surprising myself with how much I like this story!


Edited by Wings-of-Fire - 02 January 2015 at 8:17am

The following 1 member(s) liked the above post:

Nisha0604

columbia IF-Dazzler
columbia
columbia

Joined: 05 July 2011
Posts: 2743

Posted: 02 January 2015 at 8:02am | IP Logged
Umm not completely convinced about the flowers from Sam 
I actually think R &B bought them and sent them and then said Sam sent knowin fully well she will come down and rant 

Umm that's how much of a big kamina he is 

Umm why the hell am I arguing with the writer of the story 

That's how crazy the story has made me 


Pls update NOW

The following 2 member(s) liked the above post:

Ashu25Nisha0604

Nisha0604 IF-Rockerz
Nisha0604
Nisha0604

Joined: 11 August 2014
Posts: 9027

Posted: 02 January 2015 at 8:09am | IP Logged
Originally posted by columbia

Umm not completely convinced about the flowers from Sam 
I actually think R &B bought them and sent them and then said Sam sent knowin fully well she will come down and rant 

Umm that's how much of a big kamina he is 

Umm why the hell am I arguing with the writer of the story 

That's how crazy the story has made me 


Pls update NOW

Hey sweet

Yep, in  30 mins

Sure the next part is like its usually

Sending her over the edgeROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Neha07Ashu25

Nisha0604 IF-Rockerz
Nisha0604
Nisha0604

Joined: 11 August 2014
Posts: 9027

Posted: 02 January 2015 at 8:10am | IP Logged
Originally posted by Wings-of-Fire

That was so funny!!!!! Unexpected but utterly funny. Based on the previous encounters I though...Anyways, loved it.

p.s. You know I'm not a fan of romance when it comes to literature. I'm more of a fantasy, mythology, si-fi loving girl. I'm actually surprising myself with how much I like this story!

THATS A MASSIVE COMPLIMENTEmbarrassed
I shall come back to it later

My cop is here stalking me I better go writeWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Wings-of-Fire

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Lets have a look on rich Rajkot silk saris online

Author: ruhiishitaraman   Replies: 0   Views: 421

ruhiishitaraman 0 421 03 September 2014 at 1:04am by ruhiishitaraman
Finally senior BHALLAJI gets out of the rust silk shirt.haha

Author: Jay_tapori   Replies: 3   Views: 1203

Jay_tapori 3 1203 13 May 2014 at 1:47pm by Eternal_Way

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index