Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

i soo wish (Page 8)

varshajoshi17 IF-Rockerz
varshajoshi17
varshajoshi17

Joined: 20 September 2013
Posts: 6029

Posted: 26 December 2014 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Haha lollzz
Nice post

plz dear tell me,dont u wanna be that catWinkEmbarrassed.

Yup dear tell me who doesn't want to beEmbarrassed

then join in our bad girls group dearEmbarrassedWink

Ohh i m in dearEmbarrassed

VDS HOUSE WILL BE FILLED WITH CATS SOONLOL

Hahaha nd lady vd vl start hating catsWink

AND THEN SHE WILL ARRANGE ANOTHER HOUSE FOR HER AND AFTER THAT WE CATS AND VD ALONE!!!!!!!!!!!!!! AWWW OUR YUAMMMY VD

Dream on..she will arrange new
caretaker for the naughty cats
like sultan or mukku.. ROFL

AM GOING TO KILL U DIDI DONT U HAVE ANY SIMPATHY FOR UR CHOTI AND GANG?

I had lots of sympathy for my poor
Bro. and poor VD and even
poor Vahbiz.. ROFL
Pls have sympathy on us too *puppy face*

The following 2 member(s) liked the above post:

drashtiraRIMO9013

TRPS Goldie
TRPS
TRPS

Joined: 19 December 2013
Posts: 2423

Posted: 26 December 2014 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by RIMO9013

Originally posted by TRPS

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by TRPS

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by TRPS

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by TRPS

Hey Bhaggu! See the X-rated dream of dear buddy. No, no, no... You don't see and I am also not seeing it. Embarrassed LOL

ok ok when we will fulfill on our mission tab hum tumhe vd share nehi karengeLOLWinkEmbarrassed.
it means you haven't read my reply on your comment on UFF... hai naa. I don't want yaar and my best wishes with you. Big smile

SORRY I JUST MISSUNDERSTOOD UR COMMENT PLZ DONT MIND,

oye, why you said sorry??!! D'oh

HEY U STAYED GOOD GIRL NA DONT WANT TO JOIN IN OUR GROUP OF BAD GIRLS,SO I AM SAD

don't feel sad yaar. I am in your group dear to pray for you and to pave your ways to VD. Hug Big smile

AWWW MY SWEET BUDDY,WHAT A SACRIFICE,ANYWAY LOTS OF CHOCOLATES,FOR UR PRAY AND HELP DARLING

No sacrifice, he is only for you. AND giving me BRIBE!!! Very bad.. So, your penalty is to give me chocolates everyday. LOL then i will pray everyday. Wink Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

RIMO9013

Love-Blossoms IF-Rockerz
Love-Blossoms
Love-Blossoms

Joined: 30 April 2013
Posts: 5442

Posted: 26 December 2014 at 11:28am | IP Logged
Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

half of the world female population wish that
usme se main bhi ek hoon lol

awww my sweet neha u tooo plz join hands to me dear and if i am not wrong u r married too like me so let our hubbys give a flat to stay together and we will go to mission on fulfill our silent desiresEmbarrassedWink,
ofcourse he is my official pati
hayee silent desires r mostly turning wild desires
just by seeing his face only
rest u imagine hunn

HAHAHA NEHA U R TOOO NAUGHTY,EK MAI HI NEHI HOON DUNIA MEEmbarrassedWink
hehe all vd pankas r alike wat we all wont give away for just one hug frm this man
u have no idea wat i can imagine with him igna bhao to main apne real life hubby ko bhi na doongi jitna i give him lol
ABSOLUTELY AND SAME PINCH DEAR,AND U KNOW I DREAMT ABT VD WHEN AM WIHT REAL HUBBY TOO I CANT STOP MYSELF IMAGINE WITH HIM EVEN FOR A SECOND,PLZ DONT THROW ME AANDE ,TOMATO CHAPPALS
awww ur poor hubby
i m not married yet but definately wen i get
my first condition to my hubby wld be accept my love for vd otherwise go to hell lol

The following 2 member(s) liked the above post:

varshajoshi17RIMO9013

RIMO9013 IF-Sizzlerz
RIMO9013
RIMO9013

Joined: 22 April 2014
Posts: 18458

Posted: 26 December 2014 at 11:28am | IP Logged
Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Haha lollzz
Nice post

plz dear tell me,dont u wanna be that catWinkEmbarrassed.

Yup dear tell me who doesn't want to beEmbarrassed

then join in our bad girls group dearEmbarrassedWink

Ohh i m in dearEmbarrassed

VDS HOUSE WILL BE FILLED WITH CATS SOONLOL

Hahaha nd lady vd vl start hating catsWink

AND THEN SHE WILL ARRANGE ANOTHER HOUSE FOR HER AND AFTER THAT WE CATS AND VD ALONE!!!!!!!!!!!!!! AWWW OUR YUAMMMY VD

Dream on..she will arrange new
caretaker for the naughty cats
like sultan or mukku.. ROFL

AM GOING TO KILL U DIDI DONT U HAVE ANY SIMPATHY FOR UR CHOTI AND GANG?

I had lots of sympathy for my poor
Bro. and poor VD and even
poor Vahbiz.. ROFL
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

drashtira

drashtira IF-Dazzler
drashtira
drashtira

Joined: 01 September 2014
Posts: 3595

Posted: 26 December 2014 at 11:31am | IP Logged
Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Haha lollzz
Nice post

plz dear tell me,dont u wanna be that catWinkEmbarrassed.

Yup dear tell me who doesn't want to beEmbarrassed

then join in our bad girls group dearEmbarrassedWink

Ohh i m in dearEmbarrassed

VDS HOUSE WILL BE FILLED WITH CATS SOONLOL

Hahaha nd lady vd vl start hating catsWink

AND THEN SHE WILL ARRANGE ANOTHER HOUSE FOR HER AND AFTER THAT WE CATS AND VD ALONE!!!!!!!!!!!!!! AWWW OUR YUAMMMY VD

Dream on..she will arrange new
caretaker for the naughty cats
like sultan or mukku.. ROFL


Haha pls dont want mukku n sullu pls only vdSmile

till today I manage one crazyyy girl.
now nooo I can't ROFL I landed in a
wrong post... plzzz spare me.. ROFL
if vahbiz see dis post then vd will
act only in Hollywood..

The following 2 member(s) liked the above post:

varshajoshi17RIMO9013

RIMO9013 IF-Sizzlerz
RIMO9013
RIMO9013

Joined: 22 April 2014
Posts: 18458

Posted: 26 December 2014 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by NehaVdian

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by NehaVdian

half of the world female population wish that
usme se main bhi ek hoon lol

awww my sweet neha u tooo plz join hands to me dear and if i am not wrong u r married too like me so let our hubbys give a flat to stay together and we will go to mission on fulfill our silent desiresEmbarrassedWink,
ofcourse he is my official pati
hayee silent desires r mostly turning wild desires
just by seeing his face only
rest u imagine hunn

HAHAHA NEHA U R TOOO NAUGHTY,EK MAI HI NEHI HOON DUNIA MEEmbarrassedWink
hehe all vd pankas r alike wat we all wont give away for just one hug frm this man
u have no idea wat i can imagine with him igna bhao to main apne real life hubby ko bhi na doongi jitna i give him lol
ABSOLUTELY AND SAME PINCH DEAR,AND U KNOW I DREAMT ABT VD WHEN AM WIHT REAL HUBBY TOO I CANT STOP MYSELF IMAGINE WITH HIM EVEN FOR A SECOND,PLZ DONT THROW ME AANDE ,TOMATO CHAPPALS
awww ur poor hubby
i m not married yet but definately wen i get
my first condition to my hubby wld be accept my love for vd otherwise go to hell lol
AM SURE DEAR THAT U WILL FIND HIM SOON AND HE WILL DEFFO ACCEPT U WID ALL UR CONDITIONS FOR SURE AS MY HUBBY DID 2YRS BACK,HE ACCEPTS ME WID ALL MY CRAZY NESS ON VD

The following 1 member(s) liked the above post:

varshajoshi17

RIMO9013 IF-Sizzlerz
RIMO9013
RIMO9013

Joined: 22 April 2014
Posts: 18458

Posted: 26 December 2014 at 11:38am | IP Logged
Originally posted by drashtira

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Haha lollzz
Nice post

plz dear tell me,dont u wanna be that catWinkEmbarrassed.

Yup dear tell me who doesn't want to beEmbarrassed

then join in our bad girls group dearEmbarrassedWink

Ohh i m in dearEmbarrassed

VDS HOUSE WILL BE FILLED WITH CATS SOONLOL

Hahaha nd lady vd vl start hating catsWink

AND THEN SHE WILL ARRANGE ANOTHER HOUSE FOR HER AND AFTER THAT WE CATS AND VD ALONE!!!!!!!!!!!!!! AWWW OUR YUAMMMY VD

Dream on..she will arrange new
caretaker for the naughty cats
like sultan or mukku.. ROFL


Haha pls dont want mukku n sullu pls only vdSmile

till today I manage one crazyyy girl.
now nooo I can't ROFL I landed in a
wrong post... plzzz spare me.. ROFL
if vahbiz see dis post then vd will
act only in Hollywood..
HAHA NO CHANCE DIDI IN HOLLYWOOD VD HAS TO BE SHIRTLESS,DO KISS AND MAKE INTIMATE SCENE WID HIS HEROINES,VAHBZ WILL NEVER LET HIM DO THAT

The following 2 member(s) liked the above post:

drashtiravarshajoshi17

varshajoshi17 IF-Rockerz
varshajoshi17
varshajoshi17

Joined: 20 September 2013
Posts: 6029

Posted: 26 December 2014 at 11:39am | IP Logged
Originally posted by drashtira

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by drashtira

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Originally posted by RIMO9013

Originally posted by v.p.joshi

Haha lollzz
Nice post

plz dear tell me,dont u wanna be that catWinkEmbarrassed.

Yup dear tell me who doesn't want to beEmbarrassed

then join in our bad girls group dearEmbarrassedWink

Ohh i m in dearEmbarrassed

VDS HOUSE WILL BE FILLED WITH CATS SOONLOL

Hahaha nd lady vd vl start hating catsWink

AND THEN SHE WILL ARRANGE ANOTHER HOUSE FOR HER AND AFTER THAT WE CATS AND VD ALONE!!!!!!!!!!!!!! AWWW OUR YUAMMMY VD

Dream on..she will arrange new
caretaker for the naughty cats
like sultan or mukku.. ROFL


Haha pls dont want mukku n sullu pls only vdSmile

till today I manage one crazyyy girl.
now nooo I can't ROFL I landed in a
wrong post... plzzz spare me.. ROFL
if vahbiz see dis post then vd will
act only in Hollywood..
ROFL 
I hope u land in such posts daily ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

drashtiraRIMO9013

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Christmas wish -Vivian

2 3

Author: romitag   Replies: 16   Views: 974

romitag 16 974 25 December 2014 at 11:50pm by romitag
wish you a HAPPY CHRITMAS to all

2 3

Author: sree.gattu   Replies: 20   Views: 811

sree.gattu 20 811 25 December 2014 at 12:35am by -DZ-
**PLZ WISH WITH UR SWEET WISH [email protected]@[email protected]@**

2 3 4

Author: natkhat..anki..   Replies: 29   Views: 3209

natkhat..anki.. 29 3209 15 September 2014 at 1:28am by Mentally-Insane
dvd wish is also my wish

Author: Snehal23   Replies: 1   Views: 710

Snehal23 1 710 29 May 2014 at 1:57pm by -DZ-
birthday wish for maham on 14 june wish her

Author: afsuu   Replies: 1   Views: 3683

afsuu 1 3683 13 June 2013 at 5:15am by madhvi4gurti

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index