Kaisi Yeh Yaariaan

India-Forums

   
Kaisi Yeh Yaariaan
Kaisi Yeh Yaariaan

parde ke peeche??! (Page 2)

crystalfairy95 Senior Member
crystalfairy95
crystalfairy95

Joined: 18 April 2014
Posts: 639

Posted: 26 December 2014 at 6:41am | IP Logged
Originally posted by Ireena7

Originally posted by crystalfairy95

Originally posted by Ireena7

Parde mein rehne do...parda na uthao..
parda jo utth gaya toh Nandini dikh jayegaROFL
ROFL...true...
Manik is damn damn damn smart yaar...he is just too good...the way he was approaching towards the curtai to scare Nandini...I am sure he will cover the whole window will not reveal NandiniLOL
Yeah!! i felt so too.. Nandu is gonna be on fire... she might end up strangling Soha and i'm not gonna mind it in the least.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

smitasmita

crystalfairy95 Senior Member
crystalfairy95
crystalfairy95

Joined: 18 April 2014
Posts: 639

Posted: 26 December 2014 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by Paro_rudra

navya..left by giving her brain to alya..
nd i luv abhi
nd nandus possesivness
tdays epi was ok
i was missing u lia
I missed u too dear...back home for christmas now.
and yes...aliya ko kya ho gaya yaar?! Harshad won't let them live in peace eeven if he is not around...damn.
I'm loving this jealous Nandu and intelligent baba...but something was missing in todays epi..
Ireena7 IF-Stunnerz
Ireena7
Ireena7

Joined: 16 March 2012
Posts: 33925

Posted: 26 December 2014 at 6:46am | IP Logged
Originally posted by Paro_rudra

Originally posted by Ireena7

Originally posted by crystalfairy95

Originally posted by Ireena7

Parde mein rehne do...parda na uthao..
parda jo utth gaya toh Nandini dikh jayegaROFL

ROFL...true...

Manik is damn damn damn smart yaar...he is just too good...the way he was approaching towards the curtai to scare Nandini...I am sure he will cover the whole window will not reveal NandiniLOL

yaa he cant hurt her LOL
I want manik but he will ignore me like his ignores soha LOL
yeah and he can't reveal her love in front of outsider ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

crystalfairy95

navi04vet Goldie
navi04vet
navi04vet

Joined: 14 July 2011
Posts: 1480

Posted: 26 December 2014 at 6:51am | IP Logged
Love u...god...I missed u sooo much..glad u r back...

The following 1 member(s) liked the above post:

crystalfairy95

crystalfairy95 Senior Member
crystalfairy95
crystalfairy95

Joined: 18 April 2014
Posts: 639

Posted: 26 December 2014 at 6:57am | IP Logged
Originally posted by navi04vet

Love u...god...I missed u sooo much..glad u r back...
Navzzz...It' sooo nice to be back even if it's for a few days...
Enganonde mole sughalle???
I saw all the episodes i missed last week yesterday..and i was so overwhelmed?! I mean soo many new faces out of nowhere..?! Manik the angry young man and Nandu the wounded kitty!
But...I'm sooo much in luv with abhi... he is such a sweetheart.!!!!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

maanluvsgeet

fan145 IF-Rockerz
fan145
fan145

Joined: 22 February 2011
Posts: 8421

Posted: 26 December 2014 at 7:04am | IP Logged
Lia ur bak...misse u gall..and love yaa...i loved the epi loved the figh btween fab5 ..i knw i am sadistic bt this was needed ..each of thm r justified...and manik and nandu ...this two r always myy babies anddd abhi nandu talk ..he is genious love vth this ch...and soha chudail ..yeah i did hate her bt ok..bt i am sad they didnt give us mana precap..soo tht our wait for it wud be intresting..
Miss uu gall

The following 2 member(s) liked the above post:

crystalfairy95maanluvsgeet

maanluvsgeet IF-Sizzlerz
maanluvsgeet
maanluvsgeet

Joined: 15 September 2010
Posts: 15232

Posted: 26 December 2014 at 7:06am | IP Logged
Hey nice to see ur post after long time...
N coming to the episode...it was awesome...
Tht chipku Girl doesn't have any self respect. 
Manik was indirectly n directly giving hints but tht girl was getting on his nerves n of the viewers also...
N the way Manik recognized his Nandu behind the curtain, was so sweet n him making her jealous was so naughty ...

The following 1 member(s) liked the above post:

crystalfairy95

crystalfairy95 Senior Member
crystalfairy95
crystalfairy95

Joined: 18 April 2014
Posts: 639

Posted: 26 December 2014 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by fan145

Lia ur bak...misse u gall..and love yaa...i loved the epi loved the figh btween fab5 ..i knw i am sadistic bt this was needed ..each of thm r justified...and manik and nandu ...this two r always myy babies anddd abhi nandu talk ..he is genious love vth this ch...and soha chudail ..yeah i did hate her bt ok..bt i am sad they didnt give us mana precap..soo tht our wait for it wud be intresting..
Miss uu gall
Nashiii...It feel like it has been forever since i talked to u gal... Missed u too dear!!
Agreed that Soha is a chudail...Flirting karna koi isse seekh le!..But she is indirectly bring Manan closer...so i don't care right now...
Abhi...Hayeee ...I fell for him in his very first scene...I'm eagerly waiting for the Mukbhi luv story to unfold!
Even I'm pissed..that they r not showing MaNan waala precap..precap's kinda depressing...

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kaisi Yeh Yaariaan Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index