Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Kaise yeh shodiyaan #2 - IO - "Ode to PPP" (Page 102)

-Mischievous- IF-Dazzler
-Mischievous-
-Mischievous-

Joined: 28 November 2013
Posts: 2524

Posted: 29 December 2014 at 12:59am | IP Logged
Niti deleted her tweet where she tagged Parth btw... Lol.. EXPECTED... She deleted within a days time.. Chalo, everything seems to be back to normal.. Same ol' Same ol'... AWKWARD and thandaa

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82LamheChurake

Sanely_Insane IF-Sizzlerz
Sanely_Insane
Sanely_Insane

Joined: 29 August 2010
Posts: 21078

Posted: 29 December 2014 at 1:01am | IP Logged
Parth does take his "Princess" title seriously, ey? LOL
He wanted a vacation and so, all his slaves had to work their asses off. His highness is such a d*ck head. 

I also heard about his "dikkatein" during farmhouse scene, so he was right when he said he has a problem doing "extra" romantic scenes and the creatives have to convince him that he's only "acting". 
He goes on to chant "hum bohat professional hain" and yet he has no idea about what professionalism means. Throw a dictionary at his face, someone, please?


Edited by Sanely_Insane - 29 December 2014 at 1:01am

The following 3 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82LamheChurake

Sanely_Insane IF-Sizzlerz
Sanely_Insane
Sanely_Insane

Joined: 29 August 2010
Posts: 21078

Posted: 29 December 2014 at 1:04am | IP Logged
Originally posted by -Mischievous-

Niti deleted her tweet where she tagged Parth btw... Lol.. EXPECTED... She deleted within a days time.. Chalo, everything seems to be back to normal.. Same ol' Same ol'... AWKWARD and thandaa

LOL yeh toh hona hi tha. Everyone were shocked at that tweet and she deleted it. Armaanon par PaNi pher diya. 

When they behave all friendly, THAT'S when the problem arises. LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

-Mischievous-diva82LamheChurake

-Mischievous- IF-Dazzler
-Mischievous-
-Mischievous-

Joined: 28 November 2013
Posts: 2524

Posted: 29 December 2014 at 1:12am | IP Logged
You have no idea yo.. Hospital track was extended due to farmhouse sequence cuts... They cut out a whole chunk.. Night was suppose to be spent in farmhouse (store-room reprise sorta thing) lekin hua nahi so hospital extend hogaya -_-...   Why am I not surprised... After that interview, Parth has a gazillion bracelets on his hand so agli baar Niti can't guess and he won't have to choke on cashews...

Parth beta, tu pehle soch ke decide karle "to be or not to be"... Such a noob... His bipolarity is just HOWLARIOUS.

Edited by -Mischievous- - 29 December 2014 at 1:18am

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82LamheChurake

Sanely_Insane IF-Sizzlerz
Sanely_Insane
Sanely_Insane

Joined: 29 August 2010
Posts: 21078

Posted: 29 December 2014 at 1:28am | IP Logged
Originally posted by -Mischievous-

You have no idea yo.. Hospital track was extended due to farmhouse sequence cuts... They cut out a whole chunk.. Night was suppose to be spent in farmhouse (store-room reprise sorta thing) lekin hua nahi so hospital extend hogaya -_-...   Why am I not surprised... After that interview, Parth has a gazillion bracelets on his hand so agli baar Niti can't guess and he won't have to choke on cashews...

Parth beta, tu pehle soch ke decide karle "to be or not to be"... Such a noob... His bipolarity is just HOWLARIOUS.

He is ruining it. People like him coz of Manik, once this show gets over, nobody will care a damn about him. And why is he being such a sissy? Interfering with the script. That's a terrible thing for a "professional" actor to do.


I'm damned at the one year extension now. Should have ended the show after 100 episodes, tantrums se toh bachte. 

The following 2 member(s) liked the above post:

diva82LamheChurake

diva82 IF-Rockerz
diva82
diva82

Joined: 20 May 2007
Posts: 9416

Posted: 29 December 2014 at 3:34am | IP Logged
Originally posted by Sanely_Insane

Originally posted by -Mischievous-

You have no idea yo.. Hospital track was extended due to farmhouse sequence cuts... They cut out a whole chunk.. Night was suppose to be spent in farmhouse (store-room reprise sorta thing) lekin hua nahi so hospital extend hogaya -_-...   Why am I not surprised... After that interview, Parth has a gazillion bracelets on his hand so agli baar Niti can't guess and he won't have to choke on cashews...

Parth beta, tu pehle soch ke decide karle "to be or not to be"... Such a noob... His bipolarity is just HOWLARIOUS.

He is ruining it. People like him coz of Manik, once this show gets over, nobody will care a damn about him. And why is he being such a sissy? Interfering with the script. That's a terrible thing for a "professional" actor to do.


I'm damned at the one year extension now. Should have ended the show after 100 episodes, tantrums se toh bachte. 


So let me guess, the 100th episode was to show Nandini caring for Manik at the farmhouse, Manik giving her the intense looks, almost loving scenes. I swear,  these details are important for character growth and for story progression..I always knew it was cut a little too short for Nandini to accept his apology like that.

I agree, Parth is only famous because of Manik. Once this show is finished, ppl who are JUST fans of Manik will forget Parth and won't even care about his cashew. Yeah some do follow, like I did follow Ayaz and Nikita but only to a certain extent because if they are not shooting, you forget them. Parth is famous for Manik and Manan.

diva82 IF-Rockerz
diva82
diva82

Joined: 20 May 2007
Posts: 9416

Posted: 29 December 2014 at 3:37am | IP Logged
But chalo, at least we are getting some good new years scenes of Manan, I'm glad this time he didn't get his way. 
AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 108892

Posted: 29 December 2014 at 4:53am | IP Logged
LOL I'm just wondering...how would story-wise a whole night in the farmhouse have worked if indeed the next track would have been Manik's hand infection hospitalizing him...if they had dragged on the farmhouse moments beyond what they showed into the night, how would it be believable ki woh apne blue/black haath ke saath mazey se romance kar raha hai and koi farak nahin padta?

Given how much they shoot cut to cut, it seems even harder to imagine that they could change a whole large chunk last minute and still manage to execute it so well which I thought they did.

Anyways farmhouse toh old news ho gaya hai...I want to know about New Year's DIKKATEIN now :P

MeriMarzi ne toh IF pe aana hi band kar diya hai jabse bts gossip spoilers shuru huye hain...lol

The following 2 member(s) liked the above post:

13thwishdiva82

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kaise yeh shodiyaan # 4 - IO - No bashing, Vinamra pranam only _/\_

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: LamheChurake   Replies: 1202   Views: 84795

LamheChurake 1202 84795 05 February 2015 at 10:02am by EXOL
Kaise yeh shodiyaan #1 - Strictly IO. (Do not PM for invites)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: LamheChurake   Replies: 1193   Views: 60003

LamheChurake 1193 60003 24 December 2014 at 12:20am by sauris
DSDMG#8 Ishq Leta Hai Kaise Imtehaan *KaJen*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: _Flamestar_   Replies: 1196   Views: 16983

_Flamestar_ 1196 16983 24 August 2014 at 12:51am by ria1891
HTHT#48 Tum bin jiya jaye kaise *Missing u KSG*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ar-n-only-ar   Replies: 1198   Views: 17324

ar-n-only-ar 1198 17324 08 June 2014 at 2:27pm by ar-n-only-ar
WLRC #37 Of course, Tumhari side hai na chup kaise reh sakti hai

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: LOLWAsAalu   Replies: 1220   Views: 14656

LOLWAsAalu 1220 14656 24 January 2014 at 11:20am by vandana.sagar

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index