Ek Veer Ki Ardaas - Veera

India-Forums

   
Ek Veer Ki Ardaas - Veera
Ek Veer Ki Ardaas - Veera

SPOILER VIDEO OF TONIGHT'S HOT VEEBA ROMANCE!!!!!!!!!!!! (Page 2)

LoveIzMusic Senior Member
LoveIzMusic
LoveIzMusic

Joined: 12 September 2014
Posts: 775

Posted: 22 December 2014 at 12:46am | IP Logged
This is by no doubt the hottest scene of Veeba. But I don't think they consummated LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

VishAnavinu24zainabawoonkrock

vicky19 Senior Member
vicky19
vicky19

Joined: 16 July 2014
Posts: 750

Posted: 22 December 2014 at 12:53am | IP Logged
Am deadBlushingBlushing
No.. Today i cant watch this. I will feel very embarrassed before my parents. Wanna see it tooBlushing

Did RV planned this?LOLLOL

The following 4 member(s) liked the above post:

VishAnavinu24zainabawoonkrock

LoveIzMusic Senior Member
LoveIzMusic
LoveIzMusic

Joined: 12 September 2014
Posts: 775

Posted: 22 December 2014 at 1:01am | IP Logged
Originally posted by vicky19

Am deadBlushingBlushing
No.. Today i cant watch this. I will feel very embarrassed before my parents. Wanna see it tooBlushing

Did RV planned this?LOLLOL

He did plan this but in his plan he was in place of Baldev LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

vicky19vinu24zainabawoonkrock

balveera Senior Member
balveera
balveera

Joined: 13 February 2014
Posts: 393

Posted: 22 December 2014 at 1:06am | IP Logged
till now we used to read hot veeba OS,FF and i always used to imagine them in that
but today we r getting it in reality

The following 5 member(s) liked the above post:

VishAnaVeebafanSonamvinu24zainabawoonkrock

VeebafanSonam Goldie
VeebafanSonam
VeebafanSonam

Joined: 14 April 2014
Posts: 1333

Posted: 22 December 2014 at 1:07am | IP Logged
OMG OMG OMG..What was that...that was too hotBlushingBlushing...it was looking like forum's OS stories romance..cant wait to watch...and the BGM my god...just awesome...
Vishal and Di...Embarrassed

How did Di agree for this scene? LOL

VishalDay DreamingBlushingHeart


Edited by VeebafanSonam - 22 December 2014 at 1:10am

The following 4 member(s) liked the above post:

VishAnavinu24zainabawoonkrock

zainabawoon IF-Dazzler
zainabawoon
zainabawoon

Joined: 21 January 2014
Posts: 3567

Posted: 22 December 2014 at 1:17am | IP Logged
AAAHHHShocked Shocked Shocked Blushing Blushing Blushing Blushing Blushing I AM DEAD!!!! I literally couldn't breath while watching!!! I had both my hands so tightly shut over my mouth that my ears got blocked!!! Goosebumps over goosebumps, I AM HYPERVENTILLATING!!!

Edited by zainabawoon - 22 December 2014 at 1:16am

The following 7 member(s) liked the above post:

vicky19ManaliRoyVishAnaVeebafanSonamvinu24krockwowmoon

LoveIzMusic Senior Member
LoveIzMusic
LoveIzMusic

Joined: 12 September 2014
Posts: 775

Posted: 22 December 2014 at 1:20am | IP Logged
Originally posted by VeebafanSonam

OMG OMG OMG..What was that...that was too hotBlushingBlushing...it was looking like forum's OS stories romance..cant wait to watch...and the BGM my god...just awesome...
Vishal and Di...Embarrassed

How did Di agree for this scene? LOL

VishalDay DreamingBlushingHeart

I didn't know actors had  a say in if they could or could not do certain scenes.  I thought it was in the contract they had to do whatever they producers wanted them to 
zainabawoon IF-Dazzler
zainabawoon
zainabawoon

Joined: 21 January 2014
Posts: 3567

Posted: 22 December 2014 at 1:21am | IP Logged
Originally posted by LoveIzMusic

Originally posted by vicky19

Am deadBlushingBlushing
No.. Today i cant watch this. I will feel very embarrassed before my parents. Wanna see it tooBlushing

Did RV planned this?LOLLOL

He did plan this but in his plan he was in place of Baldev LOL
ROFL EPIC pachka!

The following 2 member(s) liked the above post:

vicky19vinu24

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SBS : Bansuri says yes for VeeBa wedding/VeeBa Gunjan dance

2

Author: Lady_Bheem   Replies: 12   Views: 4460

Lady_Bheem 12 4460 02 December 2014 at 4:32pm by Surish
Veeba Vm Tere naam ki kalma ...my veeba story

Author: sanjanabaldev   Replies: 0   Views: 1336

sanjanabaldev 0 1336 24 October 2014 at 6:27am by sanjanabaldev
VEEBA VEEBA

Author: florence123   Replies: 5   Views: 3178

florence123 5 3178 09 September 2014 at 5:58pm by a2zahid
[VeeBa,RanJan mix Vm Drama queen] plz veeba fans also watch it

Author: RanJan_lover   Replies: 4   Views: 2834

RanJan_lover 4 2834 28 July 2014 at 6:45pm by sonu-monu
Cant wait for tonights episode..the big moment!!!

Author: tvfan1212   Replies: 3   Views: 517

tvfan1212 3 517 23 July 2014 at 8:02am by grishma_20

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Veer Ki Ardaas - Veera Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index