Ye Hai Mohabbatein

India-Forums

   
Ye Hai Mohabbatein
Ye Hai Mohabbatein

IshRa&DivAn #37 -ADV- (Page 128)

VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 8:23am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by VasuKaShlicious



Aishu any new videos out ?! Shocked
what are u saying ?! OMGGG DivAn moments Shocked


New oLV Vashu..scene before ydays ONlocsBig smile


Rushing to watch them right now. ...OMGGG!! Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

Divan.Pooja IF-Rockerz
Divan.Pooja
Divan.Pooja

Joined: 20 February 2012
Posts: 5578

Posted: 27 December 2014 at 8:23am | IP Logged
Just saw the videos, these two are killing me in the morning Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 22266

Posted: 27 December 2014 at 8:24am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by -IshRaDivAn-

OMG!! The PAASS AAUN bit in the 3rd one..
EEEKSSS <333 Their romance is just HEAVENLY Heart BlushingBlushing
HAAAYEE! Heart Day Dreaming

Haina haina hainaBig smileBig smile
He looked so adorable in that MINI AAKRAMAN..TongueLOL


Haan re!! With his arms wide open..BlushingBlushing
AIYYYOOO!

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20475

Posted: 27 December 2014 at 8:24am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-


Haan..she was damn scared.. LOL
KP bechara kahan chillayega divz pe..he was like kitna uchlegi something..LOLTongue
SO DIVANISH Heart


LMAO.LOLLOL.Did he say Kitni uchlegi..Bwahahahaha..LOLLOL
I couldnt quite catch what he said in the video..thanks anuBig smile
VasuKaShlicious IF-Rockerz
VasuKaShlicious
VasuKaShlicious

Joined: 30 April 2010
Posts: 9669

Posted: 27 December 2014 at 8:24am | IP Logged
Originally posted by -IshRaDivAn-

Originally posted by aishu_divan

<font face="Arial, Helvetica, sans-serif, Segoe UI Emoji, Segoe UI Symbol, Symbola, EmojiSymbols">Lol..Divz said "le leti hoon haath mei pyar se"Big smile..So cute..DIVANEmbarrassed</font>
<font face="Arial, Helvetica, sans-serif, Segoe UI Emoji, Segoe UI Symbol, Symbola, EmojiSymbols">She got scared thinking Karan will yell..LolLOL..Koi aur hota tho he would have yelled by now..Tongue</font>



Haan..she was damn scared.. LOL
KP bechara kahan chillayega divz pe..he was like kitna uchlegi something..LOLTongue
SO DIVANISH Heart



OMGGG I can't take anymore of DivAn... yaar inn dono ko kahin bhejo yaar FDL and MDL ko kahin bhaad main jaaye

The following 1 member(s) liked the above post:

itsme_aish

-HoneyDukes- IF-Sizzlerz
-HoneyDukes-
-HoneyDukes-

Joined: 16 August 2014
Posts: 22266

Posted: 27 December 2014 at 8:26am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by -IshRaDivAn-


Haan..she was damn scared.. LOL
KP bechara kahan chillayega divz pe..he was like kitna uchlegi something..LOLTongue
SO DIVANISH Heart


LMAO.LOLLOL.Did he say Kitni uchlegi..Bwahahahaha..LOLLOL
I couldnt quite catch what he said in the video..thanks anuBig smile


Ya something on those lines I guess. LOL
Such cuties these 2 are! Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

Aru.Divanitsme_aish

itsme_aish IF-Sizzlerz
itsme_aish
itsme_aish

Joined: 10 February 2014
Posts: 20475

Posted: 27 December 2014 at 8:27am | IP Logged
Originally posted by VasuKaShlicious



OMGGG I can't take anymore of DivAn... yaar inn dono ko kahin bhejo yaar FDL and MDL ko kahin bhaad main jaaye

Vashu..I think thats what every DIVANi atleast wants..TongueLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Aru.Divan-HoneyDukes-

Aru.Divan IF-Sizzlerz
Aru.Divan
Aru.Divan

Joined: 10 March 2012
Posts: 14670

Posted: 27 December 2014 at 8:28am | IP Logged
Originally posted by aishu_divan

Originally posted by VasuKaShlicious



OMGGG I can't take anymore of DivAn... yaar inn dono ko kahin bhejo yaar FDL and MDL ko kahin bhaad main jaaye


Vashu..I think thats what every DIVANi atleast wants..TongueLOL

Vasu I think you should start your 108 !!!
Haiyeee Divan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ishra ishra ishra:-)

2

Author: v.s.k_fangirl   Replies: 12   Views: 16794

v.s.k_fangirl 12 16794 04 May 2015 at 6:29am by Muku007
divan new selfie...2nd new add DT description respect divan pls urgent

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: yhmdivan   Replies: 233   Views: 49326

yhmdivan 233 49326 28 November 2014 at 9:54pm by KoolKid95
DivAn Changed my mood.....luv u DivAn

Author: Lata_ishra   Replies: 8   Views: 4876

Lata_ishra 8 4876 28 November 2014 at 1:49pm by prati_25
more pics of divan updated new divan pic

2 3

Author: yhmdivan   Replies: 16   Views: 10939

yhmdivan 16 10939 12 October 2014 at 4:09am by dhaakshu
Divan Dance pics...N Div with Amir..new Divan pic at Pg 7

2 3 4 5 6 7

Author: DivSoumya   Replies: 54   Views: 20380

DivSoumya 54 20380 29 June 2014 at 6:21am by JUHI.HI

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ye Hai Mohabbatein Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index