Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

ARHI FF T#6 Falling in love with enemy season II C27 on T#7 22Nov link (Page 120)

orchids8888 IF-Dazzler
orchids8888
orchids8888

Joined: 13 June 2012
Posts: 2553

Posted: 04 November 2016 at 3:10am | IP Logged
Originally posted by deeps_92

Originally posted by shubhi05

thanks fr the teaser. so is the next part the last one ?? pls nooo:( i love ur unique arnav and khushi. both are different from the usual self centered arnavs and crying and scarificing khushis. pls atleast give us the glimpse of their married life and children


nope...next chapter is not last chapter...

my plan for FILWE II is 30 chapters + epilogue...

but there might be one chapter more or less to that...because when I start writing i have tendency to forget my plan LOL ..lets see


Thanks a ton for letting us know. Hug


Dear please tell when are you going to update ? ? ?


Edited by orchids8888 - 04 November 2016 at 3:32am

The following 1 member(s) liked the above post:

shubhi05

deeps_92 IF-Rockerz
deeps_92
deeps_92

Joined: 29 July 2011
Posts: 9519

Posted: 04 November 2016 at 3:46am | IP Logged
Originally posted by orchids8888

Originally posted by deeps_92

Originally posted by shubhi05

thanks fr the teaser. so is the next part the last one ?? pls nooo:( i love ur unique arnav and khushi. both are different from the usual self centered arnavs and crying and scarificing khushis. pls atleast give us the glimpse of their married life and children


nope...next chapter is not last chapter...

my plan for FILWE II is 30 chapters + epilogue...

but there might be one chapter more or less to that...because when I start writing i have tendency to forget my plan LOL ..lets see


Thanks a ton for letting us know. Hug


Dear please tell when are you going to update ? ? ?


mid of this month dear...sorry for delay...so much personal and official work Cry

The following 5 member(s) liked the above post:

shubhi05srilathasorchids8888kushiarnav1mahrusweety

orchids8888 IF-Dazzler
orchids8888
orchids8888

Joined: 13 June 2012
Posts: 2553

Posted: 04 November 2016 at 5:04am | IP Logged
Originally posted by deeps_92

Originally posted by orchids8888

Originally posted by deeps_92

Originally posted by shubhi05

thanks fr the teaser. so is the next part the last one ?? pls nooo:( i love ur unique arnav and khushi. both are different from the usual self centered arnavs and crying and scarificing khushis. pls atleast give us the glimpse of their married life and children


nope...next chapter is not last chapter...

my plan for FILWE II is 30 chapters + epilogue...

but there might be one chapter more or less to that...because when I start writing i have tendency to forget my plan LOL ..lets see


Thanks a ton for letting us know. Hug


Dear please tell when are you going to update ? ? ?


mid of this month dear...sorry for delay...so much personal and official work Cry


It's ok dear... Will wait...


Please try to update early if you can... Day Dreaming

The following 4 member(s) liked the above post:

shubhi05shekha2012kushiarnav1deeps_92

saakhi01 IF-Dazzler
saakhi01
saakhi01

Joined: 18 August 2012
Posts: 4698

Posted: 12 November 2016 at 11:15pm | IP Logged
Nice update. But the pre-cap took the cake. 
After 7 months , what will be arnav n khushi's reaction seeing each other . Will there be any secrets that will sprout out in thay update , so excited n anxious to read the next chappy. 

Sorry for being late , I have been very busy lately due to work Unhappy

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps_92

ghala Goldie
ghala
ghala

Joined: 05 November 2012
Posts: 1081

Posted: 13 November 2016 at 1:28am | IP Logged
hy plz update soon cant wait

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps_92

mahrusweety IF-Rockerz
mahrusweety
mahrusweety

Joined: 11 July 2013
Posts: 8278

Posted: 13 November 2016 at 7:52pm | IP Logged
waiting
update soon

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps_92

khusharn Groupbie
khusharn
khusharn

Joined: 25 June 2015
Posts: 169

Posted: 13 November 2016 at 11:47pm | IP Logged
Amazing work dear... New over it... Btw finished all in a go... Relaxed to know that they'll unite in next chapter so please update soon...  

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps_92

Shamz94 IF-Dazzler
Shamz94
Shamz94

Joined: 06 January 2007
Posts: 4510

Posted: 14 November 2016 at 5:57pm | IP Logged
A very well written update

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps_92

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ArHi SS: LOVE THY ENEMY [Last Ch8 : Pg46]

2 3 4 5 6 7 ... 70 71

Author: shraddska   Replies: 562   Views: 287056

shraddska 562 287056 14 June 2017 at 10:55am by Blue__Moon
Arhi os:HILARIOUS CONVO BETWEEN ARHI.

2 3 4 5 6 7 8

Author: Hina69   Replies: 58   Views: 63437

Hina69 58 63437 11 September 2016 at 8:28am by TANVI_SEXY
Arhi os:Khushi's chalenge to Arnav for arhi sangeet

2 3 4 5 6 7

Author: Hina69   Replies: 55   Views: 55389

Hina69 55 55389 30 August 2016 at 5:27am by Jinitha55
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: mithilalovesksg   Replies: 179   Views: 112001

mithilalovesksg 179 112001 07 December 2013 at 10:24am by ksgandjsg21
Whisper Arhi SS Last Part Arhi

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: jasminerahul   Replies: 181   Views: 159274

jasminerahul 181 159274 26 January 2012 at 3:08am by meluhan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index