Kumkum Bhagya
Kumkum Bhagya

India-Forums

   

Happy "Love" Birthday to Our Rockstar, Shabbir Ahluwalia (Page 116)

.LovelyDreamer. Coolbie
.LovelyDreamer.
.LovelyDreamer.

Joined: 27 April 2008
Posts: 20407

Posted: 11 August 2014 at 4:32am | IP Logged
Originally posted by -Tia-

Originally posted by -Martinski-

YO SHABIR DID NOT STUDY IN MARYLAND ! 

Yeah the Wiki info is false.. Dayum!!

BTW, he read the whole thread.. to notice all those details.. I am so happy though.. 

haha.. ditto.. 
i thought the same..
he is so sweet.. he read the whole tread...

congratz to all...
.LovelyDreamer. Coolbie
.LovelyDreamer.
.LovelyDreamer.

Joined: 27 April 2008
Posts: 20407

Posted: 11 August 2014 at 4:36am | IP Logged
Originally posted by ratitheangel

wowww rockstar see out thread wowww thaxxx shruti for sharing the link 
https://mobile.twitter.com/AhluwaliaShabir/status/498754128240074752/photo/1

thanks for sharing it dear...
-Tia- IF-Sizzlerz
-Tia-
-Tia-

Joined: 20 May 2014
Posts: 20936

Posted: 11 August 2014 at 6:27am | IP Logged
Hope you had a lovely B'day Shabbir Ahluwalia.
abhigya24 IF-Sizzlerz
abhigya24
abhigya24

Joined: 21 May 2014
Posts: 10630

Posted: 11 August 2014 at 6:39am | IP Logged
Originally posted by -Tia-

Originally posted by -Martinski-

YO SHABIR DID NOT STUDY IN MARYLAND ! 

Yeah the Wiki info is false.. Dayum!!

BTW, he read the whole thread.. to notice all those details.. I am so happy though.. 
He must have read the big discussions u guys had on him being a student at Maryland and wishing he was a student now ROFL So he cleared the MU ASAP

The following 3 member(s) liked the above post:

-Trishh--mina--Tia-

-Tia- IF-Sizzlerz
-Tia-
-Tia-

Joined: 20 May 2014
Posts: 20936

Posted: 11 August 2014 at 6:40am | IP Logged
Originally posted by abhigya24

Originally posted by -Tia-

Originally posted by -Martinski-

YO SHABIR DID NOT STUDY IN MARYLAND ! 

Yeah the Wiki info is false.. Dayum!!

BTW, he read the whole thread.. to notice all those details.. I am so happy though.. 
He must have read the big discussions u guys had on him being a student at Maryland and wishing he was a student now ROFL So he cleared the MU ASAP

OMG!!! I really hope that's not the case!!! 
*covers face and hides*

The following 2 member(s) liked the above post:

-Trishh--mina-

-Tia- IF-Sizzlerz
-Tia-
-Tia-

Joined: 20 May 2014
Posts: 20936

Posted: 11 August 2014 at 6:42am | IP Logged
@Deepika I am still laughing..ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Trishh--mina-

abhigya24 IF-Sizzlerz
abhigya24
abhigya24

Joined: 21 May 2014
Posts: 10630

Posted: 11 August 2014 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by -Tia-

@Deepika I am still laughing..ROFL
Shabbir was scared of u driving to Maryland ROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-Trishh--mina--Tia-

-Tia- IF-Sizzlerz
-Tia-
-Tia-

Joined: 20 May 2014
Posts: 20936

Posted: 11 August 2014 at 6:47am | IP Logged
Originally posted by abhigya24

Originally posted by -Tia-

@Deepika I am still laughing..ROFL
Shabbir was scared of u driving to Maryland ROFLROFLROFL

ROFLSTOP!!

The following 2 member(s) liked the above post:

-Trishh--mina-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Lil Rockstar - Azai Ahluwalia

2

Author: -Martinski-   Replies: 15   Views: 2092

-Martinski- 15 2092 16 August 2014 at 10:02am by -Trishh-
Shabbir Ahluwalia on Joy of Fatherhood!!

Author: vking   Replies: 7   Views: 599

vking 7 599 14 August 2014 at 4:37am by -AriaNe-
Shabir Ahluwalia's b'day celebration with IF

Author: ChocoholicAnam   Replies: 7   Views: 321

ChocoholicAnam 7 321 09 August 2014 at 10:54pm by RatiTheAngel.
Shabbir Ahluwalia aka Abhi DO HELL WITH THE DESTINY AT # 2

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: vivkriti   Replies: 1193   Views: 33638

vivkriti 1193 33638 04 August 2014 at 6:45am by rbb1
BABY ROCKSTAR AHLUWALIA!

Author: -Martinski-   Replies: 7   Views: 656

-Martinski- 7 656 26 July 2014 at 5:53am by tweety16

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kumkum Bhagya Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index