Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

Netherlands Vs Argentina.. Whom are you rooting for? - Page 4

Poll

Netherlands Vs Argentina Whom are you rooting for?

Poll Choice
Login To Vote

Created

Last reply

Replies

47

Views

2449

Users

22

Likes

22

Frequent Posters

.khoobsurat. thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 2
Posted: 9 years ago
Argentina. And than God they won. 
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: K.Sean

Louis van Gaal on TV right now here. Can I commit a murder today? Yes, please. I have the urge to.

Sigh, this is all I can say. Speechless.


wat? het is natuurlijk zuur voor een speler als Arjen Robben...dit was mogelijk zijn laatste WK, maar wees eens eerlijk...toen jij te horen kreeg dat Nederland tegen Spanje en Chili moest met jongens die bij Feyenoord en Ajax spelen...dacht jij net als iedereen in nederland:

😆

maar ze hebben zich gewoon naar de halve finale bij de beste vier landen ter wereld geknokt. Dat is toch gewoon klasse? Die Argentijnen hadden penalty's nodig tegen jongens die totaal niet ervaren zijn en gewoon nog in Nederland wonen en waarschijnlijk vandaag voor het eerst mochten kennismaken met Messi.

Ik vind het prima zo hoor. Vorig jaar stond Duitsland ook in de halve finale en moest het ook de troostfinale spelen. Wat maakt het nou uit? Ik zeg tot de halve finale is gewoon altijd goed. Mooier is de finale, maar als dat niet gebeurt...wat maakt het uit? 

Engeland, Itali, Frankrijk, Colombia, Spanje, Chili, Mexico, Uruguay, Portugal alle grote landen waren gewoon al weg.

Prima toch? Cristiano Ronaldo heeft ook nooit een WK gewonnen en dat gebeurt ook nooit. 

ennne we zijn ontsnapt geloof ik. Van Duitsland verliezen zou wel een erg grote vernedering zijn. Die eer mag Argentini hebben ðŸ¤—
Edited by ILoveFERNANDO - 9 years ago
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: beboholic

Argentina. And than God they won. 


We Dutch people escaped. The German team has been together for over 6 years and most of them even play in the same club. Which is why they can easily pass the ball to each other.

Goodluck to Messi ðŸ˜†
DheeJattanDi thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 6
Posted: 9 years ago
^Dude, ik ben heel trots op onze spelers. Maar Louis van Gaal, hij heeft zo een grote fout gemaakt door de laatste wissel niet vrij te houden. I was talking about him.. not our players. I felt like killing him, thats how furious I was after the match. Our players were good, Argentines were actually wishing for penalties so I completely agree with all you said. Yep, sowieso zware nederlaag als we van Duitsland hadden verloren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet was gebeurd, ALS we in de finale stonden.

About Cristiano, unfortunately.. yeah. This has been a disappointing WC for me, Cris/Portugal out, Brazil out because of Neymar's injury and now Nederand ook eruit.

Messi sucks. Hope Germany wins the final, despite them being our rivals.
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: K.Sean

^Dude, ik ben heel trots op onze spelers. Maar Louis van Gaal, hij heeft zo een grote fout gemaakt door de laatste wissel niet vrij te houden. I was talking about him.. not our players. I felt like killing him, thats how furious I was after the match. Our players were good, Argentines were actually wishing for penalties so I completely agree with all you said. Yep, sowieso zware nederlaag als we van Duitsland hadden verloren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet was gebeurd, ALS we in de finale stonden.

About Cristiano, unfortunately.. yeah. This has been a disappointing WC for me, Cris/Portugal out, Brazil out because of Neymar's injury and now Nederand ook eruit.

Messi sucks. Hope Germany wins the final, despite them being our rivals.


Louis wou het niet tot penalty's laten komen. Maar misschien had Louis gewoon een keeper moeten zoeken die zowel tijdens het spel kan keepen + penalty's redden. Maar het probleem was ook dat dit al de tweede keer was...bijvoorbeeld Sneijder ging precies zo schoppen als hij de vorige keer deed...dat had Romero al bestudeerd. Jammer, maar het mocht niet zo zijn. en wij hadden echt wel van Duitsland verloren. Die Duitsers spelen net zoals Spanje vier jaar geleden alleen zijn die Duitsers nog beter. Wacht maar zondag wordt het huilen bij Argentini.
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: K.Sean

^Dude, ik ben heel trots op onze spelers. Maar Louis van Gaal, hij heeft zo een grote fout gemaakt door de laatste wissel niet vrij te houden. I was talking about him.. not our players. I felt like killing him, thats how furious I was after the match. Our players were good, Argentines were actually wishing for penalties so I completely agree with all you said. Yep, sowieso zware nederlaag als we van Duitsland hadden verloren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet was gebeurd, ALS we in de finale stonden.

About Cristiano, unfortunately.. yeah. This has been a disappointing WC for me, Cris/Portugal out, Brazil out because of Neymar's injury and now Nederand ook eruit.

Messi sucks. Hope Germany wins the final, despite them being our rivals.


Wat mij trouwens wel dwarszit is dat ik het met Nederland nooit weet. Het is altijd de vraag gaat het lukken of niet. Bijvoorbeeld de manier waarop ze altijd beginnen en dan zie je ze de bal op traag tempo rondspelen ook een hoop keer naar de keeper schoppen...het gaat gewoon niet makkelijk. Ik hoop dat over twee jaar op het EK met een hoop nieuwe spelers er eindelijk eens wat sneller gespeeld wordt zodat wij thuis ook een wat zekerder gevoel hebben. Die Argentijnen leken er geen moment aan te twijfelen: Wij gaan winnen. En dat geldt ook voor landen als Spanje en Duitsland en Colombia...de mensen in die landen zijn altijd zo zeker...natuurlijk schrikken ze wel als het niet lukt...maar wat zou ik dat graag willen. Gewoon kijken en weten dat het wel goedkomt. In plaats daarvan was het dit hele toernooi denken: Gaat het nog lukken? Komt het nog goed? Ik hoop dat Hiddink dit beter lukt...

🤢 over 2 jaar ben ik 27 ðŸ˜²
CeaselessBanter thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 4 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Become very spoiled by yesterday's game. Expected lots of goals. But yeah, Argentina ! 
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: meribaat

Become very spoiled by yesterday's game. Expected lots of goals. But yeah, Argentina ! 


I predict a nice thrashing sunday...3-0 for Germany
Blazer7 thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail + 3
Posted: 9 years ago
Argentinaaa! 

Amazing performance by the defenders today, NED got 2 shots on goal in 120 mins, Mascherano played amazing! 


If Germans think that they're gonna get an easy ride on Sunday and ARG are gonna defend like Brazil did ...they need to re-evaluate 
ILoveFERNANDO thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 9 years ago
Originally posted by: SRK.rocks

Argentinaaa! 

Amazing performance by the defenders today, NED got 2 shots on goal in 120 mins, Mascherano played amazing! 


If Germans think that they're gonna get an easy ride on Sunday and ARG are gonna defend like Brazil did ...they need to re-evaluate 


Keep dreaming