Do Dil Ek Jaan
Do Dil Ek Jaan

India-Forums

   

Gun and Guitar-a RANTARA ff(2nd thread)updated @Pg147 (Page 7)

richurachna IF-Rockerz
richurachna
richurachna

Joined: 07 September 2013
Posts: 8937

Posted: 13 March 2014 at 10:21pm | IP Logged
OH god Raghu proposed I cant believe in dis serious mode hw romantically he proposed

oh god his anger and his kasam...

now precap...lovely awesome update
Clap

The following 1 member(s) liked the above post:

ifians

PurpleSunset Senior Member
PurpleSunset
PurpleSunset

Joined: 07 December 2013
Posts: 638

Posted: 14 March 2014 at 12:02am | IP Logged
Unres @ page 6 LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ifians

ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:36am | IP Logged
Originally posted by honeybees22

OMG ri... I don't know what to say to u right now

fantastic fabulous excellent omg I cant think of words to match ur update
I cant tell you how much I loved it
the emotion omg
the way u described everything I was amazed totally shocked right now
he said he wont show her his face aww
antara just listened
Raghu finally said he has rights on her thank Ri
tremendous update ri cant tell you
precap omg that audi car wala will die if hes with antara cuz Raghu is coming dear
m in a gift shop right now dnt know what to get for u for this update 
pls cont asap 
aww hinu thanku so much..Embarrassed... just give me a hug and thats the best gift for me always..Hug
ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:44am | IP Logged
Originally posted by rima4ever

wonderful update
thx
ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:44am | IP Logged
Originally posted by ankusanu

Ria yarr kya bolun main...
I speechless dear...it ws jst
"Freaking  Awesome " dear...i jst loved itSmile
Wow kya update hai...raghu ne jb yeh kaha
K woh antu se dur chala jayega kabhi 
Nh aayega usk saamne i felt like
Cryingg.CryCryCry.bt i ws required na..he lovea
Her soo much..n antu shes so 
Depressed n broken k she cnt trust
Raghu..what an irony...Ouch
Dis ws d best update fr meClapClap
Till now yar...what an update
Take a bow...yar kaha se itne mast
Dialog n feel lek aati ho...WinkWink
Ur a genius yar ...beautiful..
Pta nh kiski tarif karun teri k chapter kLOLLOL
Anyways i jst loved it..
Hope dis brings rantara close. EmbarrassedEmbarrassed
Precap is scaryAngry still waiting ...
Update soon take care..love u dear
Hugggsss :) :)
Ps...full rantara chapter.. mast thaWink
Mazaa aaya..LOL 
ohh priyu thank you so much yaar... love you muahh...Hug
ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:45am | IP Logged
Originally posted by Tsuchi

very emotional update ria!!!Cry
aww poor raghu burstout all his feelings..his emotions were reflecting his condition..he was so hurt so shattered!!..and that MO ..antu too depressed..Cry
omg!! precap..raghu is here y to fearLOL
tfpm
thx suchiEmbarrassed
yeah... why fear..raghu is here..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Suchi.

ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:46am | IP Logged
Originally posted by Afy10

Amazing chapter Clap
it was really emotional Cry
antara bursted out on raghu due to her trauma Cry
poor raghu felt really bad to c her state Cry
omg he said he vil go away nd she wont c him anymore Cry
precap antu missing raghu vil search her nd save her frm all evils Smile
Things vil change Smile really excited to read next chp
plz continue soon
thnx for pm Smile
thx a lot afy...yeah it will chnge the thing deffinately.Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Afy10

ifians IF-Stunnerz
ifians
ifians

Joined: 18 September 2012
Posts: 32445

Posted: 14 March 2014 at 12:47am | IP Logged
Originally posted by nazi786

Mindblowing and amazing update as always ria
Your a outstanding writer.
This was a really emotional update. Finally antara let out all of her hidden emotion and anger she had for raghu.
Raghu felt so much hurt hearing her poor him. Aww his a man of his word he will not come infront of antara. As soon as he left she wanted to stop him but couldn't. She knows deep down she doesn't want to loose him but she has locked her heart and isn't opening it yet. Aww the mouth organ scean was so sad when her eyes fell on it she was crushed. The precap looks interesting wonder where antara has got to what has happen to her. Our hero will surely find his princess lol he always does...
Thanks for updating..Keep on writing your a amazing writer... Keep up the hard work... Thanks for the pm
thx a lot nazi... love ya...Hug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gun and Guitar-a RANTARA ff(3rd thread)(last chapter @pg66)

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: ifians   Replies: 587   Views: 16709

ifians 587 16709 18 September 2014 at 12:48am by Komali14
!! Appreciation Thread !! (Thread 4)

2 3 4

Author: nbw16   Replies: 25   Views: 727

nbw16 25 727 01 June 2014 at 5:15pm by -.serendipity.-
Gun and Guitar-a RANTARA ff(note at pg150)

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ifians   Replies: 1211   Views: 43678

ifians 1211 43678 14 March 2014 at 1:25am by ifians
A rantara os for rantara lovers

2 3

Author: ..Twinks..   Replies: 17   Views: 2141

..Twinks.. 17 2141 28 January 2014 at 1:20pm by honeybees22
Rantara vm-DIL NE YE KAHA HAI DIL SE(RANTARA Romantic vm)

2 3 4

Author: shaisra   Replies: 25   Views: 1815

shaisra 25 1815 01 December 2013 at 10:56pm by liana2304

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Do Dil Ek Jaan Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index