Arjun
Arjun

India-Forums

   

Ariya SS: Unpredictable Love Part-4 pg-66 30/03/14 (Page 5)

pinkerbell IF-Rockerz
pinkerbell
pinkerbell

Joined: 15 May 2013
Posts: 5781

Posted: 06 March 2014 at 11:17am | IP Logged
awesome aweosme prologue aks
loved it
ab jaldi update bhi do 
rehen karo hum garib readers pe

The following 1 member(s) liked the above post:

Aks13

Vampire-queen IF-Sizzlerz
Vampire-queen
Vampire-queen

Joined: 10 March 2013
Posts: 11452

Posted: 06 March 2014 at 11:20am | IP Logged
OMG! Aks ! Congratulations for the starting at the firstHug
very very excited for your shade of writingsEmbarrassed! You gtta continue this. Wink!
Interesting prologue.
Oh so now finally I gotta a chance to poke you for updateEvil Smilebach ke jaogi kahan?LOL!
Continue soonz!

The following 1 member(s) liked the above post:

Aks13

rinku95 IF-Dazzler
rinku95
rinku95

Joined: 31 January 2009
Posts: 3165

Posted: 06 March 2014 at 7:20pm | IP Logged
Superb concept
Continue soon

The following 1 member(s) liked the above post:

Aks13

Aks13 IF-Sizzlerz
Aks13
Aks13

Joined: 28 December 2012
Posts: 10224

Posted: 06 March 2014 at 10:39pm | IP Logged
Originally posted by M.V.Kohli007

me & Superb Writer??????


nooo...



plz update soon..
Yes u r dr...!!!!!
I m sure i m not only who is saying this...Big smile
Will soon.
Aks13 IF-Sizzlerz
Aks13
Aks13

Joined: 28 December 2012
Posts: 10224

Posted: 06 March 2014 at 10:40pm | IP Logged
Originally posted by pinkerbell

awesome aweosme prologue aks
loved it
ab jaldi update bhi do 
rehen karo hum garib readers pe
Thanks Pinku...Smile
Missing u buddy...Hug
LOL Ya will soon do it...Wink
Aks13 IF-Sizzlerz
Aks13
Aks13

Joined: 28 December 2012
Posts: 10224

Posted: 06 March 2014 at 10:48pm | IP Logged
Originally posted by Vampire-queen

OMG! Aks ! Congratulations for the starting at the firstHug
very very excited for your shade of writingsEmbarrassed! You gtta continue this. Wink!
Interesting prologue.
Oh so now finally I gotta a chance to poke you for updateEvil Smilebach ke jaogi kahan?LOL!
Continue soonz!
Thanks so much dr...Hug Hug
Glad that you liked the prologue dr...!!!!
It's just a simple story nothing innovative...Smile
Frankly speaking yaar...it's never been my cup of tea since schooling days... but thought to give it a chance coz of my friends constant persuasion...!!!!!!
Let's see how far it goes...Confused LOL
The reason to start with this concept is that I want to check my ability if I m good in shaping up a story or not. So thought to start with a simple one...Smile
Anyways thanks dr... Plzzz be lenient on me... i m a first timer...Wink
Ya will soon...Smile
ariyabestfan IF-Dazzler
ariyabestfan
ariyabestfan

Joined: 02 April 2013
Posts: 3504

Posted: 07 March 2014 at 1:44am | IP Logged
amazing concept..

Do continue soon..

Lekin res karke kaha chali gayi tum..??

Aur kitna wait karwaogi..???

The following 1 member(s) liked the above post:

Aks13

Live-life IF-Sizzlerz
Live-life
Live-life

Joined: 25 November 2012
Posts: 10836

Posted: 07 March 2014 at 1:45am | IP Logged
Omg Aki!!! 
You finally wrote something! I am so proud of you gurl *khushi ke as soon*
LOL And the prologue sounds sooo interesting..I love the way you describe love in the beginning though...it's really cute! And I absolutely adore the title...It is fantabulous! Well see I told you to post your writings! They are awesome...I am glad you did! 
now I get to take my revenge and annoy you for update
Evil Smile
Buhahahahah *evil laugh*
maine kaha tha na har ek ka din ata hai mera bhi aa gaya! Hehehe!
so beta...mein itni aasani se nahi chodne waali...muhahaha! 
Update soon Aki!
ANd pm as me well! 

Continuse soon dude!
so proud of you
love u!
Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Aks13

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Meri Ariya in My dream world( My Ariya stories index)

2 3 4 5 6

Author: SATRISHI   Replies: 46   Views: 50876

SATRISHI 46 50876 08 December 2014 at 2:18am by SATRISHI
Raesha 3shots:Tricked Snake part 3(final part) page 14 updt

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: rimi_invisible   Replies: 147   Views: 5904

rimi_invisible 147 5904 22 July 2014 at 2:33am by greensakthi
ArIya SS: Jab ArIya Met update ch-5 pg-18 *NEW* 8/9 complete

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: ll_megha_ll   Replies: 175   Views: 12888

ll_megha_ll 175 12888 14 May 2014 at 11:09am by cuteariya
Arakshi; kuch un kaha part 4 last part

Author: Rehana25   Replies: 7   Views: 2428

Rehana25 7 2428 06 April 2014 at 2:00am by -.griffin.-
UC Browser v 9.2 ARIYA MOD+OM7.1 Ariya MoD

Author: Rajendra_Uppoor   Replies: 5   Views: 3045

Rajendra_Uppoor 5 3045 07 November 2013 at 3:37am by ll_megha_ll

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Arjun Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index