Love, Friendship, Dating & Relationships
Love, Friendship, Dating & Relationships
Love, Friendship, Dating & Relationships

India-Forums

   

Lover of the week #12 : Hearts.Flowers (Page 24)

-SunnyLeone- IF-Dazzler
-SunnyLeone-
-SunnyLeone-

Joined: 14 August 2013
Posts: 3564

Posted: 28 February 2014 at 12:37am | IP Logged
Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by TheBoss

Originally posted by Hearts.Flowers


Thankyou for taking your time out to post this.


You rock!

<div></div>Why does this comment seem like a sarcastic one?
I think he wants to say that you rock his heart ;D boss has started blushing nowadays :D

I can't possibly rock anybody's heart, let alone Bossy's. I mean c'mon.LOL
no ways you have such beautiful charm that attracts every guy to you, Boss wishes to take you on a date I can totally tell :D <3 pretty DP btw that's going to add more to your charm now ;D

The following 1 member(s) liked the above post:

hotm3ss

Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 19581

Posted: 28 February 2014 at 12:45am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

hotm3ss-SunnyLeone-

-SunnyLeone- IF-Dazzler
-SunnyLeone-
-SunnyLeone-

Joined: 14 August 2013
Posts: 3564

Posted: 28 February 2014 at 12:49am | IP Logged
Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by TheBoss

Originally posted by Hearts.Flowers


Thankyou for taking your time out to post this.


You rock!

<div></div>Why does this comment seem like a sarcastic one?
I think he wants to say that you rock his heart ;D boss has started blushing nowadays :D

I can't possibly rock anybody's heart, let alone Bossy's. I mean c'mon.LOL
no ways you have such beautiful charm that attracts every guy to you, Boss wishes to take you on a date I can totally tell :D <3 pretty DP btw that's going to add more to your charm now ;D

You're funny.LOLOh yeah the new one? Love her<3 She is gorgeous.
haha I am crazily stupidly weirdly funny XD but you're much funnier and entertaining! Look ppl even stopped asking me questions in my LOTW cause they're like she ain't gonna f**kin complete this shit XD Lmfao
Who is that actress ? :D she is really gorgeous!!

The following 1 member(s) liked the above post:

hotm3ss

Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 19581

Posted: 28 February 2014 at 12:55am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

hotm3ss-SunnyLeone-

-SunnyLeone- IF-Dazzler
-SunnyLeone-
-SunnyLeone-

Joined: 14 August 2013
Posts: 3564

Posted: 28 February 2014 at 1:05am | IP Logged
Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by -SunnyLeone-

Originally posted by Hearts.Flowers

Originally posted by TheBoss

Originally posted by Hearts.Flowers


Thankyou for taking your time out to post this.


You rock!

<div></div>Why does this comment seem like a sarcastic one?
I think he wants to say that you rock his heart ;D boss has started blushing nowadays :D

I can't possibly rock anybody's heart, let alone Bossy's. I mean c'mon.LOL
no ways you have such beautiful charm that attracts every guy to you, Boss wishes to take you on a date I can totally tell :D <3 pretty DP btw that's going to add more to your charm now ;D

You're funny.LOLOh yeah the new one? Love her<3 She is gorgeous.
haha I am crazily stupidly weirdly funny XD but you're much funnier and entertaining! Look ppl even stopped asking me questions in my LOTW cause they're like she ain't gonna f**kin complete this shit XD Lmfao
Who is that actress ? :D she is really gorgeous!!

Nah I guess they're just letting you take your time since you have exams. I'm waiting for your answers though. Enjoyed reading your answers. :)
Keira Knightley!
yeah You're right :) everyone is being sweet and patient, I really need to learn from them how to put an end to my impatience LOL Aww thank you soo much , I really enjoyed reading yours too, honestly you should like write stories or something on IF, I see this awesome potential and talent in you :)
Wow she's got such a beautiful name too! :)
I'm gonna head to sleep now Sanzy it's 12:04 am here and hmk abhi Baaki hai lmfao XD take care and good night and enjoyed chatting with you today!! :D <3
Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 19581

Posted: 28 February 2014 at 1:07am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-SunnyLeone-

-SunnyLeone- IF-Dazzler
-SunnyLeone-
-SunnyLeone-

Joined: 14 August 2013
Posts: 3564

Posted: 28 February 2014 at 1:19am | IP Logged
For you Sanzy!



Edited by -SunnyLeone- - 28 February 2014 at 1:19am

The following 1 member(s) liked the above post:

Hearts.Flowers

Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 19581

Posted: 28 February 2014 at 1:23am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-SunnyLeone-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Lover of the week #13 : -SunnyLeone-

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: No2Pencil   Replies: 165   Views: 7789

No2Pencil 165 7789 04 March 2014 at 1:38am by hotm3ss
Lover of the week # 11: TheBoss

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: MasterDisaster   Replies: 315   Views: 14220

MasterDisaster 315 14220 17 February 2014 at 12:31am by MasterDisaster
Lover of the week # 10: carisma2

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Coeur2PsychoFMS   Replies: 220   Views: 9762

Coeur2PsychoFMS 220 9762 10 February 2014 at 4:40am by nidu-dsena
Where are u my lover boy?:((

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: -SalShah4eva-   Replies: 81   Views: 4489

-SalShah4eva- 81 4489 28 January 2014 at 10:24pm by -SalShah4eva-
~ Friendship Flowers~

Author: Pensive   Replies: 9   Views: 3146

Pensive 9 3146 21 February 2007 at 1:40pm by ellemenopee

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Love, Friendship, Dating & Relationships Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index