Kehta Hai Dil... Jee Le Zara

India-Forums

   
Kehta Hai Dil... Jee Le Zara
Kehta Hai Dil... Jee Le Zara

important....read it (Page 2)

naneta IF-Rockerz
naneta
naneta

Joined: 14 January 2009
Posts: 9022

Posted: 08 January 2014 at 4:14am | IP Logged
Originally posted by AARMAY1

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif">only breakup's no re union</font>LOLLOLLOL


tumhe reunion nhi chahiye ROFL

drveena Goldie
drveena
drveena

Joined: 20 November 2013
Posts: 2189

Posted: 08 January 2014 at 4:28am | IP Logged


 exactly nancy.Hug.. in  dono ka jhagda dekh dekh kar...maine toh  jhagda karna hi  bandh kar diya hai..WinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AARMAY1

AARMAY1 Goldie
AARMAY1
AARMAY1

Joined: 19 August 2011
Posts: 2364

Posted: 08 January 2014 at 4:32am | IP Logged
Originally posted by naneta

Originally posted by AARMAY1

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif">only breakup's no re union</font>LOLLOLLOL


tumhe reunion nhi chahiye ROFL


kaha reunion hota hai, only breakup then back to normal, kaunsa reunion hua hai ab tak bata na,  tho  phir maanega  ROFL
S0nalii IF-Rockerz
S0nalii
S0nalii

Joined: 23 December 2013
Posts: 9032

Posted: 08 January 2014 at 4:36am | IP Logged
nancy thank u for dis post dear
actly m also thinking dis. Thodi to tanhai dikhani do shayad isise jada pyar bdh jaye. N saachi style intezar ka fal mitha hota he.
.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 08 January 2014 at 4:46am | IP Logged
okk ROFL
vinee_vinee IF-Dazzler
vinee_vinee
vinee_vinee

Joined: 17 March 2008
Posts: 3371

Posted: 08 January 2014 at 4:47am | IP Logged
Originally posted by ApoorvaFan

vinee, compared with other shows where the leads stay separate for ages, here they make up in a week or two
 
 
Edit: I aways miss one 'e' in your name... sorry 

Bhanu I am not a TV buff and hardly in years I have watched any shows so I have nothing to compare it with. I started watching it as it was close to real life so whenever I compare it, it's with real life only and not other serials.

But thanks for telling as this makes me aware that this is the general trend in serials so either I should accept the trend or go back to my previous no TV life. 

Your replies have always a positive energy...but I have started giving up on this show...sorry for being so harsh on this show always.




Edited by vinee_vinee - 08 January 2014 at 4:45am

The following 2 member(s) liked the above post:

ApoorvaFanaparna37

koyelbasu IF-Dazzler
koyelbasu
koyelbasu

Joined: 09 April 2012
Posts: 4949

Posted: 08 January 2014 at 4:49am | IP Logged
Originally posted by naneta

Hey all Tongue

OK I hv been going thru few posts n everyone is in shock bcz DV won't be able to figure out the truth behind the deal n Sanchi's behavior.
I just wanna say one thing...plz yaaron do not cry by assuming things.
Cool

DV ab nehi samjha, pehla jhatka tha na, baadme samajh jaega, nehi toh main tweet kar dungi. Thand rakho.LOL


aur waise bhi love story mein thoda tadka toh chahiye na...n Separation ke baad ka Jo reunion hota hai na..woh bahut mast hota hai. Day Dreaming guarantted

toh yaaro be happy n enjoy. Cool

 intezaar ka phal mitha hota hae. So, just chill. http://arras-france.com/wp-content/uploads/2009/07/28_1_161.gif

Edited by koyelbasu - 08 January 2014 at 4:46am
vinee_vinee IF-Dazzler
vinee_vinee
vinee_vinee

Joined: 17 March 2008
Posts: 3371

Posted: 08 January 2014 at 4:50am | IP Logged
Originally posted by naneta

Originally posted by vinee_vinee

Thanks for these positive thoughts...but actually yahan is story mein roz hi to separation hota hai...abhi last breakup ko kitna time hua hai...Nanu yaad to karana



Vinnie muje sach mein yaad nhi last break up ulka paat during hua tha na..right???


arey we are now used to it...nhi hoga toh shock lagega ROFL

Kyon PE paat yaad nahin...ring going back at the dashboard.LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
For Ruslaanians...plz read!!!

2

Author: naneta   Replies: 15   Views: 780

naneta 15 780 31 December 2013 at 10:44pm by aparna37
Please all must read!!!

Author: naneta   Replies: 6   Views: 454

naneta 6 454 14 December 2013 at 8:08am by naneta
Forum Rules : Please Read before posting

Author: ApoorvaFan   Replies: 0   Views: 513

ApoorvaFan 0 513 04 December 2013 at 10:46am by ApoorvaFan
All Important Links here:SignUp/FB/DOTW:

Author: .StarryPhoenix   Replies: 8   Views: 1784

.StarryPhoenix 8 1784 25 November 2013 at 12:40am by mallikaBalu
HT-M-Aruna plays a very important role-Sangeeta

Author: Armu4eva   Replies: 3   Views: 727

Armu4eva 3 727 08 September 2013 at 12:57am by ronshaan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kehta Hai Dil... Jee Le Zara Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index