Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

FF: Yes Boss #3 - Link to #4 on pg 1 (Page 67)

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 29 January 2014 at 8:21pm | IP Logged
Originally posted by lasya13

U r updating now???


Nope, just dropped by for a bit, gotta get back to work now (:

The following 1 member(s) liked the above post:

mochhug

webuser7 Goldie
webuser7
webuser7

Joined: 26 September 2011
Posts: 1697

Posted: 29 January 2014 at 8:46pm | IP Logged
Glad to see you back, Green! I missed your updates, but life comes first. Hope all's well now!

As usual, great update with an interesting twist! Hmm, is this Tripathi Asad's lawyer? Seeing Zoya's reaction, the papers are probably related to the "nakli" Nikaah, but Asad doesn't seem to be happy about it. Zoya read "it" (whatever it really is). So time for a misunderstanding? Sigh, so many questions. Only you can answer via an update. Big smile

What's with Asad? Can't get enough of her lips?! LOL He kissed her again! And she pulled away!! ROFL Yeah, sure Mr. Khan! KISSe ulloo bana rahe hain? Nakli Nikaah indeed!! Just real smooches!! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

ankitabaran Goldie
ankitabaran
ankitabaran

Joined: 31 August 2013
Posts: 1173

Posted: 29 January 2014 at 9:39pm | IP Logged
Nice one...but, what is in the paper...OuchOuch
Plz update soon...
waiting for next one...

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

--Natasha-- IF-Dazzler
--Natasha--
--Natasha--

Joined: 09 September 2012
Posts: 2583

Posted: 29 January 2014 at 9:57pm | IP Logged
Greeny!Hope you are doing well now??Big smile

Update after so long!feel good while reading it!Wink

Now ho is this new guy??

And wat are those papers about?

i have so many questions in my mind.waiting update soonEmbarrassed

and take careSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 29 January 2014 at 10:06pm | IP Logged
Originally posted by webuser7

Glad to see you back, Green! I missed your updates, but life comes first. Hope all's well now!

As usual, great update with an interesting twist! Hmm, is this Tripathi Asad's lawyer? Seeing Zoya's reaction, the papers are probably related to the "nakli" Nikaah, but Asad doesn't seem to be happy about it. Zoya read "it" (whatever it really is). So time for a misunderstanding? Sigh, so many questions. Only you can answer via an update. Big smile

What's with Asad? Can't get enough of her lips?! LOL He kissed her again! And she pulled away!! ROFL Yeah, sure Mr. Khan! KISSe ulloo bana rahe hain? Nakli Nikaah indeed!! Just real smooches!! LOL


All will be well soon I hope haha. Good guess haha, yeah lawyer it is! I guess that's not much of a secret so yeah (: Glad to have stumped you about the rest of it though hahaha. You'll see soon (: Glad you liked it!! (:

The following 1 member(s) liked the above post:

webuser7

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 29 January 2014 at 10:07pm | IP Logged
Originally posted by --Natasha--

Greeny!Hope you are doing well now??Big smile

Update after so long!feel good while reading it!Wink

Now ho is this new guy??

And wat are those papers about?

i have so many questions in my mind.waiting update soonEmbarrassed

and take careSmile


I am better, thank you so much (: All your questions will be answered soon haha. Glad you're enjoying it (:

The following 1 member(s) liked the above post:

--Natasha--

--Natasha-- IF-Dazzler
--Natasha--
--Natasha--

Joined: 09 September 2012
Posts: 2583

Posted: 29 January 2014 at 10:17pm | IP Logged
Originally posted by goingreen

Originally posted by --Natasha--

Greeny!Hope you are doing well now??Big smile

Update after so long!feel good while reading it!Wink

Now ho is this new guy??

And wat are those papers about?

i have so many questions in my mind.waiting update soonEmbarrassed

and take careSmile


I am better, thank you so much (: All your questions will be answered soon haha. Glad you're enjoying it (:


Good that you are better now:) Yeah since you are online i guess ill be answered soon enoughLOL


Edited by --Natasha-- - 29 January 2014 at 10:12pm

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 29 January 2014 at 10:20pm | IP Logged
Originally posted by --Natasha--

Originally posted by goingreen

Originally posted by --Natasha--

Greeny!Hope you are doing well now??Big smile

Update after so long!feel good while reading it!Wink

Now ho is this new guy??

And wat are those papers about?

i have so many questions in my mind.waiting update soonEmbarrassed

and take careSmile


I am better, thank you so much (: All your questions will be answered soon haha. Glad you're enjoying it (:


Good that you are better now:) Yeah since you are online i guess ill be answered soon enoughLOL


Haha sorry but I haven't written the next part! Maybe tonight if I'm not too tired (:

The following 1 member(s) liked the above post:

--Natasha--

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: Yes Boss #4 - Last part on pg 71 (14/3)

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: goingreen   Replies: 639   Views: 83567

goingreen 639 83567 03 October 2014 at 6:54am by navk
FF: Yes Boss #2 - Link to #3 on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 115 116

Author: goingreen   Replies: 920   Views: 112245

goingreen 920 112245 26 March 2014 at 1:13am by -Mrinalini-
FF: Yes Boss #1 - Link to #2 on pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 115 116

Author: goingreen   Replies: 927   Views: 125809

goingreen 927 125809 23 December 2013 at 12:26am by goingreen
boss

Author: moniloveasya   Replies: 4   Views: 559

moniloveasya 4 559 18 December 2013 at 9:29am by ziya117
Link to the new promo of Qubool Hai ( Link Added )

Author: lovepreet29   Replies: 6   Views: 3898

lovepreet29 6 3898 05 November 2013 at 7:29pm by JeeLeZaraa

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index