Rangrasiya

India-Forums

   
Rangrasiya
Rangrasiya

TC: Male Celebs Select Sanaya As Hot Bod :) (Page 3)

abhi_arshilover IF-Rockerz
abhi_arshilover
abhi_arshilover

Joined: 14 April 2012
Posts: 5812

Posted: 06 January 2014 at 2:21pm | IP Logged
Tfs. Sanaya is very beautiful and talented.

The following 1 member(s) liked the above post:

decent07

-Koeli_Appy- IF-Stunnerz
-Koeli_Appy-
-Koeli_Appy-

Guardian of CC, FF Graphicer Head, S/C Banner Contest Winner
Joined: 19 January 2012
Posts: 26508

Posted: 06 January 2014 at 2:30pm | IP Logged
Abhaas dude LOL ROFL that was straight and honest Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

decent07

-Ms.Minion- IF-Dazzler

Joined: 05 May 2011
Posts: 3478

Posted: 06 January 2014 at 2:32pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

decent07

-UnknownSoul- IF-Stunnerz
-UnknownSoul-
-UnknownSoul-

Joined: 21 November 2012
Posts: 28062

Posted: 06 January 2014 at 2:38pm | IP Logged
Abhaas ahaha LOL

all I imagined is shyam calling khushi "very hot" ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

decent07

crazyforsanaya Senior Member
crazyforsanaya
crazyforsanaya

Joined: 05 September 2012
Posts: 907

Posted: 06 January 2014 at 2:59pm | IP Logged
Haha! Abbhas! aka Shyam!!!!ROFL
On a serious note, it makes no difference they say or not, or who says or not.
Sanaya is a complete package. Talented, magnificent, phenomenal. And yeah, sexy, too!LOL


Edited by crazyforsanaya - 06 January 2014 at 2:56pm

The following 3 member(s) liked the above post:

decent07ipkrrspate22

tvbug2011 IF-Dazzler
tvbug2011
tvbug2011

Joined: 22 June 2012
Posts: 4972

Posted: 06 January 2014 at 10:39pm | IP Logged
Thanks Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

decent07

sarunsashasingh IF-Sizzlerz
sarunsashasingh
sarunsashasingh

Joined: 30 December 2011
Posts: 17306

Posted: 06 January 2014 at 10:53pm | IP Logged
Sanaya Irani, the most beautiful diva/doll of TV industry.

The following 2 member(s) liked the above post:

decent07ipkrr

whiterose29 IF-Stunnerz
whiterose29
whiterose29

Joined: 01 October 2010
Posts: 31785

Posted: 06 January 2014 at 11:10pm | IP Logged
Originally posted by -Babelicious-

Originally posted by Sanz.

Originally posted by -Babelicious-

Abhaas Mehta? Hahaha ...Lol LOL

ROFLI Know, It Is Kind Of Creepy Because Of ShyamROFLROFL
Now i get it how easy was it for him to play Shyam LOL


You both ROFL But I agree ROFL


Edited by whiterose29 - 06 January 2014 at 11:07pm

The following 2 member(s) liked the above post:

decent07ipkrr

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rangrasiya Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index