Chat Clubs

   

CC 3 : Our addiction to shows has united us- invites only (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 150

Valar.Morghulis

IF-Sizzlerz

Valar.Morghulis

Joined: 07 May 2013

Posts: 11314

Posted: 29 December 2013 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by war_is_peace

Originally posted by -Evil-Defiance-

Originally posted by war_is_peace

goodnightEmbarrassed
sweet dreamsEmbarrassed
goodnight hiyu! Keep stalking us for another hour ROFL

i dont stalk

i cant resist blabbering u see Tongue

Yeah that is Tru who stalks.. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

arshisfan

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "CC 3 : Our addiction to shows has united us- invites only (Page 4)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Evil-Defiance-

IF-Rockerz

-Evil-Defiance-

Joined: 30 January 2013

Posts: 7717

Posted: 29 December 2013 at 1:21pm | IP Logged
Originally posted by Valar.Morghulis

Originally posted by -Evil-Defiance-

they can dance on lahu muh lag gaya now right? Anyways its raining kisses in mbland now! Lol! And lyrics are apt for a couple spending a romantic moment together!

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">Nahin I want Ang Laga De song when they have been distant from each other for some time... there will be more passion then... not now.</font>

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">Lahu muh lag gaya... I don't know. I really want them to perform on a fun song... something like they have not done before...LOLand I love Gandi Baat!LOL</font>

ok! Lol! Forget song...i will be happy with one kiss per week ROFL...btw i know its off topic but i wanted to tell u something really cool! On JA forum, there are a few people who are really historians or hv connections in such places...a member has an awesome series of posts he has written on the real story of Jodha and Akbar...she is actually finding proof that Jodha was Malika-e-hindustan and their love story really existed...there r references too! All the info is legit and awesome to know! If u r intersted in the real history u can chk it out!

The following 2 member(s) liked the above post:

arshisfanValar.Morghulis

-Evil-Defiance-

IF-Rockerz

-Evil-Defiance-

Joined: 30 January 2013

Posts: 7717

Posted: 29 December 2013 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by war_is_peace

Originally posted by -Evil-Defiance-

Originally posted by war_is_peace

goodnightEmbarrassed
sweet dreamsEmbarrassed
goodnight hiyu! Keep stalking us for another hour ROFL


i dont stalk

i cant resist blabbering u seeTongue
blabber away ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

arshisfan

Valar.Morghulis

IF-Sizzlerz

Valar.Morghulis

Joined: 07 May 2013

Posts: 11314

Posted: 29 December 2013 at 1:24pm | IP Logged
Originally posted by -Evil-Defiance-

 ok! Lol! Forget song...i will be happy with one kiss per week ROFL...btw i know its off topic but i wanted to tell u something really cool! On JA forum, there are a few people who are really historians or hv connections in such places...a member has an awesome series of posts he has written on the real story of Jodha and Akbar...she is actually finding proof that Jodha was Malika-e-hindustan and their love story really existed...there r references too! All the info is legit and awesome to know! If u r intersted in the real history u can chk it out!

I am not interested really... LOL

I am not reading anything as I am preparing myself read my own FF finally! LOL

And you know it is a pain only! LOL

I have delayed so much that now I have to read it to check if I am being consistent... I have missed you! Are you fully back? Will you be from tomorrow?

The following 1 member(s) liked the above post:

arshisfan

arshisfan

IF-Dazzler

arshisfan

Joined: 16 September 2012

Posts: 3929

Posted: 29 December 2013 at 1:26pm | IP Logged
Originally posted by Valar.Morghulis

Originally posted by -Evil-Defiance-

 so? He can be a rootha huya kameena...or even better a bhau khaane wala kameena and madhu has to manao him! But no malai maarke KRK! Ugh!

Oh please I do not want anymore tantrums from Rk for sometime ... it has been getting quite monotonous... 

Rehne hi do phir... abhi is song sequence ka time nahin hai... unless it goes with KRK... I don't think it suits RishBala at this moment... 

Abhi they should dance on Gandi Baat... as they both are going tharkey! ROFL


I'm ok with RM dancing on Gandi baatLOL but no I don't want ang laga dere between KRK and Madhu, it doesn't suit KRK's character, he is so innocent

The following 1 member(s) liked the above post:

Valar.Morghulis

arshisfan

IF-Dazzler

arshisfan

Joined: 16 September 2012

Posts: 3929

Posted: 29 December 2013 at 1:28pm | IP Logged
Originally posted by Valar.Morghulis

Originally posted by -Evil-Defiance-

 so? He can be a rootha huya kameena...or even better a bhau khaane wala kameena and madhu has to manao him! But no malai maarke KRK! Ugh!

Oh please I do not want anymore tantrums from Rk for sometime ... it has been getting quite monotonous... 

Rehne hi do phir... abhi is song sequence ka time nahin hai... unless it goes with KRK... I don't think it suits RishBala at this moment... 

Abhi they should dance on Gandi Baat... as they both are going tharkey! ROFL


I'm ok with RM dancing on Gandi baatLOL but no I don't want ang laga dere between KRK and Madhu, it doesn't suit KRK's character, he is so innocent

Valar.Morghulis

IF-Sizzlerz

Valar.Morghulis

Joined: 07 May 2013

Posts: 11314

Posted: 29 December 2013 at 1:28pm | IP Logged
Originally posted by arshisfan


I'm ok with RM dancing on Gandi baatLOL but no I don't want ang laga dere between KRK and Madhu, it doesn't suit KRK's character, he is so innocent

Again you're getting me wrong.. when did I say KRK should dance on it? LOL

I said he should run away from Madhu while Madhu is dancing on it! Woh toh uske character pe suit karta hai na? TongueLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

arshisfan

-Evil-Defiance-

IF-Rockerz

-Evil-Defiance-

Joined: 30 January 2013

Posts: 7717

Posted: 29 December 2013 at 1:29pm | IP Logged
Originally posted by Valar.Morghulis

Originally posted by -Evil-Defiance-

ok! Lol! Forget song...i will be happy with one kiss per week ROFL...btw i know its off topic but i wanted to tell u something really cool! On JA forum, there are a few people who are really historians or hv connections in such places...a member has an awesome series of posts he has written on the real story of Jodha and Akbar...she is actually finding proof that Jodha was Malika-e-hindustan and their love story really existed...there r references too! All the info is legit and awesome to know! If u r intersted in the real history u can chk it out!


<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">I am not interested really...LOL</font>

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">I am not reading anything as I am preparing myself read my own FF finally!LOL</font>

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">And you know it is a pain only!LOL</font>

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" color="#cc0033">I have delayed so much that now I have to read it to check if I am being consistent... I have missed you! Are you fully back? Will you be from tomorrow?</font>
my practical exams are left still...will be heree and there till 20th jan...then will be more regular but not like before. Final MBBS yr is a real pain u see! But i will keep helping u as much as possible! I know u want to focus on the FF...just wanted to share the info...cuz its a very rare chance for commoners like us to know the real history of a great man like Akbar in such detail! That post series is truly special...almost like an update account of real archaeological findings! Sorry if i am boring u! I kinda like history! Lol!

The following 2 member(s) liked the above post:

arshisfanValar.Morghulis

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
CC 4 : Our addiction to shows has united us- invites only

2 3 4 5 6 7 ... 94 95

arshisfan 757 9939 02 September 2014 at 3:55pm
By arshisfan
Besharams #20 [United Around the World]

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

-Dynamite- 346 4609 27 August 2014 at 7:24pm
By Problem_Child
Addiction *do not enter*

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

BElieveYOUrself 531 7007 17 July 2014 at 1:28pm
By BElieveYOUrself
CC 1 : Our addiction to shows has united us- invites only-

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

arshisfan 1201 19675 24 January 2014 at 11:33am
By bikeshsngh03
CC 2 : Our addiction to shows has united us- invites only-

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

arshisfan 1200 13698 29 December 2013 at 1:00pm
By arshisfan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.