I molim te ne shvataj to tako lose...
Ja cu I dalje misliti na tebe...
I na vreme koje smo imali...duso
I zar ti ne places nocas..
Zar ne places nocas...
Zar ne places nocas...
Nebo je iznad tebe duso..
I zar ne places nocas..
I molim te ne zaboravi,da nikada nisam lagao..
I molim te ne zaboravi...
Kako sam se osecao sada,duso
ras izabrati sama svoj put..
Bices u redu ,seceru..
Sutra ces biti bolje..
Dolazi jutarnje svetlo duso...
I zar ne places nocas..(3)
Nebo je iznad tebe duso..
I zar ne places ...
Zar nikada ne places...
Zar ne places nocas...
Duso,mozda,jednom...
Zar ne places
Zar nikada ne places...
Zar ne places
Nocas...
Posted: 10 years ago
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=8v626CMvM5Q[/YOUTUBE]
A sad malo i Vajta😳
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=XV9JJ9k7dCU&feature=youtu.be[/YOUTUBE]
Originally posted by Bikica

Dal,Dobro vece! Kod mene nista posebno,sem priprema za skolu.Po tvom postu,ocigledno su neke lepe vesti,nadam se da nam ispricas. A sto se tice serija ,ne gledam jos ni jednu.cekam na Pinku  i cekam BB.
Dal, Good evening! For me, nothing special, except for preparation for school. In your post, obviously have some good news, I hope to tell us. As for the series, do not look any more waiting and waiting on Pink BB.

Biki, πŸ€— naravno da cu da vam ispricam, a i kome cu ako ne najboljim drugaricama..ali tamo..πŸ˜‰..Znaci,ovu seriju sa Wilijem cemo sve da gledamo..eto nama teme ..πŸ˜‰ Da li se zna kada pocinje BB ?

Biki, Hug Of course I'm to tell you, and who will not if my best friend .. but there .. Wink .. So this series with wilijam we'll all be watching us .. behold topics .. Wink Do you know when it starts BB?
Edited by Daltoni - 10 years ago
Originally posted by Bikica

Sretan danasnji praznik Velika Gospojina

Pravoslavne crkve koje vreme racunaju po starom kalendaru, obelezavaju danas praznik upokojenja Bogorodice Marije ili Uspenje Presvete Bogorodice. Velika Gospojina poznata je kao praznik majki i dece.
Danas se u pravoslavnim crkvama koje koriste stari kalendar obelezava praznik spomena na upokojenja Bogorodice Marije, u narodu poznat kao Velika Gospojina. Zvani naziv praznika je Uspenje Presvete Bogorodice. Praznik je vecina pravoslavnih crkava, s obzirom na to da koriste novi kalendar, obelezila 15. avgusta.
U Grckoj, a od prosle godine i u Rumuniji, to je drzavni praznik. Vernici masovno posecuju cudotvorne Bogorodicine ikone, a najvise ih odlazi na egejsko ostrvo Tinos, u hram Evangelistrija, prenosi Verska informativna agencija. Veliki broj vernika dolazi u hram Panagia Ekatontapilijani na ostrvu Paros, kao i u Panagia Sumela u Veriji, na severu.
Rimokatolicka crkva proslavila je ovaj praznik pre dve nedelje, pa su tog dana, sirom Evrope bila uobicajena masovna hodocasca sa desetinama hiljada ucesnika.
Po starom kalendaru, posebno je svecano u Jerusalimu, jer tamo Jerusalimska patrijarsija obavlja obred simbolicne sahrane Bogorodice. Slicni obredi postoje u Rusiji i u Ukrajini.
U Svetom pismu nema podataka o kraju zemaljskog zivota Bogorodice. Prema predanju i spisima, koji nemaju sveti karakter, smatra se da je Majka Bozija do kraja zivota, posle smrti i vaskrsenja Hristovog, zivela u Jerusalimu, okruzena paznjom apostola i prve hriscanske zajednice.
Prema drugim nepotvrdjenim izvorima, Bogorodica je putovala po predelima danasnjeg Bliskog istoka, pa je tako stigla i do Svete Gore. Ne mali broj porodica slavi danasnji praznik kao svoju krsnu slavu, a medju njima je i uzarski esnaf u leskovackom kraju.
Kako prazniku prethodi dvonedeljni post, danas se vernici, posebno zene, pricescuju, uopsteno govoreci, ovaj dan se smatra praznikom zena i majki. U nekim krajevima smatraju da je u periodu izmedju dve Gospojine, danasnje, i Male Gospojine, koja je 21. septembra, najbolje brati lekovito bilje. Veliki broj crkava i manastira Srpske pravoslavne crkve slavi ovaj praznik kao svoju slavu.
Orthodox churches that time according to the old calendar, the feast day obeleavaju death of the Virgin Mary or the Assumption of the Blessed Virgin Mary. Assumption is known as the feast of mothers and children.
Today in Eastern Orthodox churches that use the old calendar feast celebrates the memory of the death of the Virgin Mary, popularly known as the Assumption. The official name of the holiday is the Assumption of the Blessed Virgin Mary. Feast of most Orthodox churches since to use the new calendar, marked the 15th August.
In Greece, the last year in Romania, it is a public holiday. The faithful attend Mass miraculous icon of the Virgin, and most of them went to the Aegean island of Tinos, the temple Evangelistrija, according Religious Intelligence Agency. A large number of faithful coming to the temple of Panagia Ekatontapilijani on the island of Paros, as in Panagia Sumela in Veria, in the north.
The Roman Catholic Church has celebrated the holiday two weeks ago, and on that day, all over Europe, it was common mass pilgrimage with thousands of participants.
According to the Julian calendar, in particular the ceremony in Jerusalem, because there Patriarchate of Jerusalem performing a symbolic funeral of the Virgin. Similar rituals exist in Russia and in the Ukraine.
In the Bible there is no data on the end of the earthly life of the Virgin. According to tradition and writings, which have sacred character is considered to be the mother of God to the end of life, after the death and resurrection of Christ, living in Jerusalem, surrounded by the Apostles and the care of the first Christian community.
According to other unconfirmed sources, the Virgin has traveled in areas of today's Middle East, and so arrived to the Holy Mountain. No small number of families celebrate this holiday as their patron saint, including the UARSKA guild in Leskovac area.
As a two-week holiday preceding post, today believers, especially women, take communion, in general, this day is considered a holiday wives and mothers. In some areas, consider that in the period between the two Assumption, present, and Nativity of the Virgin, which is 21 September, it is best to pick herbs. A number of churches and monasteries of the Serbian Orthodox Church celebrates this holiday as its own.

Srecan praznik i tebi Bikice i hvala ti sto si me podsetila,da ne bih kao i obicno radila na praznik..Takodje hvala i na edukativnom tekstu, ja kao pravoslavka,puno toga ne znam o svojoj veri,a to je sramota,na zalost nisam jedina..

Happy holiday to you bikica and thank you for reminding me that I'm not as usual working on a holiday .. and also thanks to the educational article, I like the Orthodox, I do not know a lot about their faith, and that's a shame, unfortunately I'm not the only one ..
Originally posted by nn027

Znaci jezerce..bas lepo..nadam se da ce vreme da te posluzi, ..

Vremenska prognoza: Grejae nas sunce i ceo septembar

V. M. | 16. avgust 2013. 08:40 | Komentara: 0

Posle vrelog vikenda oekuje nas prijatnija temperatura koja e u potrajati i narednog meseca. Poslednjih pet dana avgusta oko 25 stepeni

TOPLIJI petak koji e ponegde pokvasiti kratkotrajna kia bie tek zagrevanje za "aropek" koji nas eka tokom vikenda. U ponedeljak e termometar prokljuati, a onda sledi blagi pad temperature i uvod u topao i prijatan poetak septembra.

U itavoj Srbiji temperatura e danas biti do 30 stepeni, a pojava kratkotrajne kie mogua je na jugu i istoku Srbije. Oni koji planiraju vikend na plai ili u prirodi, ipak, ne treba da strahuju. U subotu i nedelju kie nee biti, a sunce e nas dobro oznojiti. Prvog dana vikenda termometar e u hladu meriti od 32 do 33 stepena, da bi sutradan odskoio dva podeoka vie na Celzijusovoj skali. Ko moe, vikend kraj vode trebalo bi da produi i na ponedeljak jer nas i prvog radnog dana oekuju vruine i temperatura do 36 stepeni.

Osveenje stie u utorak, bar za one koji se tog dana na'u na severu Srbije. Oni mogu da se nadaju pljuskovima u popodnevnim satima i krajem dana. Na jugu ni u utorak nema odmora od vruine. Temperatura izme'u 28 i 35 stepeni.

Od srede nia i prijatnija temperatura u itavoj Srbiji. Termometar nigde nee pokazivati vie od 30 stepeni, a u centralne i june predele stie kia koja ih je prethodnog dana zaobila. U drugoj polovini idue nedelje preteno sunano i postepeno toplije, ali bez velike vruine. iva e se uglavnom kretati oko 30. podeoka.

PRIJATAN SEPTEMBAR POETAK septembra verovatno e biti dobra najava za vremenske prilike do kraja leta. Slino vreme sa prijatnim temperaturama oko 30 stepeni i bez mnogo kie oekuje nas i u itavoj prvoj polovini septembra.

U fini leta ulazimo sa prijatnijim temperaturama i povremenim padavanama. Poslednjih pet dana avgusta bie sveije uz temperature oko 25 stepeni, ponekad sa kiom, ali sa malom koliinom padavina. Neto nie temperature na kraju meseca ipak nee uspeti da "pokvare" statistiku koja kae da je ovo jedan od toplijih avgusta. Temperature su ovog meseca za tri do etiri stepena vie od proseka za ovaj deo godine. Tako'e ve polovinom meseca jasno je da e biti suniji nego to je uobiajeno, sa ukupnom koliinom padavina znatno ispod proseka.

Poetak septembra dae za pravo svima koji tvrde da je ovo najlepi mesec u godini i idelan izbor za odlazak na more. Bie tek malo toplije nego krajem avgusta.

Prijatne temperature uglavnom e se kretati oko 30 stepeni Celzijusa. Uivanje bi tek povremeno mogle da pokvare povremene kratkotrajne kie i lokalni pljuskovi koji se oekuju oko 5. septembra.

Signs pond .. very nice .. I hope that the time to serve, ..

Weather forecast: Heaters our sun and all in September
V. M. | 16 August 2013. 08:40 | Comments: 0

After a hot weekend we will have a pleasant temperature that will last for the next month. The last five days of August around 25 degrees
Related News

Weather: Sunny with showers

Weather: Sunny with showers
    Today refreshed with rain and showers

Today refreshed with rain and showers

Today fresher, sometimes rain, temperatures up to 34 degrees

Weather: The cooling comes gradually

Weather: Hot up to mid-August

Warmer Friday will sometimes dabble brief rain will only warm-up for "aropek" that awaits us over the weekend. On Monday the thermometer boil, and then follows a slight drop in temperature and an introduction to a warm and pleasant beginning of September.

Throughout Serbia, the temperature will now be up to 30 degrees, and the occurrence of short-term rain is possible in southern and eastern Serbia. Those planning a weekend at the beach or in the countryside, however, need not fear. On Saturday and Sunday there will be no rain, and the sun will make us work up a sweat. The first day of the weekend in the shade of thermometer will measure from 32 to 33 degrees, so that the next day jumped two notches more on the Celsius scale. Who can, weekend by the water should be extended on Monday for us, the first day of expected heat and temperature up to 36 degrees.

Refreshments arrives on Tuesday, at least for those who find themselves in the day in northern Serbia. They can not hope showers in the afternoon and late in the day. In the south of Tuesday there is no break from the heat. Temperature between 28 and 35 degrees.

From Wednesday shorter and more pleasant temperature throughout Serbia. Thermometer nowhere not show more than 30 degrees, and in the central and southern regions of coming rain the previous day were bypassed. In the second half of next week, mostly sunny and warmer gradually, but without the heat. Mercury will generally be around 30 degrees.
PLEASANT HOME SEPTEMBER September is likely to be great training for the weather by the end of summer. Similar time with pleasant temperatures around 30 degrees, and without a lot of rain ahead of us in the entire first half of September.

The finish entering the pleasant summer temperatures and occasional Padavan. The last five days of August will be refreshed with the temperature around 25 degrees, with rain at times, but with little rainfall. Slightly lower at the end of the month will not be able to "spoil" statistics that say that this is one of the warmer August. Temperatures this month for three to four degrees above the average for this part of the year. Also in mid-month, it is clear that it will be dry season than usual, with a total rainfall well below average.

Beginning of September to give everyone the right to claim that this is the most beautiful month of the year and a perfect choice to go to sea. It will be slightly warmer than the end of August.

Pleasant temperatures will generally hover around 30 degrees Celsius. Enjoying and only occasionally able to break down the occasional short rain and local showers that are expected to be approximately 5 September.
Daltoni ,BB pocinje 15. septembra  a Badi Nada ide na planinu ,mada moze i tamo da se nadje po neko jezerce πŸ˜‰
Originally posted by Daltoni

Biki, πŸ€— naravno da cu da vam ispricam, a i kome cu ako ne najboljim drugaricama..ali tamo..πŸ˜‰..Znaci,ovu seriju sa Wilijem cemo sve da gledamo..eto nama teme ..πŸ˜‰ Da li se zna kada pocinje BB ?

Biki, Hug Of course I'm to tell you, and who will not if my best friend .. but there .. Wink .. So this series with wilijam we'll all be watching us .. behold topics .. Wink Do you know when it starts BB?
Dal πŸ€— Jedva cekam da cujem lepe vesti od tebe. Obavezno gledam moga kuma,odavno nisam pratila seriju sa njim u ulozi i imacemo slatku temu,πŸ€ͺa kako i ne bi kada je jedan od naseksipilnijih glumaca u pitanjuπŸ€ͺ i to ne bilo ko nego moj kum. πŸ˜†A BB pocinje 15-og,tako imacemo i tu temu za razmatranje.πŸ€“Sve u svemu bice zanimljivo.πŸ˜†
Dal can not wait to hear good news from you. Be sure to watch my godmother, I have long followed the series with him in the role, and we will have a fresh topic, and how could it not when one of the actors in question naseksipilnijih, not anyone but my best man. A BB starts on the 15th so we will have and the topics for discussion. All in all it will be interesting.