Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*~*S.C.C.G.S. Chat Club Thread 86~*~* [SIO] (Page 21)

anu_j_menon IF-Rockerz
anu_j_menon
anu_j_menon

Joined: 11 July 2012
Posts: 5887

Posted: 19 August 2013 at 12:57pm | IP Logged
Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

@GOLA I AM SOOO HAPPY FOR U BABY...!

SO SO SO SO HAPPY Hug

Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon

HE ACTUALLY PROPOSED BY BY SITTING ON HIS KNEES??????? Day Dreaming

yup...u wanna see mah ring type...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

CrazyDollAnandi

ara_000 IF-Stunnerz
ara_000
ara_000

Joined: 21 May 2011
Posts: 27796

Posted: 19 August 2013 at 12:58pm | IP Logged
Originally posted by CrazyDollAnandi

Jeeju was Pika's childhood friend and sweetheart also 
jeeju had proposed to Pika but she didn't say yes and told him to wait for her answer,as she wants to complete her study first 
after that jeeju started to pressurize her to say yes and even we also did a lot Embarrassed
then jeeju went to USA last month and said that he won't come back to india if pika doesn't say yes,
so, we all created pressure on pika to say yes and pika finally said yes while talking on skype
but as soon as pika said yes, jeeju cut the call and started to ignore pika, he didn't even receive pika's call and replied to her msgs. but meanwhile he had talked with pika's mom and sister and even asked about pika's health Embarrassed
and finally he proposed her in front of all and that was bound to be happened, we all know that, what say Tinkerbell??  Wink Wink 
aww, such a sweet love story nah Heart Day Dreaming

haye we finally got a fairy love story here Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

anu_j_menonCrazyDollAnandi

ara_000 IF-Stunnerz
ara_000
ara_000

Joined: 21 May 2011
Posts: 27796

Posted: 19 August 2013 at 12:58pm | IP Logged
Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

@GOLA I AM SOOO HAPPY FOR U BABY...!

SO SO SO SO HAPPY Hug

Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon

HE ACTUALLY PROPOSED BY BY SITTING ON HIS KNEES??????? Day Dreaming

yup...u wanna see mah ring type...Wink

OMG OMG ofcrs...!

gola i am feeling like hugging u tight now Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

anu_j_menonCrazyDollAnandi

anu_j_menon IF-Rockerz
anu_j_menon
anu_j_menon

Joined: 11 July 2012
Posts: 5887

Posted: 19 August 2013 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by CrazyDollAnandi

Jeeju was Pika's childhood friend and sweetheart also 
jeeju had proposed to Pika but she didn't say yes and told him to wait for her answer,as she wants to complete her study first 
after that jeeju started to pressurize her to say yes and even we also did a lot Embarrassed
then jeeju went to USA last month and said that he won't come back to india if pika doesn't say yes,
so, we all created pressure on pika to say yes and pika finally said yes while talking on skype
but as soon as pika said yes, jeeju cut the call and started to ignore pika, he didn't even receive pika's call and replied to her msgs. but meanwhile he had talked with pika's mom and sister and even asked about pika's health Embarrassed
and finally he proposed her in front of all and that was bound to be happened, we all know that, what say Tinkerbell??  Wink Wink 
aww, such a sweet love story nah Heart Day Dreaming


Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon
Monkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey Emoticons

The following 1 member(s) liked the above post:

CrazyDollAnandi

anu_j_menon IF-Rockerz
anu_j_menon
anu_j_menon

Joined: 11 July 2012
Posts: 5887

Posted: 19 August 2013 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

@GOLA I AM SOOO HAPPY FOR U BABY...!

SO SO SO SO HAPPY Hug

Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon

HE ACTUALLY PROPOSED BY BY SITTING ON HIS KNEES??????? Day Dreaming

yup...u wanna see mah ring type...Wink

OMG OMG ofcrs...!

gola i am feeling like hugging u tight now Hug

ara_000 IF-Stunnerz
ara_000
ara_000

Joined: 21 May 2011
Posts: 27796

Posted: 19 August 2013 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by CrazyDollAnandi

Jeeju was Pika's childhood friend and sweetheart also 
jeeju had proposed to Pika but she didn't say yes and told him to wait for her answer,as she wants to complete her study first 
after that jeeju started to pressurize her to say yes and even we also did a lot Embarrassed
then jeeju went to USA last month and said that he won't come back to india if pika doesn't say yes,
so, we all created pressure on pika to say yes and pika finally said yes while talking on skype
but as soon as pika said yes, jeeju cut the call and started to ignore pika, he didn't even receive pika's call and replied to her msgs. but meanwhile he had talked with pika's mom and sister and even asked about pika's health Embarrassed
and finally he proposed her in front of all and that was bound to be happened, we all know that, what say Tinkerbell??  Wink Wink 
aww, such a sweet love story nah Heart Day Dreaming


Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon
Monkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey Emoticons

i am really happy gola...!

truly happy Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

anu_j_menon

ara_000 IF-Stunnerz
ara_000
ara_000

Joined: 21 May 2011
Posts: 27796

Posted: 19 August 2013 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

Originally posted by anu_j_menon

Originally posted by ara_000

@GOLA I AM SOOO HAPPY FOR U BABY...!

SO SO SO SO HAPPY Hug

Monkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey IconMonkey Icon

HE ACTUALLY PROPOSED BY BY SITTING ON HIS KNEES??????? Day Dreaming

yup...u wanna see mah ring type...Wink

OMG OMG ofcrs...!

gola i am feeling like hugging u tight now Hug


love u baby...!

stay happy alwaz Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

anu_j_menon

MeenuCrazyPanda IF-Stunnerz
MeenuCrazyPanda
MeenuCrazyPanda

Joined: 25 September 2012
Posts: 40581

Posted: 19 August 2013 at 1:02pm | IP Logged
Originally posted by CrazyDollAnandi

Jeeju was Pika's childhood friend and sweetheart also 
jeeju had proposed to Pika but she didn't say yes and told him to wait for her answer,as she wants to complete her study first 
after that jeeju started to pressurize her to say yes and even we also did a lot Embarrassed
then jeeju went to USA last month and said that he won't come back to india if pika doesn't say yes,
so, we all created pressure on pika to say yes and pika finally said yes while talking on skype
but as soon as pika said yes, jeeju cut the call and started to ignore pika, he didn't even receive pika's call and replied to her msgs. but meanwhile he had talked with pika's mom and sister and even asked about pika's health Embarrassed
and finally he proposed her in front of all and that was bound to be happened, we all know that, what say Tinkerbell??  Wink Wink 
aww, such a sweet love story nah Heart Day Dreaming


HAHAHAHA...

CUTE LOVE STORY re...

GULABO... really NICE guy u got... 

i'm really HAPPY FOR U..

MUWAAAHHHSss

The following 1 member(s) liked the above post:

anu_j_menon

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Bigg Boss Chat Club #8

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: Gauahargeous_N   Replies: 1210   Views: 34459

Gauahargeous_N 1210 34459 29 August 2013 at 2:37am by Shumacher
Karan Johar's Pichkaris Thread FOUR! Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Shweta..   Replies: 1197   Views: 20075

..Shweta.. 1197 20075 23 August 2013 at 7:36pm by ranitha
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: swan20   Replies: 1191   Views: 59626

swan20 1191 59626 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index