Members Lounge

India-Forums

   
Members Lounge
Members Lounge

A member that reminds you of a celeb either by look (Page 98)

I_M_SultaN IF-Addictz
I_M_SultaN
I_M_SultaN

Joined: 13 November 2012
Posts: 62548

Posted: 20 August 2013 at 7:41am | IP Logged
Drevil

Dil phenk lagte ha Emraan hashmi Cool

BiraSaysWhaddup IF-Sizzlerz
BiraSaysWhaddup
BiraSaysWhaddup

Joined: 12 July 2013
Posts: 15046

Posted: 20 August 2013 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by Wave.

Originally posted by BeShArAm


You are forgetting the pre-pre-nup agreement


Now you are caught in a failed marriage,nahi deti e-talaaq.Evil SmileLOL

Ok

I will just have an extra marital affair

Kya.Bolta.Tu IF-Rockerz
Kya.Bolta.Tu
Kya.Bolta.Tu

Joined: 24 August 2012
Posts: 7430

Posted: 20 August 2013 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by New_nova


Wah wah chupitaraTongue


Yeh konsi gaali hai Confused

[/QUOTE]

Angrezo k dur k rishtedar lagte hoLOL  hiddenstar=chupi taraLOL
hiddenstar IF-Sizzlerz
hiddenstar
hiddenstar

Joined: 28 November 2012
Posts: 21140

Posted: 20 August 2013 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by Arshi.K.

Originally posted by BeShArAm

Originally posted by Arshi.K.

Originally posted by BeShArAm

Hiddenstar reminds me of the prinka in yaar anmulle

Jat tinka Jat tinka

Aaye haye ni prinka 

ROFL


ROFL Lmao, Movie dekhi aa?

Aaj hi dobara dekhi thi

Gaana bajte hi iski yaad aa gyiROFL


Been long since I watched it! Wasn't Prinka a meany and heart breaker?LOL
hello??kya??W*F r u guys talkin about?Confused kaun hai ye .?..somehow isne naam lia toh mujhe doubt ho raha kuch accha toh nahi hoga for sureLOL
OnepoundChic IF-Sizzlerz
OnepoundChic
OnepoundChic

Joined: 05 January 2011
Posts: 22614

Posted: 20 August 2013 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by Wave.

Originally posted by OnepoundChic

Originally posted by HooLiGaN

OnePOundChic Sanaya Irani :)

apki kami thi 

i should have already smell the air nd escape LOL 

U have already entered the devil's den,there is no return.LOL

i didn't know this ..i promise to my sweetness i didn't know this lol LOL
BiraSaysWhaddup IF-Sizzlerz
BiraSaysWhaddup
BiraSaysWhaddup

Joined: 12 July 2013
Posts: 15046

Posted: 20 August 2013 at 7:42am | IP Logged

Originally posted by ruky786

98 pages. Bloody hell.

Kind of random

But who does rambo.rajkumar reminds you of?????

Hello_kitta IF-Rockerz
Hello_kitta
Hello_kitta

Joined: 05 June 2012
Posts: 8773

Posted: 20 August 2013 at 7:43am | IP Logged
Originally posted by hiddenstar

Originally posted by New_nova

Originally posted by hiddenstar

Originally posted by HooLiGaN

hidden star

priyanka chopra 
W*F!! DeadDead who r u??!!!Angry


She is Katrina kaif Big smile
DeadDead nova ke bacche!maar dalungi ewwwAngryAngry  waise ajkaal dikhai nahi deti ho kyun?kya haal hai yaar?Ouch


Mere koe legal bacche nahi hai plzzz.

Bus thik hu . Busy hota hu aaj kal toh waqut nahi milta . Tu kaise hai

The following 1 member(s) liked the above post:

hiddenstar

Kya.Bolta.Tu IF-Rockerz
Kya.Bolta.Tu
Kya.Bolta.Tu

Joined: 24 August 2012
Posts: 7430

Posted: 20 August 2013 at 7:43am | IP Logged
Originally posted by .Dr3viL.

and how would you know ?? have you tried escaping! Angry

Hey doc I need a hair cut,can ya give me?LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Rain reminds you of?

2

Author: the_charm   Replies: 11   Views: 1075

the_charm 11 1075 11 June 2008 at 4:06pm by A r y a n
Oldest Member to Newest Member

2 3 4

Author: Khaya   Replies: 27   Views: 2749

Khaya 27 2749 08 April 2008 at 6:53pm by mini2390
Plz vote 4 Shilpa 2 win Celeb BB!!!!

2

Author: -Obsession-   Replies: 14   Views: 773

-Obsession- 14 773 28 January 2007 at 4:24pm by j y o t i
Whoz gonna watch Celeb Big Brother 2nite?

Author: -Obsession-   Replies: 1   Views: 446

-Obsession- 1 446 03 January 2007 at 12:37pm by sabz_m
LOOK LOOK HERE!!!!!!!!!!!

Author: *maria*   Replies: 4   Views: 845

*maria* 4 845 15 January 2006 at 5:25am by uvcraziestfan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index