Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

mery pyary weirdos :-) No one invited sorry :-P (Page 136)

LOLWAsAalu IF-Sizzlerz
LOLWAsAalu
LOLWAsAalu

Joined: 31 January 2012
Posts: 11875

Posted: 25 March 2014 at 1:06am | IP Logged
Nope, not last night but evening I did y?

LOLWAsAalu IF-Sizzlerz
LOLWAsAalu
LOLWAsAalu

Joined: 31 January 2012
Posts: 11875

Posted: 25 March 2014 at 1:08am | IP Logged
Originally posted by AALUSLOLWA

lol yup went to dr . mama ..haha ..he was feeling sad fr me ..haha ..he saif i m like a daughter to him ..n he knows it pains alot in my condition as he had to take the impression thrice :-P
ROFL doc mama is sweet

 tell him that I will recommend a salary increment for him LOL 


LOLWAsAalu IF-Sizzlerz
LOLWAsAalu
LOLWAsAalu

Joined: 31 January 2012
Posts: 11875

Posted: 25 March 2014 at 1:10am | IP Logged
Originally posted by AALUSLOLWA

Originally posted by LOLWAsAalu

Yo Yo LOLWA Singh!! Yesterday's match a record StarDancing
Hayeee!!! Mathews and malinga not to forget kulasekara too!!Day Dreaming
We rocked it!!!LOL


ya i heard of it in nwws ..waoo man ..sri lanka rox ..

u did not watch it Ouch 

anyways Thank You for the unsaid 'Congratulations'  TongueWinkLOL
LOLWAsAalu IF-Sizzlerz
LOLWAsAalu
LOLWAsAalu

Joined: 31 January 2012
Posts: 11875

Posted: 25 March 2014 at 1:10am | IP Logged
Originally posted by AALUSLOLWA

Originally posted by LOLWAsAalu

where did the 'pakka pakka' go eh?
anyways went to doctor mama?


haha pakka pakka will cm again .. in few days
u sound odd why is that?Confused
Miss.Zaidi IF-Sizzlerz
Miss.Zaidi
Miss.Zaidi

Joined: 19 March 2013
Posts: 14938

Posted: 25 March 2014 at 2:17am | IP Logged
i got a waoo comment on my OS EmbarrassedLOL
Miss.Zaidi IF-Sizzlerz
Miss.Zaidi
Miss.Zaidi

Joined: 19 March 2013
Posts: 14938

Posted: 25 March 2014 at 2:17am | IP Logged
congrats aalu sri lanka won waooo Tongue
Miss.Zaidi IF-Sizzlerz
Miss.Zaidi
Miss.Zaidi

Joined: 19 March 2013
Posts: 14938

Posted: 25 March 2014 at 2:25am | IP Logged
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3956003&PID=103480405&#p103480405Big smile
LOLWAsAalu IF-Sizzlerz
LOLWAsAalu
LOLWAsAalu

Joined: 31 January 2012
Posts: 11875

Posted: 25 March 2014 at 3:06am | IP Logged
Oye, that same girls comment I read a few mins back LOL It was awesome! I mean her comment for both of us Embarrassed Our Debut OS n the very same girls comment made us do jumping japak LOL
Arey Wao Kya Baat Hai!! 

P.S: hayeee!!! VS is the best Day Dreaming

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Meri Pyaari Weirdos #2 no one invited, Sorrywa!!

2 3 4 5 6 7 ... 84 85

Author: LOLWAsAalu   Replies: 679   Views: 14370

LOLWAsAalu 679 14370 20 February 2015 at 12:46pm by Miss.Zaidi
Weirdos #1 ~ Members Only

2 3 4 5 6 7 ... 124 125

Author: LuvuKhushi   Replies: 993   Views: 29217

LuvuKhushi 993 29217 25 January 2015 at 9:15pm by jottoshob
Favourite soaps (invited only) #17

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Jeca   Replies: 1197   Views: 70585

Jeca 1197 70585 04 November 2014 at 4:51am by Avika.Gor
x l Sugary Island Chat Club *Invited Only* #16 [IO} l x

2 3 4 5 6 7 ... 115 116

Author: ARSHIANDI   Replies: 922   Views: 24355

ARSHIANDI 922 24355 03 November 2014 at 9:02am by arshirupa
Returning of the written off #54 Invited only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Daltoni   Replies: 1196   Views: 39069

Daltoni 1196 39069 21 June 2014 at 5:24am by Drya

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index