Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

ArHi SS : Arnav, I am Pregnant!! Season 2 Ch6 PG121 Thread Two Pg 148 (Page 121)

cheesemad IF-Sizzlerz
cheesemad
cheesemad

Joined: 27 April 2013
Posts: 11854

Posted: 27 September 2013 at 5:41am | IP Logged
Finally you updated and finally I am un-resingWink

First of all I loved the name, 'IT' totally awesome and besharamEmbarrassed
IT, wah naam sunte hi kuch kuch hota haiWink

Rocky is pretty confident ain't he?Tongue
OMG I loved Madhumati, she is so cuteLOL
Aman and JP are very slow man..!! Look at our ArHi

OMFG that was hotBlushing
Arnav is such a flirty but he didn't do IT with anyone yetShocked Thats like my ASR, dil jeet liya isneEmbarrassed
BJ sleptROFL
Thanks to record feature of Tata Sky, BJ loves technology tooThumbs Up

What the..!! ILU ILU itni jaldi?!Shocked
He was serious or said just like that? Hmmm sochi ka padi..!!


OMG Manorama and ShashiJiLOL
Wow ManuJi likes Shashi, loved it

Khushi is so bold here, she told everything without any lajja..!!
JP was shy and scandalized

Continue soon Didi, I am not stalking for somedays doesn't mean you will not update soon..!!
Jaldii..!!




Edited by cheesemad - 29 September 2013 at 11:33am

The following 4 member(s) liked the above post:

deepa.e-FriedriceJi-avni_barunNickysweet

Kinu22 IF-Dazzler
Kinu22
Kinu22

Joined: 12 January 2013
Posts: 3222

Posted: 27 September 2013 at 5:41am | IP Logged
Res
Manorama & Khushi's future mother lol...
Are you seriouse...
The love making was awesome...Arnav's first time seriously...
I had doute...
Shashi ji donot like Manorama aunty or he liked her alot????
Wll I am little confuse about Khushi's feelings for Arnav..
Wese to ladka achha he...
pyara bhi...
ps -plz update RMKHTM plz...

Edited by Kinu22 - 27 September 2013 at 6:16am

The following 1 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-

avni_barun IF-Rockerz
avni_barun
avni_barun

Joined: 28 June 2012
Posts: 4539

Posted: 27 September 2013 at 5:42am | IP Logged
Sashi n Manorama...And Manorama Khushi ki holewaali Maa...  ROFL  ROFL
You got to be kidding me...I mean Sach mein...  ROFL
So we will witness 3 weddings...
Arshi, JP n Aman n Sashi n Manorama...  LOL

So as i wished we got the full description of IT... Big smile
DM misunderstood Arnav...He was going slow coz he wanted privacy from her...The moment DM left he banged on Khushi...  LOL  Wink
Starting with the kiss he made love to her after seeking her permission...Simply superb... 

Love making was described sooo beautifully...  Blushing
Simply loved it... Heart

Di I suffer from serious breathing problem while reading your updates...
Either I am short of breath or my breathing increasing... Embarrassed

It was Arnav's 1st time...Seriously... Shocked

Loved JP n Aman's dancing and Rub Away by Rocky, Lallan and Madhumati's band...  LOL

Arnav loves her...This is amazing... Star
I am thinking about Khushi's reaction...She is not very comfortable after Arnav's confession...

Khushi will be pregnant but she is not in love with Arnav...Kya hoga ab...

One more thing Di...If Khushi is not in love with Arnav then why did she do IT with him...Was it attraction that made her take that step...

Well I am waiting for the story to proceed coz judging your mind is a tough job for me...

So its better I wait for next part...

It was both romantic and interesting update Di...  Clap  Clap  Clap  Clap  Clap  Star

Since u know that I an curious so plz continue soon...


Edited by avni_barun - 29 September 2013 at 4:35am

The following 2 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-cheesemad

cheesemad IF-Sizzlerz
cheesemad
cheesemad

Joined: 27 April 2013
Posts: 11854

Posted: 27 September 2013 at 5:42am | IP Logged
finally updatewaa..!!

The following 2 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-avni_barun

aashi12 IF-Rockerz
aashi12
aashi12

Joined: 19 November 2012
Posts: 7578

Posted: 27 September 2013 at 5:48am | IP Logged
Res!

If our Arnav is Chulbul pandey then Khushi is no less..

Her theory being : ' Love making see darr nahi lagata sahab.. Love se lagta hai?'

Arnav was such gentle man with her..! Was she really his first? Like sacchi?

Ooh.. He took her with so much Love and passion, which she responded equally!
He confessed his Love too! What more can a girl ask for!

But khushi.. Wats going on in her thick- headed brain?

Why did his confession pinced her conscience a bit?

She might not be expecting it, but her reaction seemed a little off.. Matlab something cooking!

Edited by aashi12 - 29 September 2013 at 1:55pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-

ILoveFF IF-Dazzler
ILoveFF
ILoveFF

Joined: 09 December 2012
Posts: 4727

Posted: 27 September 2013 at 5:53am | IP Logged
Awww how sweet

The following 1 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-

asthagarwal IF-Dazzler
asthagarwal
asthagarwal

Joined: 29 December 2010
Posts: 2201

Posted: 27 September 2013 at 5:55am | IP Logged
Firstly , Manorama as Khushi's Hone wali Maa??? Shocked

Secondly, I'm sooo happy tht Arnav confesses his LOVE 2 her bt I dnt understand Y ws Khushi upset abt it??? Confused

Thirdly, I dnt understand tht Hw cum Khushi tuk such a HUGE step wen she herself mocked Pre-marital thing???? Confused

Fourthly, I LOVED each n every it of dis HORRENDOUS Update... Wink Embarrassed

DM n BJ's convo always leave my laughing my heart out...

Madhumati as d head of heavenly musicians??? Nt bad JiJi... LOL

JiJi luv u 4 d DETAILED HORRENDOUS updatewa... Muahhh... Heart


Edited by asthagarwal - 27 September 2013 at 6:26am

The following 2 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-avni_barun

avni_barun IF-Rockerz
avni_barun
avni_barun

Joined: 28 June 2012
Posts: 4539

Posted: 27 September 2013 at 6:04am | IP Logged
unres for barfi...


Jiji u make do it Hahah love u soo much fried rice ji Hug Hayeee kya update diya hai

Hamare bhagwanji finally unko disturb nai kiya unko apna task pura krna mein aftrol baby toh unko v chaiye na khushi arnav ka ab agar ahem ahem nai hoga toh baby kaise ayegaLOL

Btw sheetal ko aap shant kar diye na ab is story mein u better do dat Angry

Dey both had dere first tym omg really Shocked

I mean khushi ka i cn undrstnd arnav v sachi

He was havng ahem ahem first wid d girl he dreams of wowww dats amazing Thumbs Up

Devi maiya and bhagwanji bichare slow motion movie dekh kar thak specially devi maiya. Anjali unko raat ke 11.30 bje v sone nak deti poir devi maiya LOL




Edited by avni_barun - 28 September 2013 at 9:20am

The following 1 member(s) liked the above post:

-FriedriceJi-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Arnav, Arnav, Arnav, Arnav, Arnav, Arnav...

2 3

Author: josephadamjonas   Replies: 21   Views: 6291

josephadamjonas 21 6291 15 August 2012 at 2:48am by linda_arshi77
Arnav Arnav Arnav and is Haa...

Author: Raisa-   Replies: 1   Views: 1175

Raisa- 1 1175 14 July 2012 at 8:38am by ..SSNAIR..
Arnav Arnav and arnav ")

Author: NeesaSobtiB   Replies: 9   Views: 4419

NeesaSobtiB 9 4419 08 July 2012 at 3:07am by deepika45
arnav arnav n arnav

2

Author: bidyabati   Replies: 14   Views: 11287

bidyabati 14 11287 23 May 2012 at 1:47am by Arushee
What do i/we want? Arhi Arhi Arhi

2

Author: Firebolt   Replies: 11   Views: 5199

Firebolt 11 5199 09 May 2012 at 12:13pm by Firebolt

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index