Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

| ICG Filler Thread | Check The Two Notes IMP PLZ (Page 62)

Marinajan IF-Sizzlerz
Marinajan
Marinajan

Joined: 18 May 2012
Posts: 15240

Posted: 23 August 2013 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by MeenuArshiCrazy

@all no quotingwa pls

@RItu: jab tak hum reply karte.. aap GO WENT GONE ho jate hai na

@GUDIYA: HELLO

@GEET: papa kya karte hain beta?

@Jalebi: what contest?Confused

Hug hii nonu...howz u???whts up??

SangArshian4eva IF-Stunnerz
SangArshian4eva
SangArshian4eva

Joined: 18 July 2012
Posts: 34585

Posted: 23 August 2013 at 11:12am | IP Logged
bye everyone 

The following 1 member(s) liked the above post:

Drama.Queen

MeenuCrazyPanda IF-Stunnerz
MeenuCrazyPanda
MeenuCrazyPanda

Joined: 25 September 2012
Posts: 41131

Posted: 23 August 2013 at 11:13am | IP Logged
Originally posted by Marinajan

@rekha di...

hey howz yew???Hug

@sangu...

kesi hai? 

@khanak...

hi..em marina u can call me tia ya whatever u like..lol..
nothing just...chatting...wht abt u?


gudiya rani hamein bhul gayi

@GEET: Budhu army mein ka karat he?
MeenuCrazyPanda IF-Stunnerz
MeenuCrazyPanda
MeenuCrazyPanda

Joined: 25 September 2012
Posts: 41131

Posted: 23 August 2013 at 11:13am | IP Logged
Originally posted by Sangu18412

bye everyone 

What the?Angry
Drama.Queen IF-Rockerz
Drama.Queen
Drama.Queen

Joined: 01 July 2012
Posts: 5319

Posted: 23 August 2013 at 11:14am | IP Logged
@ Sangu stop laughing re & if Meenu you join pls you too stop ..
I'm not gonna say anything confusing
*ill try

The following 1 member(s) liked the above post:

MeenuCrazyPanda

.khanak. IF-Dazzler
.khanak.
.khanak.

Joined: 22 December 2011
Posts: 3680

Posted: 23 August 2013 at 11:14am | IP Logged
Originally posted by Marinajan

@rekha di...

hey howz yew???Hug

@sangu...

kesi hai? 

@khanak...

hi..em marina u can call me tia ya whatever u like..lol..
nothing just...chatting...wht abt u?

ok tia :D
i'll call you tia i can remember that betterLOL
same here and reading the newspaper for politics classEmbarrassedConfused
btw i'm rituLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

MeenuCrazyPanda

MeenuCrazyPanda IF-Stunnerz
MeenuCrazyPanda
MeenuCrazyPanda

Joined: 25 September 2012
Posts: 41131

Posted: 23 August 2013 at 11:14am | IP Logged
Originally posted by Marinajan

Originally posted by MeenuArshiCrazy

@all no quotingwa pls

@RItu: jab tak hum reply karte.. aap GO WENT GONE ho jate hai na

@GUDIYA: HELLO

@GEET: papa kya karte hain beta?

@Jalebi: what contest?Confused

Hug hii nonu...howz u???whts up??

Me fine baby.. howz u?
Drama.Queen IF-Rockerz
Drama.Queen
Drama.Queen

Joined: 01 July 2012
Posts: 5319

Posted: 23 August 2013 at 11:15am | IP Logged
Originally posted by MeenuArshiCrazy

Originally posted by Sangu18412

bye everyone


What the?Angry


Exactly!!

Where are you going?

The following 1 member(s) liked the above post:

MeenuCrazyPanda

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| ICG Filler Thread | Check The Two Notes IMP PLZ

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: KaShArHi_Krishi   Replies: 1108   Views: 24667

KaShArHi_Krishi 1108 24667 20 August 2013 at 7:41am by minal11
Key board notes

Author: owin   Replies: 0   Views: 458

owin 0 458 17 January 2013 at 9:25am by owin
Violin notes of Rabba Ve

Author: arshirithu   Replies: 1   Views: 1334

arshirithu 1 1334 01 November 2012 at 11:39am by angelrosey
Akash and Payal filler?

Author: puglet   Replies: 3   Views: 1018

puglet 3 1018 14 October 2012 at 9:25pm by puglet
Not only filler Episode with Filler Week Too

Author: Khushi2005   Replies: 0   Views: 392

Khushi2005 0 392 05 April 2012 at 11:24am by Khushi2005

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index