Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

*$~H.G.O.R.C~#477--No Entry~$* (Page 76)

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 21 August 2013 at 5:39am | IP Logged
Originally posted by .FearlessSoul.

tune super psycho love suna hai??
CC pe nahi aayi na toh latest songs ka update tere se nahi milta abhi sunti hoon CoolROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul.

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 21 August 2013 at 5:39am | IP Logged
Originally posted by .FearlessSoul.

Originally posted by ..Prinzy..

BS ke BD thread ka already itna pages Shocked
haha i also spammed their a lil  yesterday ROFL
omg sacchi kya kar ke spam kiya ROFL
.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 21 August 2013 at 5:40am | IP Logged
Originally posted by ..Prinzy..

Originally posted by .FearlessSoul.

why u  so cute barun?? 
yh once upon a time he used to be Cry
yes Cry but if he cut his hair and shave maybe again he can look klike asr? right?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

I_M_SultaN IF-Addictz
I_M_SultaN
I_M_SultaN

Joined: 13 November 2012
Posts: 58929

Posted: 21 August 2013 at 5:40am | IP Logged
PJ PJ PJ PJ

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 21 August 2013 at 5:41am | IP Logged
Originally posted by .FearlessSoul.

Originally posted by ..Prinzy..

Originally posted by .FearlessSoul.

Originally posted by ..Prinzy..

omg LT bitwa itna sara spam kar diya omg sirf kuch hi posts baki hai addcits ke liye Hug
OMG tu kab aayi Tongue thankgod aayi main akele bhootni ki tarah spam mar rahi thi and behosh bhi thi TongueROFL
haha mujeh laga hi tha dude ki tu behosh hongi Hug ek zamane main mera bhi yahi haal tha ...DW aaj main idar hi chu Embarrassed fun karenmge
yeah i know that very well dudette.. wese behosh hona is good when it comes to spamming Wink  OMG yayy belle belle Dancing lets spam BS thread also what say??ROFL
ikr isi chakkar main bohto spam hota hai ROFL omg omg chalo chalte hai main bhi udar aaying lets spam there Party

The following 1 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul.

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 21 August 2013 at 5:42am | IP Logged
Originally posted by HooLiGaN

PJ PJ PJ PJ
yo ZB kaise ho Hug omg kya must DP hai bhai Cool
..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 21 August 2013 at 5:43am | IP Logged
Originally posted by .FearlessSoul.

Originally posted by ..Prinzy..

Originally posted by .FearlessSoul.

why u  so cute barun?? 
yh once upon a time he used to be Cry
yes Cry but if he cut his hair and shave maybe again he can look klike asr? right?LOL
oh plzz use ko yeh karke ko bolo na ROFL omg BTW tune IPK 2 ke bare main suna .

The following 1 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul.

.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 21 August 2013 at 5:43am | IP Logged
Originally posted by ..Prinzy..

Originally posted by .FearlessSoul.

tune super psycho love suna hai??
CC pe nahi aayi na toh latest songs ka update tere se nahi milta abhi sunti hoon CoolROFL
dude its an old song but i heard it just yesterday so yeah new for me ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*$~H.G.O.R.C~#470--No Entry~$*

2 3 4 5 6 7 ... 116 117

Author: -Useless-Toy-   Replies: 933   Views: 39434

-Useless-Toy- 933 39434 30 January 2014 at 1:58am by -Useless-Toy-
*$~H.G.O.R.C~#474--No Entry~$*

2 3 4 5 6 7 ... 122 123

Author: -.SapnokiRani-.   Replies: 983   Views: 24034

-.SapnokiRani-. 983 24034 15 August 2013 at 3:57pm by Invoker
*$~H.G.O.R.C~#472--No Entry~$*

2 3 4 5 6 7 ... 126 127

Author: -.SapnokiRani-.   Replies: 1014   Views: 21026

-.SapnokiRani-. 1014 21026 14 August 2013 at 4:08pm by .Amrita
*$~H.G.O.R.C~#473--No Entry~$*

2 3 4 5 6 7 ... 120 121

Author: .FearlessSoul.   Replies: 965   Views: 20096

.FearlessSoul. 965 20096 14 August 2013 at 3:35pm by -.SapnokiRani-.
*$~H.G.O.R.C~#471--No Entry~$*

2 3 4 5 6 7 ... 93 94

Author: ..Prinzy..   Replies: 745   Views: 23034

..Prinzy.. 745 23034 11 August 2013 at 10:37pm by -.SapnokiRani-.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index