Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

ArSh SS Take Me (18+)REMOVED!! Note p 73 (05/11/14) (Page 2)

Laddoo.Phaddoo IF-Sizzlerz
Laddoo.Phaddoo
Laddoo.Phaddoo

Joined: 28 November 2008
Posts: 16710

Posted: 18 August 2013 at 1:52pm | IP Logged
Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by Laddoo.Phaddoo

OMG WTH was thatShockedSilly cliffhanger bharti ki bachchi:(
kaise jiyungi ab main...want character sketch jaldiiiEmbarrassed

funnily there is not a character sketchTongue 


Shockedwoahh ab kya karun? :(

The following 1 member(s) liked the above post:

TheSexyDevil

TheSexyDevil IF-Sizzlerz
TheSexyDevil
TheSexyDevil

Joined: 03 May 2011
Posts: 10780

Posted: 18 August 2013 at 1:55pm | IP Logged
Originally posted by Laddoo.Phaddoo

Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by Laddoo.Phaddoo

OMG WTH was thatShockedSilly cliffhanger bharti ki bachchi:(
kaise jiyungi ab main...want character sketch jaldiiiEmbarrassed

funnily there is not a character sketchTongue 


Shockedwoahh ab kya karun? :(
don't know...wait!WinkLOL
kavyanjali08 IF-Dazzler
kavyanjali08
kavyanjali08

Joined: 28 March 2013
Posts: 2779

Posted: 18 August 2013 at 1:57pm | IP Logged
Damn man itz awsom...too hot wht da hell happnd i still cudn't process much...nxt chp sooon...actuly supr soon...infct i wnt it now...plz nxt chp ABHI!!! #PS: btw approx how many chpz dis SS gonna b???

Edited by sushi08 - 18 August 2013 at 1:57pm

The following 1 member(s) liked the above post:

TheSexyDevil

TheSexyDevil IF-Sizzlerz
TheSexyDevil
TheSexyDevil

Joined: 03 May 2011
Posts: 10780

Posted: 18 August 2013 at 2:04pm | IP Logged
Originally posted by sushi08

Damn man itz awsom...too hot wht da hell happnd i still cudn't process much...nxt chp sooon...actuly supr soon...infct i wnt it now...plz nxt chp ABHI!!! #PS: btw approx how many chpz dis SS gonna b???
Thank u soo much SmileSmile
heheheehehe the next chapter will be on Wednesday and it will have 3-4 cahptersBig smile
kavyanjali08 IF-Dazzler
kavyanjali08
kavyanjali08

Joined: 28 March 2013
Posts: 2779

Posted: 18 August 2013 at 2:13pm | IP Logged
Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by sushi08

Damn man itz awsom...too hot wht da hell happnd i still cudn't process much...nxt chp sooon...actuly supr soon...infct i wnt it now...plz nxt chp ABHI!!! #PS: btw approx how many chpz dis SS gonna b???

Thank u soo much SmileSmile

heheheehehe the next chapter will be on Wednesday and it will have 3-4 cahptersBig smile
    Dah not fair! I wud b half dead in anticipation by wednesday...y can't we hav it 2day? Btw by ny chnc u hav ny blog or writtn a story der r 2 armaan n 1 of it is dead? Or somthing lyk dat..

The following 1 member(s) liked the above post:

TheSexyDevil

TheSexyDevil IF-Sizzlerz
TheSexyDevil
TheSexyDevil

Joined: 03 May 2011
Posts: 10780

Posted: 18 August 2013 at 2:15pm | IP Logged
Originally posted by sushi08

Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by sushi08

Damn man itz awsom...too hot wht da hell happnd i still cudn't process much...nxt chp sooon...actuly supr soon...infct i wnt it now...plz nxt chp ABHI!!! #PS: btw approx how many chpz dis SS gonna b???

Thank u soo much SmileSmile

heheheehehe the next chapter will be on Wednesday and it will have 3-4 cahptersBig smile
    Dah not fair! I wud b half dead in anticipation by wednesday...y can't we hav it 2day? Btw by ny chnc u hav ny blog or writtn a story der r 2 armaan n 1 of it is dead? Or somthing lyk dat..
yes but there was Karan dead and it is a armaan shilpa story
Smilewell right now I am writing on another story so no chance for an update LOL
kavyanjali08 IF-Dazzler
kavyanjali08
kavyanjali08

Joined: 28 March 2013
Posts: 2779

Posted: 18 August 2013 at 2:18pm | IP Logged
Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by sushi08

Originally posted by TheSexyDevil

Originally posted by sushi08

Damn man itz awsom...too hot wht da hell happnd i still cudn't process much...nxt chp sooon...actuly supr soon...infct i wnt it now...plz nxt chp ABHI!!! #PS: btw approx how many chpz dis SS gonna b???


Thank u soo much SmileSmile


heheheehehe the next chapter will be on Wednesday and it will have 3-4 cahptersBig smile
    Dah not fair! I wud b half dead in anticipation by wednesday...y can't we hav it 2day? Btw by ny chnc u hav ny blog or writtn a story der r 2 armaan n 1 of it is dead? Or somthing lyk dat..

</div>yes but there was Karan dead and it is a armaan shilpa story
<div>Smilewell right now I am writing on another story so no chance for an update LOL
oh den u must b writr of "Just 4 revng" & "Second chnc" i've read ur stories in ur blog by nychnc r u gonna update ny of dem or dat double armaan wala now?

The following 1 member(s) liked the above post:

TheSexyDevil

TheSexyDevil IF-Sizzlerz
TheSexyDevil
TheSexyDevil

Joined: 03 May 2011
Posts: 10780

Posted: 18 August 2013 at 2:23pm | IP Logged
Originally posted by sushi08

oh den u must b writr of "Just 4 revng" & "Second chnc" i've read ur stories in ur blog by nychnc r u gonna update ny of dem or dat double armaan wala now?
actually I have other too and right know I am writing on them

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Thrd-2:AR/ARSH OS#30: Khoobsurat Hai Wo Itna/Page55

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

Author: ..oneOone..   Replies: 457   Views: 58530

..oneOone.. 457 58530 23 October 2016 at 7:34am by meeraksg
Arshi New ~ Best Laid Plans ~ (THREAD 1)

2 3 4 5 6 7 ... 155 156

Author: Anony_mous   Replies: 1245   Views: 117444

Anony_mous 1245 117444 25 August 2016 at 3:09am by luv4arnavkhushi
Miss Attitude V/S Mr ArroGant (ARSH) Chapter 13 PaGe 18

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: ArshiLoveLand   Replies: 160   Views: 17325

ArshiLoveLand 160 17325 13 March 2016 at 12:51pm by meghaashvikian
ARSH FF: PAINFUL LOVE link to thread#3 pg#1

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: ..strawberry..   Replies: 1068   Views: 82277

..strawberry.. 1068 82277 09 March 2015 at 11:59am by arshilicious.M
new arsh fic-{~ArSh married!!!~}COMPLETED!

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

Author: OkThanksBye   Replies: 323   Views: 103220

OkThanksBye 323 103220 25 January 2013 at 8:49pm by amandadsouza95

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index