Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

**FrIeNdS FoReVeR CC**#7(IO) (Page 118)

KamleeChhori IF-Stunnerz
KamleeChhori
KamleeChhori

Joined: 26 April 2012
Posts: 31433

Posted: 23 August 2013 at 11:30pm | IP Logged
Originally posted by flutterlashes


hello all

Even I'm included in all? LOL

flutterlashes IF-Sizzlerz
flutterlashes
flutterlashes

Joined: 11 December 2012
Posts: 12623

Posted: 23 August 2013 at 11:35pm | IP Logged
Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes


hello all

Even I'm included in all? LOL
tu bhi b hogi tb bhi khud hi include
ho jyegiLOL
KamleeChhori IF-Stunnerz
KamleeChhori
KamleeChhori

Joined: 26 April 2012
Posts: 31433

Posted: 23 August 2013 at 11:36pm | IP Logged
Originally posted by flutterlashes

Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes


hello all

Even I'm included in all? LOL

tu bhi b hogi tb bhi khud hi include
ho jyegiLOL

Hawww?
Haan wo to hai...:P


Btw...even you type bhi for nhi... LOL
flutterlashes IF-Sizzlerz
flutterlashes
flutterlashes

Joined: 11 December 2012
Posts: 12623

Posted: 23 August 2013 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes

Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes


hello all

Even I'm included in all? LOL

tu bhi b hogi tb bhi khud hi include
ho jyegiLOL

Hawww?
Haan wo to hai...:P


Btw...even you type bhi for nhi... LOL
yup these nokia sensor I so hate dis..
Shocked
KamleeChhori IF-Stunnerz
KamleeChhori
KamleeChhori

Joined: 26 April 2012
Posts: 31433

Posted: 23 August 2013 at 11:43pm | IP Logged
Originally posted by flutterlashes

Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes

Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes


hello all

Even I'm included in all? LOL

tu bhi b hogi tb bhi khud hi include
ho jyegiLOL

Hawww?
Haan wo to hai...:P


Btw...even you type bhi for nhi... LOL

yup these nokia sensor I so hate dis..
Shocked

Haha...lazy people edit karne mein kitna time lagta hai?
Ya fir erase karke fir se likh do but nahi sab ke sab lazy hain LOL
flutterlashes IF-Sizzlerz
flutterlashes
flutterlashes

Joined: 11 December 2012
Posts: 12623

Posted: 23 August 2013 at 11:46pm | IP Logged
Angry its nt lik dat..
dekha nahi tha maine..
Confused
KamleeChhori IF-Stunnerz
KamleeChhori
KamleeChhori

Joined: 26 April 2012
Posts: 31433

Posted: 23 August 2013 at 11:55pm | IP Logged
Originally posted by flutterlashes

Angry
its nt lik dat..
dekha nahi tha maine..
Confused

Oh acha...blind bhi hai tu?

ROFL

Bahana mat bana Wink
flutterlashes IF-Sizzlerz
flutterlashes
flutterlashes

Joined: 11 December 2012
Posts: 12623

Posted: 23 August 2013 at 11:56pm | IP Logged
Originally posted by JalebiGirl

Originally posted by flutterlashes

Angry
its nt lik dat..
dekha nahi tha maine..
Confused

Oh acha...blind bhi hai tu?

ROFL

Bahana mat bana Wink
u r just hopeless Angry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Friends and Friends CC#3[For everyone/Special D3]

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: pehlanasha.   Replies: 1028   Views: 34346

pehlanasha. 1028 34346 12 September 2013 at 10:45pm by anjoriii
**FrIeNdS FoReVeR CC**#6(IO)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ak75   Replies: 1198   Views: 40329

ak75 1198 40329 18 August 2013 at 10:45am by _Monster_
Friends and Friends CC #2[For everyone/Special D3]

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: pehlanasha.   Replies: 1180   Views: 22019

pehlanasha. 1180 22019 30 June 2013 at 5:51am by -spongy-
Friends and Friends #CC [All allowed/Special D3]

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: pehlanasha.   Replies: 1141   Views: 23609

pehlanasha. 1141 23609 29 May 2013 at 8:24am by sakshiswaron
Fake as friends OR Real friends?!

2 3

Author: PaRoOoOoOo   Replies: 17   Views: 4795

PaRoOoOoOo 17 4795 02 May 2008 at 2:18pm by kimmu

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index